Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perverssein tekosi sexissä

Vierailija
12.04.2024 |

Miesystävä osti minulle neon-pinkit reisisaappaat. Ensi töikseni kusin niiden päälle. Mies nuoli ne.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolin ex-naisen peräreikää. Tykkäsi.

Ei tuo ole pervoa.

Totta. Nykyään valtavirtaa.

Vierailija
42/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nain lauantaina saunan jälkeen vaimoani pimeässä ja sitten yhtäkkiä laitoin valot päälle.

No huh huh. Hyvä että oli sentään peitto päällä. Kaikenlaisia riettauksia sitä nykyään netistä kopioidaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin monta kertaa tyttöystäväni naamaan, kun hän oli sidottuna ja antoi mulle rimjobia. Eipä valittanu yhtään, alistuva kun on 

Vierailija
44/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin kihlattuni parasta kaveria autoni takapenkillä, olin laukeamaisillaan ensin pilluun takaapäin, mutta ajattelin että hän ei tästä voi kertoa kenellekkään kuitenkaan niin riuhtaisin hänet hiuksista ympäri ja puoliksi väkisin nussin häntä suuhun ja laukesin perään

Vierailija
45/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hirveässä kiimassa ja kun olen ratsastajatyttö, niin yritin ohjata orin valtavan kalun pilluuni, mutta eihän siitä mitään tullut, mutta tuntui härskiltä pitää sitä valtavaa aisaa kädessä ja pillun suulla.

N.27v

Vierailija
46/47 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa ja isää saman yön aikana. Ensin poikaa ja aamuyöllä isää salaa pojalta. Yhden yön juttuja :)

N

Vierailija
47/47 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hirveässä kiimassa ja kun olen ratsastajatyttö, niin yritin ohjata orin valtavan kalun pilluuni, mutta eihän siitä mitään tullut, mutta tuntui härskiltä pitää sitä valtavaa aisaa kädessä ja pillun suulla.

N.27v

Tuo olisi ollut todella kiihottavaa nähdä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi