Itsetyydytys Seisten
Olen pitkään miettinyt miten seisoma asento toimii masturboidessa.kertokaa kokemuksianne
Kommentit (86)
Olisi mukava kuulla naisen kirjoittama orgasmi kuvaus pääsisi kiihottumaan kunnolla lantiosta saakka
Voiko joku nainen kirjoittaa yksityiskohtaisen kuvauksen seisten tehdystä orgasmista kuinka se naisella tapahtuu
Olisi mahtavaa lukea naisen kirjoittama yksityiskohtaisen tarkka ja tiukka asento kuvaus seisten tehdystä orgasmista,vaihe kerrallaan
Itse tykkään puskee 2 kertaa päivässä masturboin aina tiukasti loppuun saakka pikkarit jalassa lantio pumppaa kunnolla eteen lantion liike ja lihakset näkyy kunnolla vedon ajan
Pitäisi saada lukea tiukkaa orgasmin asento kuvausta niin pääsisi kiihottumaan kunnolla loppuun saakka
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada lukea tiukkaa orgasmin asento kuvausta niin pääsisi kiihottumaan kunnolla loppuun saakka
Ehheh lantiojäykkä kaaRRella taas vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Seisoma-asennossa masturbointi kokovartalopeilin edessä tarjoaa monia mahdollisuuksia asentojen ja kuvakulmien vaihtamiseen. Mukaan voi ottaa vielä tuolin tai jakkaran, jolle välillä nostaa jalan. Lopuksi siemensyöksyn ruiskuttaminen peiliin lantio eteen työntyneenä ja vartalo kaarelle taipuneena on hieno päätös itsetyydytykselle.
Tota! just meinasin että nään asennon loppuun asti liike viedään loppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle
Sitä on kiva katsella myös vierestä.
T. Nainen.
Mihin kiinnität erityisesti huomiota jos katsot vierestä orkua?
Käden sekä lantion kiihtyvään liikkeeseen ja laukeamiseen.
Koska olet viimeksi nähnyt tuollainen orgasmin?
Tykkään orgasmissa kun kaikki kriittisesti tärkeää näkyy kunnolla vedon loppuun asti ojennukset tulee tiukkana loppuun asti
Sormi pelillä seisten tein "naapurin" naiselle. Meni jalat löysäksi h.hetkellä ja imaisi samalla jäljen kaulaan. Olipa miettimistä miten selittää kotona. Kävin sitten vaihtamassa vaatteet ja autotallissa pyyhin liuottimella ja öljyllä niin sain isomman punaisen. Täydestä meni.
Olin vanhemmilla jäi orkku pahasti kesken en päässyt laukeamaan työntää lantiosta saakka kunnolla nyt puskettaa ja sykkii koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään työntää lantion kunnolla eteen että nään lantion asennon ja lihakset kunnolla ja missä vaiheessa sessiota olen. On mukava nähdä miten lantio liikkuu orkun eri vaiheissa!. Kuinka lihakset jännittyy kun työntää lantio tiukkana kaarrelle
T. Nainen.
Koska olet viimeksi nähnyt tuollaisen orkun?
Kiihdytä, kiihdytä aah niin kiihtyy. Mihin sitä naista tarvitaan? Vai lehdistäkö otat mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen.
On siitä jo vähän aikaa. Olen nähnyt ja tehnyt niitä maaten, itselleni ja toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen.
On siitä jo vähän aikaa. Olen nähnyt ja tehnyt niitä maaten, itselleni ja toiselle.
Olen tottunut saamaan orkku 2 kertaa päivässä. Nyt olin vanhemmilla ei pystynyt pitämään rytmiä Nyt keho vaatii tiukkaa masturbointi rytmiä. Asentoja missä lihakset näkyy kunnolla lantio jännittyy tiukat työnnöt pusken lantio sykkii puskettaa laukeamiseen saakka lantio tiukkana ja on esteettinen kaunis
Mukavaa katsella kun nainen masturboi seisten työntää lantion kunnolla kaarrelle. Käsi pillussa. Nännit kovina ja tulee loppuun asti