Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perverssein tekosi sexissä

Vierailija
12.04.2024 |

Miesystävä osti minulle neon-pinkit reisisaappaat. Ensi töikseni kusin niiden päälle. Mies nuoli ne.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin 47v ukkomieheltä paskat suuhuni Hirvaskankaan ABC:n miestenvessassa stay-upit ja lateksinen minihame sekä peruukki päällä vuonna 2023. Myös oli meikit naamassa.

M62

Vierailija
2/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin 47v ukkomieheltä paskat suuhuni Hirvaskankaan ABC:n miestenvessassa stay-upit ja lateksinen minihame sekä peruukki päällä vuonna 2023. Myös oli meikit naamassa.

M62

Ja Markku auttoi minkä ehti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62

mä ymmärrän ton muuten, mutta tossa jutussa, noi meikit oli kyllä liikaa!

Vierailija
4/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pissasi, kun olin nuolemassa pillua. Tuntui mahtavalta! Myös olen uittanut  kulliani lasissa, johon vaimo on pissannut, sekä ottanut siemauksen lasista. Minua kiihottaa pissainen pillu ja pissasta märkä paksu karvoitus. 

Vierailija
5/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perverssiä vaan sairasta.

Vierailija
6/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62

Mikä tässä nyt on erikoista?

Vierailija
7/47 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin parikymppisenä viiden lentoharrastajan ja heidän kaverin panna vuoron perään elokuvista tuttuun gangbang -tyyliin. Heistä paras oli nuori ja söötti  marokkolaissyntyinen mies, joka vaikutti hiljaiselta ja ujolta mutta pani parhaiten. Toiset miehet ihmettelivät rajuja orkkujani verrattuna siihen, miten reagoin seksiin heidän kanssaan. En mennyt uudelleen naitavaksi vaikka kutsuja tuli pitkään jälkikäteen. N 45

Vierailija
8/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta hankeen kierimään ja selällä maatessa nostin jalat ilmaan levitin pimpsaa ja kusin itteni päälle.

Vierailija
9/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä bdsm henkisissä "juhlissa" suostuin että minut sidottiin tiukasti kiinni niin että olin helposti takaapäin naitavana, viereen laitettiin kyltti että vapaasti naitavissa tunnin ajan alkaen klo 22:00. Siinä ensin olin näytillä tunnin seksihepeneissä, silmät peitettyinä ja suupallo suussa.

Sitten kun aika koitti niin omien laskujeni mukaan sain 16 naintia tuon tunnin aikana, tosin en tiedä oliko kaikki eri henkilöitä vai kävikö jotkut useamman kerran. Käytännössä koko tunnin ajan joku oli sisässäni. Sain niin tarpeekseni että ajattelin etten ikinä enää haluaisi seksiä, mutta nyt parin vuoden jälkeen alkaa kiinnostamaan ajatus uusinnasta ja jopa pidemmästä sessiosta. Voisi olla näytillä olo tunti, nainti tunti, uusi näytillä olo tunti ja uusi nainti tunti, eli 4h kokonaisuus 😊

Vierailija
10/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräissä bdsm henkisissä "juhlissa" suostuin että minut sidottiin tiukasti kiinni niin että olin helposti takaapäin naitavana, viereen laitettiin kyltti että vapaasti naitavissa tunnin ajan alkaen klo 22:00. Siinä ensin olin näytillä tunnin seksihepeneissä, silmät peitettyinä ja suupallo suussa.

Sitten kun aika koitti niin omien laskujeni mukaan sain 16 naintia tuon tunnin aikana, tosin en tiedä oliko kaikki eri henkilöitä vai kävikö jotkut useamman kerran. Käytännössä koko tunnin ajan joku oli sisässäni. Sain niin tarpeekseni että ajattelin etten ikinä enää haluaisi seksiä, mutta nyt parin vuoden jälkeen alkaa kiinnostamaan ajatus uusinnasta ja jopa pidemmästä sessiosta. Voisi olla näytillä olo tunti, nainti tunti, uusi näytillä olo tunti ja uusi nainti tunti, eli 4h kokonaisuus 😊

Koskiko kukaan sun munaan sen tunnin aikana?

Vierailija
11/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka mitä on kuuteenkymmeneen vuoteen mahtunut. Olen antanut naisen kusta päälleni, nuollut naisen anusta monet kerrat , ottanut rahasta mieheltä suihin , pannut toista miestä suuhun, rakastellut kolmen naisen kanssa samana päivänä, runkannut takapulpetissa kesken oppitunnin luokkakaverin tissejä ihaillen.

Vierailija
12/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Turun Sanomia samalla kun naamassa on ollut paksu meikki ja stay-upit, ja samalla koskin itseäni pakarasta ja sanoin ooh aah karaokemikrofoniin!!!!!!!!!! Onko jollain sama fetissi vai ei?

Vierailija
13/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin hyvin humaltuneelta tytöltä nimmarin paperiin, johon lisäsin sitten tekstin että hän haluaa ehdottomasti harrastaa seksiä kanssani. Kun hän sitten nukahti niin nain häntä edestä ja takaa melko monta kertaa yön aikana. 

Aamulla hän vähän hölmistyneenä kyseli että oltiinko naitu yöllä, jolloin näytin lapun. Oli vähän ihmeissään, kun normaalisti ikinä ei ekoilla treffeillä seksiä harrasta. 

