Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet salaa muilta ollessasi yksin?

Vierailija
12.04.2024 |

Itse haistelen pierujani. Otan hajun nyrkkiin ja tussautan nenääni.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, mitä luultavasti kaikki tekevät yksikseen: kaivan nenääni ja piereskelen estoitta.

Kyllä meillä kestää pierrä ja nokkakin kaivaa muiden läsnäollessa. Nokan kaivuu ei kuitenkaan mukavaa katseltavaa. Mut illan parhaat naurut ku kaikki pierrään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan vauva-palstalle.

No nytkin koko väki kotona ku tänne raapustan. 

Vierailija
24/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen vartaloani peilistä.

Vierailija
25/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin jalkapohjasta nahkaa

Vierailija
27/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä

Vierailija
28/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana yksinäisenä ihmettelin pelkän otsikon luettuani miksi mitään pitäisi tehdä salaa muilta, mutta avausviesti sitten selittikin kummasti asiaa.

Kai mä olen sitten outo kun ei mulla ole tarvetta tehdä tuollaistakaan ikinä. Samaten en ymmärrä sitäkään kuinka osa "nautiskelee" yksinolostaan mässäilemällä kasapäin karkkia jne koska miksi sitä karkkia ei voisi halutessaan syödä myös kumppanin nähden? (se sijaan lapsiperheessä ymmärrän sen, ettei karkkipäivä voi aikuisillakaan olla joka päivä)

Vierailija
29/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paskalla

Vierailija
30/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mulla olisi seuraa niin en tasan varmasti olisi palstalla. Tämä on siis tapa tappaaa aikaa jota yksinasuvalla ja melko yksinäiselläkin ihmisellä on enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
31/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kaljaa. :(

Onhan täällä sentään yksi rehellinenkin. Minä taas juon kirkasta viinaa, koska välttelen noita hiilareita.

Vierailija
32/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen itsekseni ja ihan ääneen. Vielä en kehtaa julkisilla paikoilla höpöttää itsekseni, mutta eiköhän sekin tässä korjaannu kun vielä hetken odotan.

Vierailija
33/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan nurmikon.

Vierailija
34/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan.

Sen verran lisäsin tähän tuntemattoman kommenttiin, että runkkaa riettaasti. Lisäksi haistelen vähän sormia ja sauvaa toimituksen jälkeen. Kierron vaiheet erottaa hajusta.

Vierailija
35/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken. Siis sellaista huutoitkua jota en muiden kuullen kehtaa.

Vierailija
36/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää 

Vierailija
37/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuvana yksinäisenä ihmettelin pelkän otsikon luettuani miksi mitään pitäisi tehdä salaa muilta, mutta avausviesti sitten selittikin kummasti asiaa.

Kai mä olen sitten outo kun ei mulla ole tarvetta tehdä tuollaistakaan ikinä. Samaten en ymmärrä sitäkään kuinka osa "nautiskelee" yksinolostaan mässäilemällä kasapäin karkkia jne koska miksi sitä karkkia ei voisi halutessaan syödä myös kumppanin nähden? (se sijaan lapsiperheessä ymmärrän sen, ettei karkkipäivä voi aikuisillakaan olla joka päivä)

En minäkään tekisi kuten ap tekee.

Vierailija
38/60 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kitaraa ja laulan laulujani. 

Soitin bändissä nuorena, enkä tahtonut kihlattuni tietävän siitä, kun ajattelee mut hieman eri kateroriaan. 

Kitarat piilossa kellarissa. 

Vierailija
39/60 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen peiton alla jonka jälkeen siirryn sinne haistelemaan pieruani. Suuri osa tekee näin vaikkei myönnä. Oma paskanhaju haisee hyvälle mut muitten oksettaa

Vierailija
40/60 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä lista odottaa, saan pian olla viikon yksin kotona, en oikein tiedä mistä aloittaisin. Kaikenlaista kivaa on suunnitteilla. Puolisolle esitän välinpitämätöntä ettei hänen reissu hetkauttaisi, mutta olen täällä salaa jes jes 🎉🎊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän