Mitä teet salaa muilta ollessasi yksin?
Itse haistelen pierujani. Otan hajun nyrkkiin ja tussautan nenääni.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Sitä, mitä luultavasti kaikki tekevät yksikseen: kaivan nenääni ja piereskelen estoitta.
Kyllä meillä kestää pierrä ja nokkakin kaivaa muiden läsnäollessa. Nokan kaivuu ei kuitenkaan mukavaa katseltavaa. Mut illan parhaat naurut ku kaikki pierrään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan vauva-palstalle.
No nytkin koko väki kotona ku tänne raapustan.
Yksin asuvana yksinäisenä ihmettelin pelkän otsikon luettuani miksi mitään pitäisi tehdä salaa muilta, mutta avausviesti sitten selittikin kummasti asiaa.
Kai mä olen sitten outo kun ei mulla ole tarvetta tehdä tuollaistakaan ikinä. Samaten en ymmärrä sitäkään kuinka osa "nautiskelee" yksinolostaan mässäilemällä kasapäin karkkia jne koska miksi sitä karkkia ei voisi halutessaan syödä myös kumppanin nähden? (se sijaan lapsiperheessä ymmärrän sen, ettei karkkipäivä voi aikuisillakaan olla joka päivä)
No jos mulla olisi seuraa niin en tasan varmasti olisi palstalla. Tämä on siis tapa tappaaa aikaa jota yksinasuvalla ja melko yksinäiselläkin ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Juon kaljaa. :(
Onhan täällä sentään yksi rehellinenkin. Minä taas juon kirkasta viinaa, koska välttelen noita hiilareita.
Juttelen itsekseni ja ihan ääneen. Vielä en kehtaa julkisilla paikoilla höpöttää itsekseni, mutta eiköhän sekin tässä korjaannu kun vielä hetken odotan.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan.
Sen verran lisäsin tähän tuntemattoman kommenttiin, että runkkaa riettaasti. Lisäksi haistelen vähän sormia ja sauvaa toimituksen jälkeen. Kierron vaiheet erottaa hajusta.
Itken. Siis sellaista huutoitkua jota en muiden kuullen kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvana yksinäisenä ihmettelin pelkän otsikon luettuani miksi mitään pitäisi tehdä salaa muilta, mutta avausviesti sitten selittikin kummasti asiaa.
Kai mä olen sitten outo kun ei mulla ole tarvetta tehdä tuollaistakaan ikinä. Samaten en ymmärrä sitäkään kuinka osa "nautiskelee" yksinolostaan mässäilemällä kasapäin karkkia jne koska miksi sitä karkkia ei voisi halutessaan syödä myös kumppanin nähden? (se sijaan lapsiperheessä ymmärrän sen, ettei karkkipäivä voi aikuisillakaan olla joka päivä)
En minäkään tekisi kuten ap tekee.
Soitan kitaraa ja laulan laulujani.
Soitin bändissä nuorena, enkä tahtonut kihlattuni tietävän siitä, kun ajattelee mut hieman eri kateroriaan.
Kitarat piilossa kellarissa.
Piereskelen peiton alla jonka jälkeen siirryn sinne haistelemaan pieruani. Suuri osa tekee näin vaikkei myönnä. Oma paskanhaju haisee hyvälle mut muitten oksettaa
Pitkä lista odottaa, saan pian olla viikon yksin kotona, en oikein tiedä mistä aloittaisin. Kaikenlaista kivaa on suunnitteilla. Puolisolle esitän välinpitämätöntä ettei hänen reissu hetkauttaisi, mutta olen täällä salaa jes jes 🎉🎊