O.J. Simpson on kuollut
NÄYTTELIJÄNÄ ja amerikkalaisen jalkapallon pelaajana tunnettu O. J. Simpson on kuollut. Simpson, 76, sairasti pitkään syöpää, johon hän lopulta myös kuoli.
Kommentit (132)
Paljonkohan oli Johnny Cochranin tuntipalkka?
Mistä johtuu ylikuolleisuus,turbosyövät,ylipäätänsä lisääntyneet syövät ja mistä johtuu sydärien räjähdysmäinen kasvu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tää livenä normaalikanavilla Suomessa vai vain satelliitin kautta?
Ei kai. Muistan kyllä uutisista, kun näytettiin miten mustat hurrasi,kun todettiin syyttömäksi.
Historialliset syyt siinä takana.
Vähän hiljempaa ollut nykyään. Itse elänyt siinä uskossa,että kaikki pitää sitä syyllisenä tms.Väristä riippumatta.
Sairasta
Kai siinä taustalla,kun heitettiin vankilaan niin monia syyttömiä mustia miehiä aikanaan.
On mulla kyllä hämärä mielikuva, että jotku oli erimieltä siitä. Tyyliin: En toi rikas julkkis edusta teitä millään tms.
Harmi että näin myöhään. Ärsyttävä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tää livenä normaalikanavilla Suomessa vai vain satelliitin kautta?
Ei kai. Muistan kyllä uutisista, kun näytettiin miten mustat hurrasi,kun todettiin syyttömäksi.
Historialliset syyt siinä takana.
Vähän hiljempaa ollut nykyään. Itse elänyt siinä uskossa,että kaikki pitää sitä syyllisenä tms.Väristä riippumatta.
Sairasta
Kai siinä taustalla,kun heitettiin vankilaan niin monia syyttömiä mustia miehiä aikanaan.
On mulla kyllä hämärä mielikuva, että jotku oli erimieltä siitä. Tyyliin: En toi rikas julkkis edusta teitä millään tms.
Jep. Valamiehistö ei uskaltanut tuimita
Vierailija kirjoitti:
Tunsiko hyvinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Onpas törkeitä kommentteja. Ihminen juuri kuoli.
No sehän tappoi 2 ihmistä.
Kaikki on sitä mieltä.
Se olisi pitänyt todistaakin. Poliisi ja syyttäjä kusi homman totaalisesti.
Hänen tarinansa oli niin monimutkainen ja kiistelty. Millainen vaikutus hänellä oli aikanaan, ja miten hänen elämänsä päättyi, herättää paljon pohdintaa.
USA oikeusvaltiona kuoli kun tuo vapautettiin
Kim kardashianin isä oli oj:n puolistusasiaajaja. Ne oli kai ystäviä tms.
Hänen nimensä on jäänyt lähtemättömästi Amerikan kulttuurin ja rikoshistorian historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsiko hyvinkin?
No olihan hän paljon näkyvillä mediassa
Tuttuja turvallinen.
Yllättäen syöpään :)
Nyt on syöpää ja äkillisiä sairaskohtauksia paljon eli sydänoireita :)