Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys Seisten

Vierailija
12.04.2024 |

Olen pitkään miettinyt miten seisoma asento toimii masturboidessa.kertokaa kokemuksianne

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle 

Sitä on kiva katsella myös vierestä. 

T. Nainen. 

Koska olet viimeksi nähnyt tuollaisen orkun?

On siitä jo vähän aikaa. Olen nähnyt ja tehnyt niitä maaten, itselleni ja toiselle. 

Olen tottunut saamaan orkku 2 kertaa päivässä. Nyt olin vanhemmilla ei pystynyt pitämään rytmiä Nyt keho vaatii tiukkaa masturbointi rytmiä. Asentoja missä lihakset näkyy kunnolla lantio jä

Mua kiihottaa katsella kun nainen tai mies työntää lantion kunnolla eteenpuskien miehellä seisoo kovana. Nainen vastaavasti työntää lantion kunnolla eteen puskien käsi haaroissa hinkkaa kiihtyvällä liikkeell laukeamiseen saakka 

Vierailija
62/86 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun katson naisen tai miehen tiukkaa orkkua lantion liike näkyy kunnolla. Käden liike kiihtyy laukeamiseen saakka 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle 

T. Nainen. 

Tykkään myös katsella sitä toisin päin nainen seisten puskee lantiota eteen niin että kaikki asento yksityiskohtdat siitä tiukat työnnöt loppuun asti 

Minkälaista orkua tykkäät katsella tai tehdä itse?

Vierailija
64/86 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä mitään tuu, jos ei seiso.

Vierailija
65/86 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin päivän ekan tiukan rytmikkään orkun pikkarit jalassa tiukkaa pumppaavaa lantion rytmiä 

Vierailija
66/86 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen. 

Mihin kiinnität erityisesti huomiota jos katsot vierestä orkua?

Tyyppien koomisiin irvistyksiin. Niillä on aina suu auki ja pää hiessä. 

Vierailija
67/86 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iso alkukirjain, ap? Seisten ei ole erisnimi.

Vierailija
68/86 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelet sitä lerppuas ees taas ja kuvittelet olevas naimaan menossa.

Vierailija
69/86 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pysyä kahden orkun rytmissä tiukat pikkarit jalassa pumppaan lantiota tiukat liikkeet. Lantion lihakset näkyvät kunnolla loppuun asti 

Vierailija
70/86 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio puskettaa ojentuu lonkista saakka lantion sykkii kunnolla 

Vierailija
71/86 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

seison toinen jalka lattialla ja toinen jalka sängyn päällä  kylki nojaa seinään siinä työntelen sauvaa sisääni hetken aikaa nautiskellen sen jälkeen käyn selälleen sängyn päälle ja jatkan loppuun  

Vierailija
72/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan parhaan orgasmin, kun lantio ja lonkat pysyy kovana Saan pillulle painetta tunnen lantion sykkivän koko asento pysyy kovana siis lantio ja lonkat jännittyy kovaksi 

Vierailija
73/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seison toinen jalka lattialla ja toinen jalka sängyn päällä  kylki nojaa seinään siinä työntelen sauvaa sisääni hetken aikaa nautiskellen sen jälkeen käyn selälleen sängyn päälle ja jatkan loppuun  

Kerro lisää miten viet loppuun asti?

Vierailija
74/86 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen. 

Koska olet viimeksi nähnyt tuollaisen orkun?

Toi asento vaatii tiukkaa lantiota ettei se jää vajaaksi 

Vierailija
75/86 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottuminen jäänyt vajaaksi jo pitkään lantio ja lonkat ei liiku 

Vierailija
76/86 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen yksinpuhelu tämä ketju.

Vierailija
77/86 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta. Olisi vaikeaa kuvitella miten se toimisi jollei seiso!🤠

Vierailija
78/86 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt laukeamaan lantiosta saakka kunnolla 4 päivään asento pettää lantiosta työntö jää löysäksi kirjoittakaa naisen kirjoittama orgasmin kuvaus pääsis kiihottumaan kunnolla 

Vierailija
79/86 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan runkannut seisten. Tai siis loppuun saakka ainakaan. En ymmärrä, miten joku saa orgasmin vessassa tai suihkussa seisten, minä saan helposti vain makuuasennossa.

M53

Vierailija
80/86 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut 4 päivään puskettaa lantio sykkii olen tehnyt 2 orkkua päivässä