Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa ? (Deitti ei vastaa viestiin)

12.04.2024 |

Kävin pääsiäisviikolla (Tinder-) ensitreffeillä mukavan nelikymppisen miehen kanssa. Sen jälkeen ei olla ehditty nähdä, kun minulla on ollut viikonlopputöitä ja hänellä matkoja, mutta ollaan muutaman kerran viestitelty ihan asiallisesti kuulumisista ja oltiin itse asiassa jo viime viikolla sovittu alustavasti, että tämän viikon sunnuntaina (siis ylihuomenna) tavataan seuraavan kerran. Tiistai-iltana (siis kolme päivää sitten) lähetin hänelle whatapp -viestin , jossa kysyin, että haluaisiko hän sunnuntaina käydä kanssani vaikka brunssilla ravintolassa X, ja vieläkin näyttää sillä, kuin hän ei (olevinaan) olisi lukenut viestiäni, sillä ne hakaset Whatappissa ovat vieläkin harmaat, kun niidenhän pitäisi muuttua sinisiksi sitten kun vastaanottaja on lukenut viestin. 

Kyllä mä oletan, että jos me ollaan sovittu tapaaminen sunnuntaina, niin se pitää, ellei jompi kumpi peru sitä. Tulee silti mieleen, että miksei hän ole vastannut viestiini? Onko se mennyt vahingossa ohi, vai onko tahallaan jättänyt vastaamatta siihen?

Mitä sä tekisit tässä tilanteessa, jos olisit minä? Lähettäisitko uuden viestin, jossa kysyisit uudelleen kysymyksen brunssille menosta vai antaisitko olla? Mä en toisaalta halua vaikuttaa epätoivoiselta, että alkaisin tivaamaan. 

Onko teille koskaan käynyt niin, että jonkun ihmisen whatsapp -viesti on mennyt teiltä huomaamatta kokonaan ohi, että olette myöhemmin huomanneet, että "oho, Lindahan on lähettänyt minulle viestin kolme viikkoa sitten, enpä ole huomannut aiemmin" ?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että selvisi.

Jos on vanha puhelinmalli, niin wa-viestit ei välttämättä mene perille jos sovellusta ei erikseen avaa. Tiedän tämän koska läheisellä ongelma asian kanssa, eli ei näe tulleita viestejä jos ei vartavasten avaa whatsappia.

Vierailija
82/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Nyt se mies vastasi viestiin ja sanoi, että käydään vaan brunssilla sunnuntaina 😀

Ap

Hyvä juttu, toivottavasti tulee kivat treffit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan, kiinnitin huomiota tuohon brunssiin... missä kävitte ekoilla treffeillä?

Kuka maksoi? Oisko nyt niin että nuo miehet katsovat että kalliita ovat treffit kanssasi, vaikka maksaisitkin (muistan kun olet siitä kirjoittanut) kun ei ehkä ole edes täyttä varmuutta haluaako jatkaa tapailua.

Ekoilla treffeillä käytiin rennosti drinkillä/syömässä baarissa. SIlloin mies ihan välttämättä vaati saada tarjota minulle, vaikka nimenomaan sanoin, että mä voin maksaa omani. Kun kirjoitin ehdotuksen tuosta brunssista, mainitsin samalla, että minulla on sinne kyseiseen ravintolaan lahjakortti. Ja tarkoitukseni olisi siis tarjota vuorollani, mutta tätä tarjoamisasiaa en maininnut hänelle viestissäni.

Mistä sä aina saat näitä lahjakortteja? Viimeksi kun olen lukenut, niin sulla oli lahja

Mä kans ihmettelen tätä. Eikä ole kauan kun oli se joku case, jossa ap oli taas lahjakortilla tarjonnut ja sitten loukkaantui, kun mies ei tarjonnutkaan seuraavalla kerralla. Tjsp. Trollihan ap on, varmaan joku parikymppinen mies.

Vierailija
84/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi yksin sinun asiasi varmistaa, että sopiihan alustavasti sovittu treffipäivä? Istuuko mies passiivisena odottamassa, että laitat viestiä eikä itse ota mitään aktiivista roolia? 

Sepä se, kyllähän hänen pitäisi viimeistään huomenna lähettää viestiä, jossa kysyisi , että missä nähdään ja milloin, kun kerta on jo lyöty lukkoon se, että tavataan sunnuntaina.

Aiemmin kirjoitit, että olitte alustavasti sopineet. Lopeta jo tämä loputon trollaus.

Vierailija
85/86 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin huomenna viestin tyyliin "heips, ollaanko tapaamassa huomenna?" ja jos ei reagoi, deletoisin tyypin wapista.

sanoisin, että tyyppi ghostaa. ei viitti blokata, mutta ei selvästi halua laittaa viestiä luetuksi.

Näin mäkin toimisin.

Vierailija
86/86 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin tuo mies, kyse olisi todennäköisimmin siitä, että en jostain syystä osaa päättää, sopiiko se tapaaminen silloin vai ei. Se ei ehkä oikein sopisi, mutta miettisin saisinko sen jotenkin sopimaan, ja sitten vain jäisi vastaamatta.

Tällaisessa tilanteessa voi vastata, että "Voi olla että joudun sunnuntaina aamupäivästä kuskaamaan pojan futistreeneihin. Yritän vielä järjestellä kimppakyytiä, palaan asiaan viimeistään to, kun tiedän onnistuuko vai ei."

Tai mikä se mahdollinen muu meno sitten onkaan. Näin toinen on tietoinen siitä missä mennään. Jos nainen ei halua odottaa tietoa torstaihin asti, niin sitten hän voi ilmoittaa että tekee jo muita suunnitelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä