Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä jotka valittaa kivusta

Vierailija
10.04.2024 |

Buranaa saa edullisesti apteekista ilman reseptiä. Liikunta yleensä auttaa lihaskipuihin. Alussa toki tuntuu hetken inhottavalta mutta muutamassa minuutissa se kipu helottaa. Toki jos vain jää makaamaan sänkyyn, ei ota buranaa kun sitä tarvitsee ja vain valittaa kipua niin ei varmasti helpota.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sitten paljoakaan elämästä ymmärrä...

Vierailija
82/86 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö, jotku on tyhmempii ku toiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muille en kivuistani uikuta, mieskään ei tiedä miten monena yönä olen miettinyt rekan alle menoa...

25"

Ja taas yksi huomionhakija. Kai sinulla on mielialalääkitys ja psykiatrinen hoitokontakti koska suunnittelet its emurhaa?

Ei ole. 

Miten olen huomionhakija jos tästä ei perheenikään tiedä? Kivut ovat aamuöisin niin kovat että olisi oikeasti helpotus vain kävellä rekan alle. En ole sitä tehnyt koska kipujen aikaan en pysty kunnolla liikkumaan ja tuohon tielle on 300m matkaa. 

Onneksi nyt eläkkeellä saan levätä kun haluan ja tosiaan olen poissa Suomen kylmyydestä mahdollisimman paljon

Minulla on kyllä kipujen takia dg vakava masennus mutta ei siihen lääkkeitä kannattanut syödä. Päässä kun ei ole vikaa eikä ne mt lääkkeet auta kipuihin.

Vierailija
84/86 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kipuja, joihin burana ei auta. 

no sitten liikkeelle

Nivelrikkokipua ei liikunta poista.

Liikun kyllä, välillä esim. polvi tulehtuu ja jäykistyy. Viime syksynä piri poistattaa polvesta nestettä ja ottaa kortisonia.

Kyllä poistaa, tämän päivän Hesarissakin on juttu jossa kerrotaan että juuri liikunta on lääke nivelrikkokipuun!

Miten muka liikut kun kipu on niin kova ettei polven varaan voi astua? 

Viikko sitten pe olin vesijumpassa ja vieläkin koskee joka paikkaan!?

Vierailija
85/86 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on apllä kovat mömmöt perinnölliseen vähäjärkisyyteen.

Vierailija
86/86 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buranan syönti kiellettiin minulta sen jälkeen, kun sain vatsahaavan sillä, joten se siitä vaihtoehdosta. Panadolia olen kokeillut kipuihini vaihtelevalla menestyksellä. Kuukautisten aikaisen päänsäryn hoitoon se on ainakin yhtä tyhjän kanssa. Vatsa- ja selkätuntemukset kyllä katoavat, mutta päänsärkyä se ei kosketa ollenkaan. Mitä liikuntaan tulee liikun päivittäin eikä se ole estänyt saati hoitanut moniakaan kivuistani. 

Siis syötkö sinä särkylääkkeitä "tuntemuksiin"? Niitä syödään kipuun, ei siksi että jossain on vähän tuntemuksia... Voi hyvä jumala.

Et ole kiputuntemuksesta kuullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä