Itsetyydytys Seisten
Olen pitkään miettinyt miten seisoma asento toimii masturboidessa.kertokaa kokemuksianne
Kommentit (86)
Kiihotun kun katson naisen tai miehen tiukkaa orkkua lantion liike näkyy kunnolla. Käden liike kiihtyy laukeamiseen saakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle
Sitä on kiva katsella myös vierestä.
T. Nainen.
Tykkään myös katsella sitä toisin päin nainen seisten puskee lantiota eteen niin että kaikki asento yksityiskohtdat siitä tiukat työnnöt loppuun asti
Minkälaista orkua tykkäät katsella tai tehdä itse?
Vedin päivän ekan tiukan rytmikkään orkun pikkarit jalassa tiukkaa pumppaavaa lantion rytmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle
T. Nainen.
Mihin kiinnität erityisesti huomiota jos katsot vierestä orkua?
Tyyppien koomisiin irvistyksiin. Niillä on aina suu auki ja pää hiessä.
Vetelet sitä lerppuas ees taas ja kuvittelet olevas naimaan menossa.
Pitää pysyä kahden orkun rytmissä tiukat pikkarit jalassa pumppaan lantiota tiukat liikkeet. Lantion lihakset näkyvät kunnolla loppuun asti
seison toinen jalka lattialla ja toinen jalka sängyn päällä kylki nojaa seinään siinä työntelen sauvaa sisääni hetken aikaa nautiskellen sen jälkeen käyn selälleen sängyn päälle ja jatkan loppuun
Saan parhaan orgasmin, kun lantio ja lonkat pysyy kovana Saan pillulle painetta tunnen lantion sykkivän koko asento pysyy kovana siis lantio ja lonkat jännittyy kovaksi
Vierailija kirjoitti:
seison toinen jalka lattialla ja toinen jalka sängyn päällä kylki nojaa seinään siinä työntelen sauvaa sisääni hetken aikaa nautiskellen sen jälkeen käyn selälleen sängyn päälle ja jatkan loppuun
Kerro lisää miten viet loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen.
Koska olet viimeksi nähnyt tuollaisen orkun?
Toi asento vaatii tiukkaa lantiota ettei se jää vajaaksi
En ole päässyt laukeamaan lantiosta saakka kunnolla 4 päivään asento pettää lantiosta työntö jää löysäksi kirjoittakaa naisen kirjoittama orgasmin kuvaus pääsis kiihottumaan kunnolla
En ole koskaan runkannut seisten. Tai siis loppuun saakka ainakaan. En ymmärrä, miten joku saa orgasmin vessassa tai suihkussa seisten, minä saan helposti vain makuuasennossa.
M53
En ole saanut 4 päivään puskettaa lantio sykkii olen tehnyt 2 orkkua päivässä
Mua kiihottaa katsella kun nainen tai mies työntää lantion kunnolla eteenpuskien miehellä seisoo kovana. Nainen vastaavasti työntää lantion kunnolla eteen puskien käsi haaroissa hinkkaa kiihtyvällä liikkeell laukeamiseen saakka