Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytys Seisten

Vierailija
12.04.2024 |

Olen pitkään miettinyt miten seisoma asento toimii masturboidessa.kertokaa kokemuksianne

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa katsella kun nainen masturboi seisten työntää lantion kunnolla kaarrelle. Käsi pillussa. Nännit kovina ja tulee loppuun asti 

Vierailija
42/86 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kuulla naisen kirjoittama orgasmi kuvaus pääsisi kiihottumaan kunnolla lantiosta saakka 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku nainen kirjoittaa yksityiskohtaisen kuvauksen seisten tehdystä orgasmista kuinka se naisella tapahtuu 

Vierailija
44/86 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisen lantio toimii seisten tehdyssä orgasmissa?

Vierailija
45/86 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa lukea naisen kirjoittama yksityiskohtaisen tarkka ja tiukka asento kuvaus seisten tehdystä orgasmista,vaihe kerrallaan 

Vierailija
46/86 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään puskee 2 kertaa päivässä masturboin aina tiukasti loppuun saakka pikkarit jalassa lantio pumppaa kunnolla eteen lantion liike ja lihakset näkyy kunnolla vedon ajan 

Vierailija
47/86 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada lukea tiukkaa orgasmin asento kuvausta niin pääsisi kiihottumaan kunnolla loppuun saakka 

Vierailija
48/86 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada lukea tiukkaa orgasmin asento kuvausta niin pääsisi kiihottumaan kunnolla loppuun saakka 

Ehheh lantiojäykkä kaaRRella taas vauhdissa

Vierailija
49/86 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisoma-asennossa masturbointi kokovartalopeilin edessä tarjoaa monia mahdollisuuksia asentojen ja kuvakulmien vaihtamiseen. Mukaan voi ottaa vielä tuolin tai jakkaran, jolle välillä nostaa jalan. Lopuksi siemensyöksyn ruiskuttaminen peiliin lantio eteen työntyneenä ja vartalo kaarelle taipuneena on hieno päätös itsetyydytykselle.

Tota! just meinasin että nään asennon loppuun asti liike viedään loppuun asti 

Vierailija
50/86 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle 

Sitä on kiva katsella myös vierestä. 

T. Nainen. 

Mihin kiinnität erityisesti huomiota jos katsot vierestä orkua?

Käden sekä lantion kiihtyvään liikkeeseen ja laukeamiseen. 

Koska olet viimeksi nähnyt tuollainen orgasmin?

Vierailija
51/86 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään orgasmissa kun kaikki kriittisesti tärkeää näkyy kunnolla vedon loppuun asti ojennukset  tulee tiukkana loppuun asti 

Vierailija
52/86 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap mies eller fru?

Vierailija
53/86 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sillä väliä  mikä on 

Vierailija
54/86 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi pelillä seisten tein "naapurin" naiselle.  Meni jalat löysäksi h.hetkellä ja imaisi samalla jäljen kaulaan.  Olipa miettimistä miten selittää kotona.  Kävin sitten vaihtamassa vaatteet ja autotallissa pyyhin liuottimella ja öljyllä niin sain isomman punaisen. Täydestä meni.

Vierailija
55/86 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää runkata seisten, koska en näe mahani alta penistäni.

Vierailija
56/86 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhemmilla jäi orkku pahasti kesken  en päässyt laukeamaan työntää lantiosta saakka kunnolla nyt puskettaa ja sykkii koko ajan 

Vierailija
57/86 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle 

T. Nainen. 

Koska olet viimeksi nähnyt tuollaisen orkun?

Vierailija
58/86 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihdytä, kiihdytä aah niin kiihtyy. Mihin sitä naista tarvitaan? Vai lehdistäkö otat mukaan.

Vierailija
59/86 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen. 

On siitä jo vähän aikaa. Olen nähnyt ja tehnyt niitä maaten, itselleni ja toiselle. 

Vierailija
60/86 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen. 

On siitä jo vähän aikaa. Olen nähnyt ja tehnyt niitä maaten, itselleni ja toiselle. 

Olen tottunut saamaan orkku 2 kertaa päivässä. Nyt olin vanhemmilla ei pystynyt pitämään rytmiä Nyt keho vaatii tiukkaa masturbointi rytmiä. Asentoja missä lihakset näkyy kunnolla lantio jännittyy tiukat työnnöt pusken lantio sykkii puskettaa laukeamiseen saakka lantio tiukkana ja on esteettinen kaunis