Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys Seisten

Vierailija
12.04.2024 |

Olen pitkään miettinyt miten seisoma asento toimii masturboidessa.kertokaa kokemuksianne

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin edessä, nainen siinä  kontillaan ja suu auki. Näkee kokonaisuuden ihan toisella tavalla ja kyllä lentää.

Vierailija
22/86 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa ollessa hyvin toimii. Kivan ihmisen läsnäoloa ja kosketusta ajatellessa ei mene kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiihottaa naisten lantion liike vatsallaan tehdyssä orgasmissa tiukat liikkeet lihakset jännittyy lantiosta ja jaloista pumppaavat liikkeet viedään loppuun sitä on kiva katsella 

Vierailija
24/86 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten sen lantion pitkään olla?

Vierailija
25/86 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten sen lantion pitkään olla?

Lantio tiukkana eteen työnnetynä niin että Lantion lihakset näkyvät kunnolla laukeaminen vietävä loppuun asti 

Vierailija
26/86 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu runkkaa aina perusasennossa! Tietysti!

Nykyään laukausten saattelemana!

Vierailija
27/86 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle 

Sitä on kiva katsella myös vierestä. 

T. Nainen. 

Mihin kiinnität erityisesti huomiota jos katsot vierestä orkua?

Käden sekä lantion kiihtyvään liikkeeseen ja laukeamiseen. 

Kuinka eteen lantiosi työntyy orkun aikana 

Vierailija
28/86 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla kun runkkasin seisten Olin peilihuoneessa missä sattui sopivasti olevan myös yksi pariskunta täydessä vauhdissa panemassa. 

Vierailija
29/86 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle 

T. Nainen. 

Riippuu kerrasta. Välillä hyvinkin pitkälle. 

Vierailija
30/86 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa parasta näin. Tykkään myös pissailla samalla joten suihkun lattia on tähän hyvä. Joskus on lennellyt taakse päin seinällekin jos meen jostain syystä kumaraan sormet pillussa.

Vierailija
31/86 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa seisaalteen. Suihkusaippua ja varsinkin partavaahto on mukava liukaste, ja joskus tuntuu siltä, että on suorastaan epäinhimillisen vaikeaa olla vetelemättä loppuun asti. Yleensä en pidättele, mutta jos on suihkussa juuri sen takia, että haluaa olla puhdas ja ajeltu vaikka tiedossa olevaa suihinottoa varten, ei sitä halua heittää lastia suihkun seinille.

Vierailija
32/86 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen. 

Riippuu kerrasta. Välillä hyvinkin pitkälle. 

Itse työnnän lantion todella pitkälle ja kovaa 

Vierailija
33/86 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa parasta näin. Tykkään myös pissailla samalla joten suihkun lattia on tähän hyvä. Joskus on lennellyt taakse päin seinällekin jos meen jostain syystä kumaraan sormet pillussa.

Kyykyssä on kaikki hyvin auki siinä näkyy jalkoväli hyvin jos asento pitää. Jos lonkat toimii kunnolla siinä lantion lihakset näkyy kunnolla  lonkkien pitää toimia siinä  asennossa kunnolla 

Vierailija
34/86 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiihottavaa katsoa ku mies tai nainen runkkaa seistn työntää lantion tiukkana kaarrelle miehellä penis pitkänä kovana nopeet käsi vedot. Nainen runkkaa seisten lantio tiukkana työntää kaarrelle sormet pillussa nopeat tiukat vedot loppuun asti 

Vierailija
35/86 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kun asuin vielä vanhempien luona runkkasin usein suihkun alla seisten koska se oli siistiä, ei tarvinnut piilotella spermaisia talouspapereita jotka saivat koko huoneen haisemaan ja suihku oli ainoa paikka johon äiti ei törmännyt jatkuvasti koputtamatta milloin minkäkin pikkuasian varjolla.

Minä sain jostain syystä seisten orgasmin vain jännittämällä jalkalihaksia jalat hieman harallaan, lopussa useim niin kovaa että lihakset alkoivat täristä jännityksestä enkä meinannut pystyä edes kävelemään vähään aikaan.

Erikoista kyllä mutta minulla oli tyttöystävä joka sai orgasmin vain lähetyssaarnaajassa nostamalla jalat suorana ylös niin levällään kuin pystyi ja jännittämällä lihaksia niin voimakkaasti että sisäreidet alkoivat täristä allani. Ne eivät siis värisseet orgasmin takia vaan tyttöystävän huomasi laukeavan siitä kun se päästi syvään ulisten jalat lysähtämään löysäksi ja lantionpohjan lihakset alkoivat supistella kalua vasten

Vierailija
36/86 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen. 

Tykkään myös katsella sitä toisin päin nainen seisten puskee lantiota eteen niin että kaikki asento yksityiskohtdat siitä tiukat työnnöt loppuun asti 

Vierailija
37/86 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyhuoneessa runkkaan dildolla toinen jalka sauna jakkaralla , hetken siinä oltua menen polvilleni lattialle ja laskeudun istumaan dildon päälle

Vierailija
38/86 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailun vaihteluksi on mukava panna pöytään kiinnitettyä tekopillua seisaaltaan.

Vierailija
39/86 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylpyhuoneessa runkkaan dildolla toinen jalka sauna jakkaralla , hetken siinä oltua menen polvilleni lattialle ja laskeudun istumaan dildon päälle

Osuuko dildo klittaan lattialla touhutessasi ?

Vierailija
40/86 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle orgasmissa tärkeintä on esteettinen kauneus pitää päästä orgasmin päälle tärkeintä on nähdä miten lantio toimii