En ymmärrä ihmisiä jotka valittaa kivusta
Buranaa saa edullisesti apteekista ilman reseptiä. Liikunta yleensä auttaa lihaskipuihin. Alussa toki tuntuu hetken inhottavalta mutta muutamassa minuutissa se kipu helottaa. Toki jos vain jää makaamaan sänkyyn, ei ota buranaa kun sitä tarvitsee ja vain valittaa kipua niin ei varmasti helpota.
Kommentit (86)
Et taida ymmärtää mitään muutakaan joten ei mitään uutta eikä ihmeellistä.
Riippuu minkälaisesta kivusta on kyse.
Ootko testannu hermosärkyä, johon mikään burana ei toimi?
Vierailija kirjoitti:
On kipuja, joihin burana ei auta.
no sitten liikkeelle
Aavesärkyyn ei Burana auta! On amputoitu kaksi varvasta.
Minä en enää kuuntele, vaihdan aihetta tai lähden pois. Olen äitini ja anoppini vaivoja kuunnellut ihan tarpeeksi, kun sanallakaan aloittavat niin keskustelu päättyy tasan siihen. Ammatillista keskusteluapua saa esim. terveyskeskuksesta. Vaivojen kuuntelu sairastuttaa myös kuuntelijan pikkuhiljaa.
Kroonisesta kivusta kärsivät ihmiset tarvitsisivat laadukasta kivunhoitoa, mutta sitä ei ole tarjolla. Esim Oulussa Oysissa kipupoliklinikan kipulääkärin hoito erittäin monisairaalle kipupotilaalle oli haukkuminen. Potilas poistui itkien vastaanotolta.
eipä auta kuule buranat tai liikunta kipuihini. joskus en pääse edäs sängystä ylös ja särkee, särkee, särkee.
En tiedä mikä päänsärky mutta kahdesti olen sen kärsinyt. Kestää3-4 vuorokautta ja tavalliset särkylääkkeet ei siihen auta. Sellainen toispuolinen päänsärky. Todella voimakas se herätti molemmilla kerroilla eikä saanut nukuttua kuin muutaman tunnin pätkiä. Toisella kerralla oli muistaakseni klotamiinia ei sekään auttanut mitään.
Jos kolmannen kerran iskee niin pyydän antamaan jotain ja jään vaikka tarkkailtavaksi. Aivan hirveä suorastaan hulluksi tekevä päänsärky.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ap äheltää v1ttuilemaan että aavesärky tulee korvien välistä ja että mitäs aiheutit itsellesi tilanteen että varpaat poistettiin.
Trolli ap kun on.
Miksi te ruokitte näitä trollaajasurkimuksia?
Noilla Buranoilla ei ole mitään vaikutusta hermosärkyyn, kipu voi olla niin kova ettei pääse liikkeelle
No yritä ymmärtää, että esimerkiksi minulla on sellaista kipua, mitä mikään särkylääke ei vie pois. Pahimman terän saa parhaimpina päivinä pois. Kivutonta päivää ei ole.
Hortonin syndroomaan ei burtsi auta.
AP.llä ei ole ole koskaan ollut todella kovaa kipua. Sappikohtaus ei tapa, mutta on opettavainen kokemus sietämättömän kovasta kivusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla on amputoitu varpaita tai muitakaan osia, joten tätä selitystä ei kovin moni voi käyttää.
Mulla on tällä hetkellä infektioperäistä silmässä olevaa särkyä. Särkylääkkeet otettu. Miten saan liikunnalla silmäni kivuttomaksi?
Minä en ymmärrä niitä, jotka tulevat töihin valittamaan kivusta.