Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullujen päivien ostosrieha!

Vierailija
12.04.2024 |

Mitä ihanaa olette jo ostaneet nyt käynnissä olevilta hulluilta päiviltä? Löysitkö hyviä alennuksia? Aiotko ostaa vielä lisää? Myös viikonloppunu tulossa vielä lisää uusia houkutuksia ja ihania hullutuksia 😍

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iittalan Essence viinilasit on ollu hullareilla jo 20 vuotta myynnissä. Luulis että kyseisiä laseja on jo kaikilla suomalaisilla kaapit täynnä.

Mulla ei ole koskaan ollut ainuttakaan. Eikä enää tulekaan.

Vierailija
22/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iittalan Essence viinilasit on ollu hullareilla jo 20 vuotta myynnissä. Luulis että kyseisiä laseja on jo kaikilla suomalaisilla kaapit täynnä.

Onko vielä muitakin ikuisuusartikkeleita, teemaa, paratiisii, villeroyn pikkukukkaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaa keräilevä saattaa ostaa joka vuosi muutaman lasin ja nyt 20v jälkeen saattaa olla kerättynä koko sarja sukujuhliin.

Vierailija
24/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mitään ollut, tilasin yhden tuoksun muualta. Muistan tosiaan nuoruudesta, kun meni ovesta sisään, oli ihan mahdotonta suoraan kävellä vaan sinne minne oli menossa.

Täytyi hivuttautua ja velloa ihmismassan mukana. Silloin ei ollut verkkokauppaa, josta olisi voinut shoppailla omalla kotisohvalla ja Hullut päivät todella tuntui hullulta 😄

Vierailija
25/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mene mihinkään alennusmyynteihin, inhoan ihmispaljoutta kahmimassa turhaa tavaraa itselleen, vain koska on halpaa. Minulla on varaa ostaa normaalihintaisia tuotteita silloin, kun jotain tarvitsen ja menen kauppaan rauhallisena aikana.

Vierailija
26/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minullakaan. Viinilasit ovat Riedelin ja Nachtmannin.

Vierailija
27/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas Tokmannilta ostetut kristallilasit 6kpl 26 euroa.

T. Hyvätuloinen

Vierailija
28/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas Tokmannilta ostetut kristallilasit 6kpl 26 euroa.

T. Hyvätuloinen

Saa Tokmanniltakin Riedeliä ja Spiegelauta. Pääasia, että viinilasi on kirkas ja ohut ja jalka korkea ja ohut.

Vierailija
29/30 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen ostanut Hullareilta muuta kuin leffaliput, ehkä teatteriliput ja irtokarkkeja. Nyt leffalippupaketin hinta oli jo yli 100 euroa, joten jätän ostamatta.

Vierailija
30/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Cliniquen perustuotteet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi