Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa ? (Deitti ei vastaa viestiin)

12.04.2024 |

Kävin pääsiäisviikolla (Tinder-) ensitreffeillä mukavan nelikymppisen miehen kanssa. Sen jälkeen ei olla ehditty nähdä, kun minulla on ollut viikonlopputöitä ja hänellä matkoja, mutta ollaan muutaman kerran viestitelty ihan asiallisesti kuulumisista ja oltiin itse asiassa jo viime viikolla sovittu alustavasti, että tämän viikon sunnuntaina (siis ylihuomenna) tavataan seuraavan kerran. Tiistai-iltana (siis kolme päivää sitten) lähetin hänelle whatapp -viestin , jossa kysyin, että haluaisiko hän sunnuntaina käydä kanssani vaikka brunssilla ravintolassa X, ja vieläkin näyttää sillä, kuin hän ei (olevinaan) olisi lukenut viestiäni, sillä ne hakaset Whatappissa ovat vieläkin harmaat, kun niidenhän pitäisi muuttua sinisiksi sitten kun vastaanottaja on lukenut viestin. 

Kyllä mä oletan, että jos me ollaan sovittu tapaaminen sunnuntaina, niin se pitää, ellei jompi kumpi peru sitä. Tulee silti mieleen, että miksei hän ole vastannut viestiini? Onko se mennyt vahingossa ohi, vai onko tahallaan jättänyt vastaamatta siihen?

Mitä sä tekisit tässä tilanteessa, jos olisit minä? Lähettäisitko uuden viestin, jossa kysyisit uudelleen kysymyksen brunssille menosta vai antaisitko olla? Mä en toisaalta halua vaikuttaa epätoivoiselta, että alkaisin tivaamaan. 

Onko teille koskaan käynyt niin, että jonkun ihmisen whatsapp -viesti on mennyt teiltä huomaamatta kokonaan ohi, että olette myöhemmin huomanneet, että "oho, Lindahan on lähettänyt minulle viestin kolme viikkoa sitten, enpä ole huomannut aiemmin" ?

Kommentit (86)

1/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ihan soittaisit sille ja kysyisit, että huomasitko sen whatsapp-viestin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan perus ghostaus. Älä lähetä mitään uutta viestiä.

Vierailija
4/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jotenkin niin (muotoile itse), että mun tarvis nyt saada vastaus, kiinnostaako, että voin sitten keksiä muuta tekemistä sunnuntaille jos ei nyt sovi tai innosta.

Ei kuulosta epätoivoiselta mun mielestä. Sulla on muutakin elämää ja sä et ole mikään heittopussi, vaan sun kanssa pitää sopia tai sitten ei.

Vierailija
5/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sulla meni perseelleen? Juu kyllä se nyt on tarkoituksella jättänyt lukematta. Anna olla. Miksi muuten treffit oli sunnuntaille eikä tänään tai huomenna? Outo treffipäivä, kenen valinta?

Vierailija
6/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei nyt jostain syystä kiinnostelekaan enää nähdä.

Ois voinut sen toki suoraankin viestittää.

Vierailija
7/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus selvästi

Vierailija
8/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet miehen mielessä, hän tekee tikustakin asiaa. Reagoimattomuus tarkoittaa, ettei kiinnosta.

Vierailija
9/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi?

Vierailija
10/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin jotenkin niin (muotoile itse), että mun tarvis nyt saada vastaus, kiinnostaako, että voin sitten keksiä muuta tekemistä sunnuntaille jos ei nyt sovi tai innosta.

Ei kuulosta epätoivoiselta mun mielestä. Sulla on muutakin elämää ja sä et ole mikään heittopussi, vaan sun kanssa pitää sopia tai sitten ei.

Siis luuletko, että tuollaisen viestin jälkeen joku haluaisi enää tavata?

Vierailija
11/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla Chrisu on kova yritys päällä. Ehkä sun pitäisi jo luovuttaa tai vaihtaa naisiin.

Vierailija
12/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee joskus "jumiin" tuo sovellus eli viestit eikä puhelut ei jostain syystä tule perille.

Joskus riittää että avaa ks sovelluksen niin alkaa toimimaan ja joskus täytyy puhelin sulkea ensin. Tosin tuokaan ei ole aina auttanut. 

On siis mahdollista ettei viestisi ole menneet perille, mutta luulisi että hän itse olisi sinuun yhteydessä kun olette jo sopineet jotakin. 

Vierailija
13/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänään vielä viesti, että miten se sunnuntai? Ja sen jälkeen anna olla. Ajattele että seuraavan viestin teidän välillä saa laittaa se mies ja jos ei kuulu mitään, niin anna olla. Sitten se halusi ghostata sut :(

Vierailija
14/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olis sen perään kyselly mitään alunperinkään. Mä en jahtaa miehiä vaan ne kyselee mun perään jos niitä kiinnostaa. Löytäny parempia miehiä näin mutta voihan sitä käyttää mitä taktiikkaa haluaa kiinnostuneen miehen etsimisessä.

Vierailija
15/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sulla meni perseelleen? Juu kyllä se nyt on tarkoituksella jättänyt lukematta. Anna olla. Miksi muuten treffit oli sunnuntaille eikä tänään tai huomenna? Outo treffipäivä, kenen valinta?

Jatkan, kiinnitin huomiota tuohon brunssiin... missä kävitte ekoilla treffeillä?

Kuka maksoi? Oisko nyt niin että nuo miehet katsovat että kalliita ovat treffit kanssasi, vaikka maksaisitkin (muistan kun olet siitä kirjoittanut) kun ei ehkä ole edes täyttä varmuutta haluaako jatkaa tapailua.

Kuinka normaalia edes on käydä jatkuvasti kylpylöissä ja ulkona syömässä, ei kai monikaan mies sellaisia harrasta? Tai no mistäpä minä tiedän kun olen köyhä maalaistollukka, eikä täällä ole heseä kummempia treffipaikkoja, no kaljakuppilat toki.

Vierailija
16/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain uutisia sanalla deitti ja sain seuraavaa

https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=deitti

Siinä voisi olla vinkkejä odotellessa.

Vierailija
17/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin tuosta whatsapista. Mulle ei ole viestit päällä ollenkaan.

18/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sunnuntai on outo treffipäivä?

ap

Vierailija
19/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin huomenna viestin tyyliin "heips, ollaanko tapaamassa huomenna?" ja jos ei reagoi, deletoisin tyypin wapista.

sanoisin, että tyyppi ghostaa. ei viitti blokata, mutta ei selvästi halua laittaa viestiä luetuksi.

Vierailija
20/86 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee joskus "jumiin" tuo sovellus eli viestit eikä puhelut ei jostain syystä tule perille.

Joskus riittää että avaa ks sovelluksen niin alkaa toimimaan ja joskus täytyy puhelin sulkea ensin. Tosin tuokaan ei ole aina auttanut. 

On siis mahdollista ettei viestisi ole menneet perille, mutta luulisi että hän itse olisi sinuun yhteydessä kun olette jo sopineet jotakin. 

Näin voi käydä. Mutta. Jos mies olisi kiinnostunut hän tsekkailisi viestejä, ihmettelisi itse mistä kyse kun Ap:lta ei tule mitään, asentaisi whatsappin uudestaan, laittaisi tekstiviestiä varmuuden vuoksi. Tekisi kaikkensa, että saisi yhteyden ja varmistaisi treffit.

Hän on luultavasti lukenut viestin ponnahdusikkunasta jo, ja päättänyt tietoisesti olla avaamatta viestiä eli jättää harmaalle. Se on itsessään epäsuora viesti Ap:lle, ettei miestä kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi