Meneekö Tesla konkkaan?
Kommentit (20)
Toivottavasti. Aivan yliarvioitu firma. Muut tekee toimivia EV:itä.
Vierailija kirjoitti:
Y malli on surkein.
Kuitenkin firman tärkein malli.
Ilmalämpöpumppu vaihdettu jo seitsemän kertaa eikä vasn toimi.
Ihmeen pitkään porskutti.
Toivottavasti. Elon on jo tehnyt rahansa ja ensi honeymoon-ajanjakson jälkeen huomaamme miten Teslat kuolee pakkasessa, eivät oikeasti auta päästönvähennyksissä huomioiden kaivosteollisuuden, kun mineraalit kaivetaan maasta, ja Tesloja ei sallita laivoihin koska ne on paloturvallisuuden kannalta tuhon merkki, koska kun Tesla lähtee palamaan, sitä ei olla helposti sammuttamassa. Sähköakku ja muovi palaa kovaa josta omat ympäristöhaittansa.
Sähköautot rikkovat sähköverkon, säröttävät eikä edes hellat toimi.
Puolen biljoonan market cap... Pattereiden takia?
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot rikkovat sähköverkon, säröttävät eikä edes hellat toimi.
Suomessa on vakutettu että sähköverkon siirtokapasitetti riittää.
Jännitteen säröytyminen on suomessa ongelma.
Kanadassa js USAssa verkot riittävät 10% sähköautokantaan. Markkinat sakkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot rikkovat sähköverkon, säröttävät eikä edes hellat toimi.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot rikkovat sähköverkon, säröttävät eikä edes hellat toimi.
Linkki?
https://www.kaleva.fi/lakkasiko-liesi-toimimasta-kun-nelostien-varteen-…
Y-Teslan rakenteellinen akkupaketti menee suoraan puristimeen, Munro sanoi.
On aivan selvää kun ompelukoneesta ruvetaan autoa kylmiltään rakentamaan niin ei voi onnistua. Alustarakenne ei kestä liioiteltua voimaa ja painoa. Olisi Elopin kannattanut tehdä kimpassa jonkun autovalmistajan kanssa härvelinsä. Olisi jatkuvuutta. Nyt ei ole.
14000 henkee saa potkut ja cybertruck on fiasko. Konkka on ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot rikkovat sähköverkon, säröttävät eikä edes hellat toimi.
Suomessa on vakutettu että sähköverkon siirtokapasitetti riittää.
Jännitteen säröytyminen on suomessa ongelma.
Kanadassa js USAssa verkot riittävät 10% sähköautokantaan. Markkinat sakkaavat.
Kun ekat autot tuli suomeen meillä ei ollut riittävää polttoaineverkostoa eikä tiet riittävän hyviä.
En usko että konkkaan menee, tulee menettämään kyllä markkina arvoaan tosi paljon koska muut suuret autovalmistajat alkaa myös jatkuvasti tekemään sähköautoja entistä enemmän. Teslan osakkeita en ostaisi ja onneksi niitä minulla ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Puolen biljoonan market cap... Pattereiden takia?
Jos oikein tarkkaan tiirailet ympärillesi, voit ehkä huomata, että sähkövirralla on kohtalaisen suuri merkitys nyky-yhteiskunnassa ja taloudessa. Ei siis sinänsä ehkä ole absurdi ajatus, että akkuteknologiassa ja -tuotannossa pyörii isot rahat.
Kyllä. On liikaakin sähkön varassa. Mutta suuri osa laitteista on turvallisia ja toimivia, nyt. Ovat olleet protoja aikoinaan joita on jalostettu. Jalostus kestää vuosikymmeniä, myös sähköautolla
Myynti sakkaa kun surkee laatu.