Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapautuuko nainen seksuaalisesti neljänkympin jälkeen?

Vierailija
11.04.2024 |

Olemme vähän yli nelikymppinen pariskunta. Oma kokemukseni on, että puolisosta on tullut estottomampi viime vuosina. Seksiin on tullut uudenlaisia juttuja: on halkiopikkareita, leluja ja pientä alistamistakin, joka nuorempana oli hänelle ehdoton ei. Osa jutuista on hänen ideoitaan, osa minun. Vaimo tykkää ottaa suihin ja näyttää nautintonsa häpeilemättä kun vastaavasti nuolen pillua tai nain. Välillä juttelee tuhmia seksin aikana.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että naisen estot seksissä ovat vähentyneet iän myötä?

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen kostea jo ennen sormettamista. 

Vierailija
122/164 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko on jo yli viiskymppinen ja estot on yhtä tiukat kuin 25 vuotta sitten. Vieläkään ei halua ottaa munaa käteen. Suusta puhumattakaan. Katkera m54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kuitenkin jellyn kanssa liukkaria?

Vierailija
124/164 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennyt huonommaksi mitä enemmän ikää tullut. Hormoni kierukan jälkeen eli n. 10 vuotta sitten loppui se vähäinenkin seksi. Tässä pari vuotta menty tahdon vastaisesti selibaatissa.

Vierailija
125/164 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eukko on jo yli viiskymppinen ja estot on yhtä tiukat kuin 25 vuotta sitten. Vieläkään ei halua ottaa munaa käteen. Suusta puhumattakaan. Katkera m54

Kamalaa, miksi et ota puheeksi.

Ei tulis mieleenkään tuollainen!

Vierailija
126/164 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kuitenkin jellyn kanssa liukkaria?

Ei ole mitään tarvetta liukkarille. 

Vierailija
127/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vapautuu seksuaalisuudestaan neljänkympin jälkeen.

Vierailija
128/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla (alle 20v) on estoja, mutta kunhan he pariutuvat ne poistuvat, koska he alkavat tottelemaan ja kunniottamaan miestään.

Vierailija
129/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vapautuu seksuaalisuudestaan neljänkympin jälkeen.

Jep. Vaihdevuodet alkaa.

Vierailija
130/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nelikymppinen nainen. Olin kokeilunhaluinen jo parikymppisenä, kokeilut menivät sen aikaisen poikaystävän kanssa jopa holtittomuuksiin. Suihinotot, anaali yms. olivat ihan tavallista silloin, ja kaikki mahdolliset asennot tuli kokeiltua.

Nykyään minulla on ihan yhtä isot halut kuin nuorenakin, mutta erilaisia kokeiluja tärkeämmäksi on tullut henkinen nautinto. Kun nuoruudessa se oli välillä aika mekaanista ja kylmääkin kyytiä, niin nykyään arvostan läheisyyttä, yhteyttä ja lämpöä.

En ole koskaan tykännyt siitä kun mies nuolee, mutta nyt vanhempana olen lämmennyt sille. Eli ehkä olen tullut terveellä tavalla itsekkäämmäksi. Nuorena tein kaikkea miesten mieliksi, nyt haluan myös itse saada jotain. Olen tullut tietoiseksi omista tarpeistani ja osaan myös pyytää miestäni toteuttamaan toiveitani. Nuorena en voinut kuvitellakaan, että pyytäisin mieheltä seksissä jotain. Eli siinä asiassa olen tullut paljon rohkeammaksi. Haluan, että seksi on myös henkisesti tyydyttävää, mekaaninen jyystö ja tekninen kikkailu ei (enää) sytytä.

N40+

Vierailija
131/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 - 20 naiset (tytöt) anto tehä mitä vaan kun eivät tienneet mitä halusivat

20 - 30 naiset anto melkein mitä vaan saadakseen parisuhteen ja raskautua

30 - 40 naiset alko pihdata eikä heillä läheisyys muutenkaan kiinnostanut

40 - 50 naisilla alko kiinnostaa muut miehet, yleensä nuoremmat

50+ naiset joskus antaa mutta tuntuu olevan pakkopullaa, kuin kotityö

Vierailija
132/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ne naiset alkaa "pihdata"? Siksi että miehet käyttäytyvät yhä kuin ne 16 vuotiaina tekivä, eli naivat vain itselleen ja siinä se oli. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
133/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ne naiset alkaa "pihdata"? Siksi että miehet käyttäytyvät yhä kuin ne 16 vuotiaina tekivä, eli naivat vain itselleen ja siinä se oli. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Ongelna ei ole miehissä, vaan naisen biologiassa. Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä [jonkin verran] kuukautisvuotoa.

The American Journal Of Medicine: 'Sexuality', (ilmainen raportti) https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

Yhteenveto: Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä. Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.

Vierailija
134/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö siis, ettei asialla ole mitään merkitystä, kuinka  paljon saavat hyvää seksiä ja orgasmeja? Ja nuokin mitä mainitsit, koskevat marginaalia.

Minä haluan seksiä jokapäivä. KOSKA mieheni on loistava seksissä!

Eikä kikkien naisten halut laske menopaussissa.

Eihän kaikki miehetkään ole samanlaisia; osa on aivann haluttomia, ja osa ei.

Vierailija
135/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olis hyvä valita seurasi hiukan tarkemmalla kammalla eikä antaa ihan jokaiselle.

Vierailija
136/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli äidiksi 39 vuotiaana. Seksihalut loppuivat täysin siihen. Viimeksi 15 vuotta sitten seksiä.

Vierailija
137/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli halukas ja estoton siihen asti että synnytti. Siihen loppui kaikki halut. Tästä on nyt yli kymmenen vuotta.

Vierailija
138/164 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun olis hyvä valita seurasi hiukan tarkemmalla kammalla eikä antaa ihan jokaiselle.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
139/164 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo oli halukas ja estoton siihen asti että synnytti. Siihen loppui kaikki halut. Tästä on nyt yli kymmenen vuotta.

Ja yh-äipät ovat halukkaita, ja taipuvaisia, kunnes saavat seuraavan elättäjän pihteihinsä!

Vierailija
140/164 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet kun alkavat, sitten on peruttu merrassa. Sellaista tuittupäisyyttä, itsekkyyttä ja mielialan vaihdoksia täytyy vain sietää, koska ei nainen niitä huomaa ja tuskin se olisikaan mahdollista. Tämän jälkeen heitetään noppaa. Halut joko palaavat (jos niitä siis oli ennen) tai alkaa kirjaimellisesti kuiva kausi, jos nainen itse ei halua muuttaa asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi