Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perverssein tekosi sexissä

Vierailija
12.04.2024 |

Miesystävä osti minulle neon-pinkit reisisaappaat. Ensi töikseni kusin niiden päälle. Mies nuoli ne.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran runkannut spermat purkkiin ja pakastanut. Sitten taas runkannut niiden vanhojen jäätyneiden mällien päälle ja taas pakastanut sitten kun purkissa on ollut jotkut 5 tai kuudet omat mällit olen sulattanut ne kuumassa vedessä ja kaatanut ne vaimon pilluun trattia apuna käyttäen. Luonnollisesti vaimo on ollut sellaisessa asennossa että spermat pilluun on mennyt. Sen jälkeen alkanut naimaan häntä ja kuvitellut että hän on tullut jostain juhlista ja pillu on täynnä spermaa. Mukavaa naida spermaista pillua aivan uskomattomia kiksejä siitä saa.

Tämä on ehkä pervointa mitä minä olen tehnyt ellei lasketa mukaan sitä että nuorempana kun seurusteltiin vaimon kanssa sidoin hänet sänkyyn, peitin silmät ja pistin kuulokkeet korville josta tuli aikuisviihteen ääniä. Etukäteen olin sopinut netistä löytämäni miehen kanssa että hän tulee kolmanneksi pyöräksi. Kun silloinen tyttöystäväni nykyinen vaimoni maksi siinä sängyllä ja an

Tuossa on jo menty läheltä raiskaus syytöstä. Jos tyttöystäväsi olisi erilainen niin olisi voinut mennä tuo tapaus ihan eri suuntaan.

Olisitko itse tykännyt jos se olisitkin ollut sinä laput silmillä ja yhtäkkiä random mies olis ilmestyny paikalle kopeloimaan?

Vierailija
22/47 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarjosi shampanjaa kengästään. Join ja nuolin vielä kengän sisäpintaa. Nainen otti kyrpäni  esiin mutta ei tehnyt sille mitään. Otti toisen kengän jalastaan ja nosti hamettaan, raotti pikkuhousujaan ja pissasi toiseen kenkään. Join senkin. Suihinotto seurasi plus tämän jälkeen hurjaa seksiä sohvalla. Nainen laittoi märät kengät takasin jalkaan joka tuntui olevan hänelle kova kiihoke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut Englantia.

Vierailija
24/47 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarjosi shampanjaa kengästään. Join ja nuolin vielä kengän sisäpintaa. Nainen otti kyrpäni  esiin mutta ei tehnyt sille mitään. Otti toisen kengän jalastaan ja nosti hamettaan, raotti pikkuhousujaan ja pissasi toiseen kenkään. Join senkin. Suihinotto seurasi plus tämän jälkeen hurjaa seksiä sohvalla. Nainen laittoi märät kengät takasin jalkaan joka tuntui olevan hänelle kova kiihoke.

Ällöke jopa ilman kusta

Vierailija
25/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni alkoi ottamaan suihin, kun olin ihan löysänä. Minulla ihan hirveä kusihätä ja päätin kusta suuhun. Vaimo kauhistui kun virtsa alkoi suihkuta suuhun. Sanoin että niele osa ja hän nieli, sen jälkeen oli kiihkeää seksiä.

Vierailija
26/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni alkoi ottamaan suihin, kun olin ihan löysänä. Minulla ihan hirveä kusihätä ja päätin kusta suuhun. Vaimo kauhistui kun virtsa alkoi suihkuta suuhun. Sanoin että niele osa ja hän nieli, sen jälkeen oli kiihkeää seksiä.

Ällöttävää kuten kaikki erite sekoilut

Vierailija
27/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen (erittäin hyvässä ammatissa oleva) nainen muutaman sanan vaihdon jälkeen (kehui omaa persettään) ravintolavaunussa otti kädestä kiinni ja sanoi että tuu..veti käytänössä yö junan vessaan  ja risui minun housut ja aukaisin omat myös.,en ehtinyt kuin sisään takaapäin ,se jäi kesken kun juna pysähtyi asemalle ,konjuktorin pelossa mentiin sitten sen makuu hyttiin.Mutta ei siitä mitään muisteltavaa jäänyt oli niin juovuksissa  siihen aikaa junissa ei ollut pesumahdollisuuksia ja kun sai pelätä milloin ovi aukeaa kun hyttiin myytiin Nais paikkoja  jne..

Vierailija
28/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuusikymppinen Pertti kirjoittaa seksin x-kirjaimella. 

Vierailija
29/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kuusikymppinen Pertti kirjoittaa seksin x-kirjaimella. 

Ainako sullakin on peräreikä mielessä?

Vierailija
30/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kuten kaikki erite sekoilut

Ei, kun just päinvastoin, ihanaa. 😊

Vierailija
31/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritteisiin liittyy mullakin, kun treffimies ei hätkähtänyt yhteis suihkussa kun ilmotin että "kusi hätä ja aion päästää tähän lattialle" Päinvastoin mies toppuutteli vain sen tähden että tahtoi mennä lattialle makaamaan ja saada kuset päälle. Näin toimittiin ja miehellä seiso aika jykevästi tän takia

Vierailija
32/47 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin useamman squirttorkun hänelle. Jonka jälkeen kasvot märkinä nussein rintojen väliin sauva pepussani ja nuolin spermani pois rinnoilta. Tämän jälkeen hän talutti minut suihkuhuoneeseen ja pissasi päälleni. Ja kun olin lähdössä takaisin töihin hän laittoi minut vaippoihin. Töissä ollessani sain txtarin, jossa hän käski minua pissaamaan vaippaan ja vasta sitten saisin ottaa vaipat pois.

Vierailija
33/47 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissa ja squirttileikit!

Vierailija
34/47 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin 47v ukkomieheltä paskat suuhuni Hirvaskankaan ABC:n miestenvessassa stay-upit ja lateksinen minihame sekä peruukki päällä vuonna 2023. Myös oli meikit naamassa.

M62

mä ymmärrän ton muuten, mutta tossa jutussa, noi meikit oli kyllä liikaa!

Mä en ymmärrä missä tuossa oli se seksiosuus.

Vierailija
35/47 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin ex-naisen peräreikää. Tykkäsi.

Vierailija
36/47 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolin ex-naisen peräreikää. Tykkäsi.

Ei tuo ole pervoa.

Vierailija
37/47 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli juopotellut liikaa ja muutenkin käyttäytyi typerästi, niin laskin sitten kaapelia naamalle.

N.38v

Vierailija
38/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain lauantaina saunan jälkeen vaimoani pimeässä ja sitten yhtäkkiä laitoin valot päälle.

Vierailija
39/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin aikoinaan hellekesän telttaretkellä erämaajärven rannalla kavereiden kanssa, meitä oli neljä 17-18 v jannua. Aamulla kaverit lähti pesulle ja naku-uinnille pudottaen kalsarinsa telttaan, itse jäin nukkumaan. Sain perverssin päähänpiston: otin heidän lämpimät ja hikiset kalsarinsa kouraani ja nuuhkin ja nuolin niitä. Kiihotuin tuoksuista ja mauista ja tyydytin itseni pikaisesti, ei siihen monta vetoa tarvittu. En vielä tänä pävänäkään ymmärrä miksi tuo tapahtui, en ollut enkä ole miehiin päin.

M33

Vierailija
40/47 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nuolin eukon pers reijän ja viimeseks jäi. Maitu niin iteltään ettei lehmän paskaan enään liukastu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi