Miten sanoa naisystävälle kauniisti, että hänellä on halpa maku?
Tapailtu on pian vuosi mutta asumme erillään. Nainen on sisustanut asuntonsa valkoiseksi ja paikat on täynnä halpaa bling blingiä, tekokukkia, tuoksukynttilöitä ja sen sellaista. Seinillä vähän mitä sattuu uudehkoa kuvaa ja taidetta.
Olen itse keräillyt vuosikausia hyvää antiikkia ja täydentänyt sitä pohjoismaisilla klassikoilla kuten Frank. Taide on perittyjä tauluja, kuten muotokuvia, ja modernia grafiikkaa.
Makumme ovat ihan erilaiset enkä pidä hänen sisustustyylistään. En ole kohteliaana miehenä tuonut asias esille, mutta nyt hän on alkanut ehdottamaan muutoksia kotiini. Esim:
- Tää tapetti (se on muuten Pierre Frey) on aika tunkkainen. Voisko ton huoneen maalata valkoiseksi?
No ei.
Tää eteinen kaipaisi muuten jotain kivaa. Et oo ajatellut Vallilan mattoa?
No en, tuo käytävämatto on Shiraz
Ja myöhäisbarokkituolit on kulahtaneet kuulemma. Voisko ne edes maalata valkoisiksi?
Huoh!
Olen jo sanonut että lopettaisi ohjeistamisen, osaan kyllä sisustaa itse. Mutta tämä ei jotenkin vaan mene perille.
Mitä teen?
Kommentit (67)
Taitaa olla ero edessä. Yhteisen kodin pitäisi olla molempien rakas, kauheaa jos koko ajan joutuu vain sietämään jotain puolison päähänpistoa.
Ja sut on hankittu tyyliin sopivana.
Jos on sinut valinnut miesystäväksi, niin on todella halpa maku, todella halpa.
Mitä ihmeen muka sivistynyttä leikit, anna neidon oman kotinsa sisustaa miten haluaa. Voit omasta kodissasi miten itse haluat. Voit kyllä kohteliaasti kertoa mielipiteesi kertoa. Tuskin sovittelu yhteen, seksillä ei pitkälle suhdetta jatketa.
"En tykkää siitä, että sinulla on halpa maku. Hyvästi!"
Ja sitten katsoisin peiliin.
Onko tämä todellinen aloitus?
Jos on, niin vaihtoehdot ovat: 1) eroa tai 2) elä tämän asian kanssa ja vaikene iäksi.
Ei ole hyvää tapaa sanoa naiselle, että sillä on halpa maku. Et selvästikään myös arvosta naista - ja siis ymmärrän kyllä tämän, koska itsekin vihaan tuota tyyliä, ja olisi vaikea ymmärtää miksi joku sisustaa noin. Mutta miksi olet hänen kanssaan? Hän on väärä henkilö, koska et arvosta häntä. Suhteen pitää perustua kunnioitukseen, etkä kunnioita häntä. Et voi kertoa toiselle, että sillä on halpa maku, SEKÄ kunnioittaa häntä samalla. Koska tuon sanominen on epäkunnioittavaa. Eli ainoa vaihtoehto on vaikeneminen. Tai sen sanominen, että inhoat kaikkia noita ehdotuksia. Mutta et voi sanoa, että hänellä on halpa maku. On jo tarpeeksi paha, että ajattelet näin. Nainen ansaitsisi puolison, josta hänen makunsa olisi ihana.
Vaikuttaa myös siltä, että vaikka sulla on kallis sisustusmaku, sinulla on itseasiassa halpa naismaku. Jos naisen kotoa löytyy tuota blingiä, niin hänestä löytyykö huulitäytteitä ja hiuslisäkkeitä kanssa? Onko hän älyllisesti kiinnostavaa seuraa sinulle? Jos ei, niin miksi haluat olla sellaisen kanssa, josta ei ole sinulle vastusta?
Tän miettimiseen keskittyisin sinuna.
No mitä väliä. Ettehän te edes seurustele, eli tuskin olette koskaan muuttamassa edes yhteen.
Ota nainen luoksesi asumaan. Äläkä anna hänen sisustaa.
Valkoiset tekokukka bling bling tytöt on yleensä ylipuhuttavissa. Wink wink.
Kaikille se sisustus ei ole kutsumus ja valkoinen tekokukka bling bling antaa sen suuntaista signaalia, etttä nainen on HELPPO. Asiasta tuskin tarvitsee kinastella, vaan saat tahtosi läpi.
Lopeta se omien pierujesi haistelu.
Ap on NAINEN, joka teki heikon trollin.
Trollin josta heti näkee että se on keksittyä sontaa.
No sinuna kyllä katsoisin peiliin, että onko tullut valittua epäsopiva seurustelukumppani. Ei kai siinä tarvitse sanoa, että on halpa maku. riittää kun sanoo, että erilainen ja molemmat sisustakoon oman asuntonsa kuten haluaa.
Sulla on huono ap, tosi huono. Olet tyhmän pulskea naikkonen.
Sun seurustelukumppanillasi on todella halpa ja erityisen huono maku, valitsi sinut. Miltä sinusta tuntuu olla huono? Voitko kertoa?
Sano, että cheap bitch