Lauluja joiden sanat osaat ulkoa?
Minä en osaa yhtään ihan täysin. Osaan melkein Syksyn sävelen, rappiolla sekä Moottoritie on kuuman, mutta siihen se jää sitten.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Zombie Nation
En muistazmitään. No, maamme-laulun. Kerran olen ollut karaokessa, enkä osannut. Unohdsn kaiken lauluun liittyvän.
Osaan niin paljon lauluja ulkoa, etten osaa niitä edes luetella tähän.
Satumaa, melkein kun laulan suihkussa yksin.
Mozartin Requiem ja J.S.Bachin Jouluoratorio. Oli kivaa olla kirkkokuorossa. Nyt on pää täynnä latinaa ja saksaa josta ei ymmärrä kuin mitä tarkoittaa Ave Maria.
No esim
Haloo helsingiltä beibi, maailman toisella puolen, hulluuden highway, rakas, Pulp fiction yms
Yöltä tiiamaria, varietee, satelliitit, joutsenlaulu yms
Battle beast touch in the night, master of illusion yms
... Ja monia, monia muita. Useimmat osaan myös pimputella pianolla ulkoa.
Jo lapsena laulujen sanat tarttui mieleen ja muistan vieläkin monet sen ajan radiohiteistä. Omilla lapsilla (2 ja 4 vuotiaat) kuulostas olevan samat taipumukset... On se hienoo ku jotain RUOSKAA hoilottavat prisman hevi-osastolla...
Vilppulan Uhrojen Muistolle, Suomi Marssii, Porilaisten Marssi, Suomalaisen Ratsuväen Marssi 30-vuotisessa sodassa...
Onhan noita
Tiktakin biisit t:keski-ikää lähestyvä äijä
Vierailija kirjoitti:
Jänis istui maassa
Tämän tulin kertomaan.
Aika monta, mutta sellaisia joita joskus laulanut tulee mieleen Hallelujah, Imagine, Desperado sekä iso osa Kolmannen naisen ja Sir Elwoodin hiljaisien värien tuotannosta.
"Ammattisurkeakoulu, postilokero mitä sen on väliä..." tätä tullut niin paljon sitseillä laulettua.
Vierailija kirjoitti:
Friduna skikuna
Bingo, bango, bongo aina rakas ompi Kongo, täällä viihdyn mä vaan. Den delen kan man inte helt, men då man väl har kommit till Kångå bör man kunna snapsvisorna och till dem behöver man inget sånghäfte.
Jänis istui maassa