Totesi sitten perään että kun nyt on kerran aloitettu, niin voitaisiinko ottaa uusinta että muistaisi itsekin jotain.....en kieltäytynyt kunnon "krapula seksistä". Liioittelin vielä vähän että hän oli halunnut pöytää vasten ja olisi halunnut ottaa suihin, mutta en ollut suostunut, mutta nyt voitaisiin kokeilla, että onnistuisiko paremmin kun on selvempi 🥰

Vierailija
14/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin kerran hampaat olohuoneen sohvalla ja kuuntelin samalla Arttu Wiskarin nokkahuilua.

Oli kyllä aika härski meininki.

M44

Vierailija
15/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen jälkeen kaupassa kävin ostamassa mansikoita. Naapurin nainen tuli vastaan torilla. Pyysi itsensä minun luokse mansikoita syömään. Lupasi tulla käymään klo. 17.00. kotiin mentyä perkasin mansikat lja laitoin ne jalka keppoihin.   Vatkasin  kermavaahtoa ja laitoin sitä toiseen keppoon siitä ja laitoin sinisen nauhan sen jalkaan. Sen jälkeen runkkasin itseltäni mallit kermavaahdon sekaan ja laitoin sen toiseen jalkalasiin. Ja merkkasin sen punaisella nauhalla. Naisen tultua syömään mansikoita annoin hänelle jalka kepon jossa oli punainen nauha. Hän söi mansikat ja kermavaahto. Ja kiitti . 

Vierailija
16/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksen jälkeen kaupassa kävin ostamassa mansikoita. Naapurin nainen tuli vastaan torilla. Pyysi itsensä minun luokse mansikoita syömään. Lupasi tulla käymään klo. 17.00. kotiin mentyä perkasin mansikat lja laitoin ne jalka keppoihin.   Vatkasin  kermavaahtoa ja laitoin sitä toiseen keppoon siitä ja laitoin sinisen nauhan sen jalkaan. Sen jälkeen runkkasin itseltäni mallit kermavaahdon sekaan ja laitoin sen toiseen jalkalasiin. Ja merkkasin sen punaisella nauhalla. Naisen tultua syömään mansikoita annoin hänelle jalka kepon jossa oli punainen nauha. Hän söi mansikat ja kermavaahto. Ja kiitti . 

Nyt sun kepposet meni sekasin. Sun lisukkeet oli sun omassas.

Vierailija
17/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppo?

Vierailija
18/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin houkuttelemaan lapseni ristiäispapin seksiin kanssani, ristiäisistä 3kk. Pappi oli uskomattoman kaunis, nuolin pillua ja persettä, tosin anaalin nuolentaa vastusteli, mutta en välittänyt. Sitten nain rajusti takaapäin ja samalla huorittelin ja lopuksi laukesin kasvoille. Suuttui ihan helvetisti, ei suostu edes tervehtimään. Jos olisin pannut asiallisesti, voitaisiin varmaan naida vieläkin, mutta en kadu mitä kiihkoissani tein.

Vierailija
19/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta säännöllistä sekstailua 80+v anopin kanssa lienee oma ennätykseni.

M43

Vierailija
20/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran runkannut spermat purkkiin ja pakastanut. Sitten taas runkannut niiden vanhojen jäätyneiden mällien päälle ja taas pakastanut sitten kun purkissa on ollut jotkut 5 tai kuudet omat mällit olen sulattanut ne kuumassa vedessä ja kaatanut ne vaimon pilluun trattia apuna käyttäen. Luonnollisesti vaimo on ollut sellaisessa asennossa että spermat pilluun on mennyt. Sen jälkeen alkanut naimaan häntä ja kuvitellut että hän on tullut jostain juhlista ja pillu on täynnä spermaa. Mukavaa naida spermaista pillua aivan uskomattomia kiksejä siitä saa.

Tämä on ehkä pervointa mitä minä olen tehnyt ellei lasketa mukaan sitä että nuorempana kun seurusteltiin vaimon kanssa sidoin hänet sänkyyn, peitin silmät ja pistin kuulokkeet korville josta tuli aikuisviihteen ääniä. Etukäteen olin sopinut netistä löytämäni miehen kanssa että hän tulee kolmanneksi pyöräksi. Kun silloinen tyttöystäväni nykyinen vaimoni maksi siinä sängyllä ja annoin hänelle suuseksiä se netistä löytämäni täysin tuntematon mies lähetti minulle tekstiviestin että on nyt hän on oven takana. Menin avaamaan oven ja jatkoin sen jälkeen pillun nuolentaa kunnes näytin kaverille että hän voi ruveta koskettelemaan vaimoani tai silloista tyttöystävääni rinnoista. 

Olipa tyttöystävälläni näkemisen arvoinen ilme kun hän ymmärsi että nyt on mukana kolmas pyörä. No homma jatkui siitä niin että irrotin vaimon sidotut kädet ja hän riisui silmälaput ja kuulokkeet. Naitiin siinä kolmestaan niin että apumies laukesi tyttöystäväni pilluun. Tästä tapauksesta on jo melkein 20 vuotta aikaa mutta mukavaa sitä on silti muistella. Sen jälkeen olen monasti sitonut vaimon samalla kaavalla kuin silloin mutta apumiestä en sen jälkeen ole hommannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi