Perverssein tekosi sexissä
Miesystävä osti minulle neon-pinkit reisisaappaat. Ensi töikseni kusin niiden päälle. Mies nuoli ne.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Nain lauantaina saunan jälkeen vaimoani pimeässä ja sitten yhtäkkiä laitoin valot päälle.
No huh huh. Hyvä että oli sentään peitto päällä. Kaikenlaisia riettauksia sitä nykyään netistä kopioidaankin.
Pierasin monta kertaa tyttöystäväni naamaan, kun hän oli sidottuna ja antoi mulle rimjobia. Eipä valittanu yhtään, alistuva kun on
Nussin kihlattuni parasta kaveria autoni takapenkillä, olin laukeamaisillaan ensin pilluun takaapäin, mutta ajattelin että hän ei tästä voi kertoa kenellekkään kuitenkaan niin riuhtaisin hänet hiuksista ympäri ja puoliksi väkisin nussin häntä suuhun ja laukesin perään
Olin hirveässä kiimassa ja kun olen ratsastajatyttö, niin yritin ohjata orin valtavan kalun pilluuni, mutta eihän siitä mitään tullut, mutta tuntui härskiltä pitää sitä valtavaa aisaa kädessä ja pillun suulla.
N.27v
Poikaa ja isää saman yön aikana. Ensin poikaa ja aamuyöllä isää salaa pojalta. Yhden yön juttuja :)
N
Vierailija kirjoitti:
Olin hirveässä kiimassa ja kun olen ratsastajatyttö, niin yritin ohjata orin valtavan kalun pilluuni, mutta eihän siitä mitään tullut, mutta tuntui härskiltä pitää sitä valtavaa aisaa kädessä ja pillun suulla.
N.27v
Tuo olisi ollut todella kiihottavaa nähdä!
Totta. Nykyään valtavirtaa.