Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa ? (Deitti ei vastaa viestiin)

12.04.2024 |

Kävin pääsiäisviikolla (Tinder-) ensitreffeillä mukavan nelikymppisen miehen kanssa. Sen jälkeen ei olla ehditty nähdä, kun minulla on ollut viikonlopputöitä ja hänellä matkoja, mutta ollaan muutaman kerran viestitelty ihan asiallisesti kuulumisista ja oltiin itse asiassa jo viime viikolla sovittu alustavasti, että tämän viikon sunnuntaina (siis ylihuomenna) tavataan seuraavan kerran. Tiistai-iltana (siis kolme päivää sitten) lähetin hänelle whatapp -viestin , jossa kysyin, että haluaisiko hän sunnuntaina käydä kanssani vaikka brunssilla ravintolassa X, ja vieläkin näyttää sillä, kuin hän ei (olevinaan) olisi lukenut viestiäni, sillä ne hakaset Whatappissa ovat vieläkin harmaat, kun niidenhän pitäisi muuttua sinisiksi sitten kun vastaanottaja on lukenut viestin. 

Kyllä mä oletan, että jos me ollaan sovittu tapaaminen sunnuntaina, niin se pitää, ellei jompi kumpi peru sitä. Tulee silti mieleen, että miksei hän ole vastannut viestiini? Onko se mennyt vahingossa ohi, vai onko tahallaan jättänyt vastaamatta siihen?

Mitä sä tekisit tässä tilanteessa, jos olisit minä? Lähettäisitko uuden viestin, jossa kysyisit uudelleen kysymyksen brunssille menosta vai antaisitko olla? Mä en toisaalta halua vaikuttaa epätoivoiselta, että alkaisin tivaamaan. 

Onko teille koskaan käynyt niin, että jonkun ihmisen whatsapp -viesti on mennyt teiltä huomaamatta kokonaan ohi, että olette myöhemmin huomanneet, että "oho, Lindahan on lähettänyt minulle viestin kolme viikkoa sitten, enpä ole huomannut aiemmin" ?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus on henkistä väkivaltaa, samoin tämä keskustelu.

Vierailija
42/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sulla meni perseelleen? Juu kyllä se nyt on tarkoituksella jättänyt lukematta. Anna olla. Miksi muuten treffit oli sunnuntaille eikä tänään tai huomenna? Outo treffipäivä, kenen valinta?

Jatkan, kiinnitin huomiota tuohon brunssiin... missä kävitte ekoilla treffeillä?

Kuka maksoi? Oisko nyt niin että nuo miehet katsovat että kalliita ovat treffit kanssasi, vaikka maksaisitkin (muistan kun olet siitä kirjoittanut) kun ei ehkä ole edes täyttä varmuutta haluaako jatkaa tapailua.

Kuinka normaalia edes on käydä jatkuvasti kylpylöissä ja ulkona syömässä, ei kai monikaan mies sellaisia harrasta? Tai no mistäpä minä tiedän kun olen köyhä maalaistollukka, eikä täällä ole heseä kummempia treffipaikkoja, no kaljakuppilat toki.

Mutta pìllua pitäis antaa jo ekoilla treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ghostaamista pidetään ihan normaalina kanssakäymisenä, niin kyllähän se kertoo, että me eletään ihan täysin mielisairaassa yhteiskunnassa. Vanhasta ihmisestä tuo on järkyttävää käytöstä.

Vierailija
44/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestitellä? Eikö voi soittaa? Teinien juttuja tuollaiset viestittelyt ja kellonaikojen mukaan soittelut.

Vierailija
45/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi yksin sinun asiasi varmistaa, että sopiihan alustavasti sovittu treffipäivä? Istuuko mies passiivisena odottamassa, että laitat viestiä eikä itse ota mitään aktiivista roolia? Oletetaan siis ettei olisi huomannut koko lähettämääsi viestiä, niin eikö hän itse laita viestiä, että mitenkäs se sunnuntai. Itse en jaksaisi miestä, jolla ei ole yhtään oma-aloitteisuuta.

Vierailija
46/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ghostaamista pidetään ihan normaalina kanssakäymisenä, niin kyllähän se kertoo, että me eletään ihan täysin mielisairaassa yhteiskunnassa. Vanhasta ihmisestä tuo on järkyttävää käytöstä.

Onpa noita ukkoja ollut ennenkin, jotka lupasivat soittaa, mutta eivät edes koskaan aikoneet soittaa. Hävisivät kuin tuhka tuuleen esim saatuaan seksiä, vaikka sanoivat, että nähdään. Silloin sitä ei vaan kutsuttu ghostaamiseksi.

47/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi yksin sinun asiasi varmistaa, että sopiihan alustavasti sovittu treffipäivä? Istuuko mies passiivisena odottamassa, että laitat viestiä eikä itse ota mitään aktiivista roolia? 

Sepä se, kyllähän hänen pitäisi viimeistään huomenna lähettää viestiä, jossa kysyisi , että missä nähdään ja milloin, kun kerta on jo lyöty lukkoon se, että tavataan sunnuntaina.

Vierailija
48/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, odottaisin vielä aivan kaikessa rauhassa:) Mikäli mulla on kovin hektinen työviikko, viesteihin vastaaminen saattaa jäädä viikonloppuun. Hän voi myös ihan tarkoituksella jättää vastaamisen joko tähän päivään tai lauantaihin, koska teidän tapaaminen on sunnuntaina:) 

49/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä aina saat näitä lahjakortteja? Viimeksi kun olen lukenut, niin sulla oli lahjakortti kylpylään 

Se kylpylälahjakortti oli arvontavoitto ja tämän ravintolalahjskortin ostin itse Black friday -tsrjouksessa.

Ap

Vierailija
50/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi yksin sinun asiasi varmistaa, että sopiihan alustavasti sovittu treffipäivä? Istuuko mies passiivisena odottamassa, että laitat viestiä eikä itse ota mitään aktiivista roolia? 

Sepä se, kyllähän hänen pitäisi viimeistään huomenna lähettää viestiä, jossa kysyisi , että missä nähdään ja milloin, kun kerta on jo lyöty lukkoon se, että tavataan sunnuntaina.

Tai deittisi on niin yksinkertainen että tulee entiseen paikkaan odottelemaan.

Vierailija
51/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin tuo mies, kyse olisi todennäköisimmin siitä, että en jostain syystä osaa päättää, sopiiko se tapaaminen silloin vai ei. Se ei ehkä oikein sopisi, mutta miettisin saisinko sen jotenkin sopimaan, ja sitten vain jäisi vastaamatta.

Vierailija
52/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja varmista asia onhan sinulla numero . Ilmeisesti syy miksi et voi soittaa on se, että olet maksullinen ja sääntöjen mukaan ei ole sopivaa soitella asiakkaalle perään. Surullista.

Vierailija
53/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) on epätoivoista sopia sunnuntain treffeistä tiistaina

B)  laittaisin viestin tänään, "mites sunnuntai, brunssi vain yksi idea, muukin käy?". 

Kuten joku yllä jo sanoi, en ihan ymmärrä, että lähdetään kalliille  brunssille jonkun kerran treffatun tyypin kanssa.

Vierailija
54/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sulla meni perseelleen? Juu kyllä se nyt on tarkoituksella jättänyt lukematta. Anna olla. Miksi muuten treffit oli sunnuntaille eikä tänään tai huomenna? Outo treffipäivä, kenen valinta?

Jatkan, kiinnitin huomiota tuohon brunssiin... missä kävitte ekoilla treffeillä?

Kuka maksoi? Oisko nyt niin että nuo miehet katsovat että kalliita ovat treffit kanssasi, vaikka maksaisitkin (muistan kun olet siitä kirjoittanut) kun ei ehkä ole edes täyttä varmuutta haluaako jatkaa tapailua.

Kuinka normaalia edes on käydä jatkuvasti kylpylöissä ja ulkona syömässä, ei kai monikaan mies sellaisia harrasta? Tai no mistäpä minä tiedän kun olen köyhä maalaistollukka, eikä täällä ole heseä kummempia treffipaikkoja, no kaljakuppilat toki.

Mutta pìllua pitäis antaa jo ekoilla treffeillä?

Kyllä, ehdottomasti ja varsinkin jos on yyhhoo, muuten pilaa muiden yyhhoo äitien maineen.

Vierailija
55/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä kysyisin kerran, tyyliin "Eikö meidän pitänyt nähdä sunnuntaina? Mietin vaan, kun mua pyydettiin yhteen paikkaan ja nyt en tiedä onko mulla jo muuta menoa..."

Vierailija
56/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa noita ukkoja ollut ennenkin, jotka lupasivat soittaa, mutta eivät edes koskaan aikoneet soittaa. Hävisivät kuin tuhka tuuleen esim saatuaan seksiä, vaikka sanoivat, että nähdään. Silloin sitä ei vaan kutsuttu ghostaamiseksi.

Puhu vain omasta puolestasi. Sinulta kun kerran sai pillua niin toistakertaa ei todellakaan enää halunnut kukaan.

Vierailija
57/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viestitellä? Eikö voi soittaa? Teinien juttuja tuollaiset viestittelyt ja kellonaikojen mukaan soittelut.

Tosiaan parempi soittaa, jos on jotain tärkeää kysyttävää. Puhelimessa harvoin saa pelkän hiljaisuuden vastaukseksi.

Vierailija
58/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin jotenkin niin (muotoile itse), että mun tarvis nyt saada vastaus, kiinnostaako, että voin sitten keksiä muuta tekemistä sunnuntaille jos ei nyt sovi tai innosta.

Ei kuulosta epätoivoiselta mun mielestä. Sulla on muutakin elämää ja sä et ole mikään heittopussi, vaan sun kanssa pitää sopia tai sitten ei.

Siis luuletko, että tuollaisen viestin jälkeen joku haluaisi enää tavata?

Katsos kun ei ole tarkoituskaan tossa enää Kerjätä tapaamista. Tuo viesti (oikein muotoiltuna) antaa kuitenkin pienen mahdollisuuden sille, että kyseessä oli vahinko, jota fiksu mies sitten pahoittelisi ja juttu jatkuisi siitä mihin jäi. Jos se oli ghostaus, niin AP olisi Aikuinen, joka sentään yritti.

Vierailija
59/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä aina saat näitä lahjakortteja? Viimeksi kun olen lukenut, niin sulla oli lahjakortti kylpylään 

Se kylpylälahjakortti oli arvontavoitto ja tämän ravintolalahjskortin ostin itse Black friday -tsrjouksessa.

Ap

No joko olet siis käyttänyt sen kylpylälahjakortin? Joku mies suostui tulemaan kylpylään kuitenkin? 

Vierailija
60/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kyllä miehet kävvät aika paljonkin ulkona syömässä. Se on kaupungissa ihan tavallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi