Työpaikan 40-vuotias setämies hymyilee ja juttelee firman nuorien ja kauniiden naisten kanssa muttei meidän iäkkäämpien
Onko tämä työpaikkakiusaamista ja voiko siitä valittaa?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siis se, että setämiehet eivät ole kiinnostuneita täti-ihmisistä?
Jos viiskymppinen täti-ihminen on pitänyt itsensä timmisä kunnossa, ovat kolmekymppiset miehetkin hänestä kiinnostuneita. He arvostavat täti-ihmisen elämänkokemusta. Kolmekymppinen mies on paljon jaksavampi kuin viiskymppinen setämies. Täti-ihnisen tulee ymmärtää arvonsa.
Todelliset setämiehet +50v ei kuluta aikaansa näihin ihan junnuikäisiin naisiin. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo varallisuutta jonkun verran kertynyt. Mikäli heitä kiinnostaa nuori misu seksin merkeissä, niin ei muuta kuin klikkaus tietyille sivustoille ja valitsemaan sieltä. 100 eurolla homma hoituu ja setämies on tyytyväinen.
Toki on sellaisia "tyrkkyjä" onnenonkijoita, turha sitä on kiistää, jotka itse aktiivisesti pyrkivät varakkaiden setämiesten iholle. Tarkoituksena saada miehen pää pyörälle ja houkutella hänet loveen. Mutta näissä tapauksissa se nuori nainen on aina aloitteellinen, ei se setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit on näitä nuoria naisia jotka flirttailee sedille.😫
Luovat miellyttävän työympäristön. vielä kun laittavat sellaisen valkoisen tiukan topin niin uuulalallala
Ja lian tiukat työhousut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla oma tytär siinä iässä, että kohta setämiehet alkaa lirkutella sille. Ahistaa lapsen puolesta jo nyt, kun muistan miten inhottavaa ja ahdistavaa se oli. Olen opettanut lapselle kyllä sitä, että ei ole pakko sietää ja kuunnella, mutta nuoret ihmiset ovat arempia kuin aikuiset ja siihenhän tämä setämiestenkin peli perustuu, ahdistelevat sellaisia, jotka eivät vielä uskalla nostaa melua.
Neuvo tytärtäsi pukeutumaan hijabiin. Se suojaa setämiesten ällö katseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti ottaen tuo on aika kamalaa. Tyttäreni oli 19-vuotiaana miesvaltaisessa työpaikassa ja se ahdistelun määrä. Vaihtoi alaa. Näin ne naiset ahdistellaan hyväpalkkaisilta aloilta jo nuorina.
Mikä oli ala?
Kyllähän nuo setämiehet käyttäytyy ihan eri tavalla kuin vaikkapa 20v sitten. Harvassa alkaa olla ne, jotka ovat suoranaisia ällötyksiä. Onneksi nykyisin naiset, ainakin meidän työpaikalla, saa tehdä työtään rauhassa ilman ahdistelua. Myös ne nuorimmat.
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen -päivä on mennyt.
Setämiehet ovat alinta pohjasakkaa, eikä työpaikan naisten tarvitse ottaa heitä millään tavoin huomioon, paitsi pakolliset työasiat.
Nuoret naiset on kohteliaita siihen asti, kunnes työpaikka on varma - koeajalla setämiehenkin vitsit naurattaa. Sitten hekin muuttuvat "katkeriksi, vanhoiksi mustiksiksi", iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viiskymppinen täti-ihminen on pitänyt itsensä timmisä kunnossa, ovat kolmekymppiset miehetkin hänestä kiinnostuneita. He arvostavat täti-ihmisen elämänkokemusta. Kolmekymppinen mies on paljon jaksavampi kuin viiskymppinen setämies. Täti-ihnisen tulee ymmärtää arvonsa.
Tällä palstalla on useissa ketjuissa saanut hyväksynnän se, että viis-kuuskymppisen naisen kannattaa ensi sijassa tavoitella 20-30 vuotta itseään nuorempaa miestä. Naisen ikäiset miehet eivät enää tahdo kelvata kuin maksullisille naisille, jotka tunnetusti eivät aseta ikärajoja, kun vain maksu löytyy. Toivotetaan lopuksi vielä uudestaan tervetulleeksi.
On muuten aika ilkeää puhua noin naisista... 😐 Parasta ennen päiväys...
Vierailija kirjoitti:Tällä palstalla on useissa ketjuissa saanut hyväksynnän se, että viis-kuuskymppisen naisen kannattaa ensi sijassa tavoitella 20-30 vuotta itseään nuorempaa miestä. Naisen ikäiset miehet eivät enää tahdo kelvata kuin maksullisille naisille, jotka tunnetusti eivät aseta ikärajoja, kun vain maksu löytyy. Toivotetaan lopuksi vielä uudestaan tervetulleeksi.
Mä ihmettelen tuota. Mä en pysty noin nuoren kanssa olemaan. Parasta on oman ikäinen mies. Tai vähän kypsempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kotka on mustis
T: Setämies työpaikaltasi
Joskus setämies on niin vanha, niin vanha käppänä. Nauti vielä, kun voit🤭
Jos onkin kysymys setamiehestä eikä setämiehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tällä palstalla on useissa ketjuissa saanut hyväksynnän se, että viis-kuuskymppisen naisen kannattaa ensi sijassa tavoitella 20-30 vuotta itseään nuorempaa miestä. Naisen ikäiset miehet eivät enää tahdo kelvata kuin maksullisille naisille, jotka tunnetusti eivät aseta ikärajoja, kun vain maksu löytyy. Toivotetaan lopuksi vielä uudestaan tervetulleeksi.
Mä ihmettelen tuota. Mä en pysty noin nuoren kanssa olemaan. Parasta on oman ikäinen mies. Tai vähän kypsempi mies.
Älä aliarvioi itseäsi. Uskon, että jo kolmekymppinen mies on tarpeeksi kypsä sinullekin.
Nelikymppinen kuvittelee olevansa nuori ja kelpaavansa parikymppisille, koska onhan hän ihan yhtä nuorekas kuin 20 vuotta sitten. Kymmentä vuotta itseä vanhemmat taas ovat jo näennäisesti vanhhuksia eläkeiän kynnyksellä, eikä halua samaistua heihin.
Huh huh, kylläpäs hiekkainen eltaantunut silli haisee tässä ketjussa ikävästi.
Tämä toki on jonkun tylsistyneen trollin aloitus mutta olisi kiva, että työpaikalla tehtäisiin töitä eikä häiriköitäisi ketään. Suurin osa nuorista naisista ei ilahdu jos jatkuvasti joku tampio hakeutuu seuraan. Toivottavasti tämä on harvinaista mutta jos ei ole, ei ihmetytä, että Suomi on kohta konkurssissa.
Ole onnellinen. Ei ole mitään mukavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla oma tytär siinä iässä, että kohta setämiehet alkaa lirkutella sille. Ahistaa lapsen puolesta jo nyt, kun muistan miten inhottavaa ja ahdistavaa se oli. Olen opettanut lapselle kyllä sitä, että ei ole pakko sietää ja kuunnella, mutta nuoret ihmiset ovat arempia kuin aikuiset ja siihenhän tämä setämiestenkin peli perustuu, ahdistelevat sellaisia, jotka eivät vielä uskalla nostaa melua.
Neuvo tytärtäsi pukeutumaan hijabiin. Se suojaa setämiesten ällö katseilta.
Höpöhöpö, pukeutuminen ei vaikuta ahdisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Todelliset setämiehet +50v ei kuluta aikaansa näihin ihan junnuikäisiin naisiin. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo varallisuutta jonkun verran kertynyt. Mikäli heitä kiinnostaa nuori misu seksin merkeissä, niin ei muuta kuin klikkaus tietyille sivustoille ja valitsemaan sieltä. 100 eurolla homma hoituu ja setämies on tyytyväinen.
Toki on sellaisia "tyrkkyjä" onnenonkijoita, turha sitä on kiistää, jotka itse aktiivisesti pyrkivät varakkaiden setämiesten iholle. Tarkoituksena saada miehen pää pyörälle ja houkutella hänet loveen. Mutta näissä tapauksissa se nuori nainen on aina aloitteellinen, ei se setämies.
En tiedä, onko setämiehelle virallista määritelmää. Omasta mielestäni se on 50+ rupsahtanut äijä, joka kuvittelee itsestään liikoja ja ahdistelee nuoria naisia. Se on nimenomaan näkyvä tyyppi, koska länkyttää aspoille ja työkavereille rasvaisia juttujaan. Jos vanhempi mies hankkii jotenkin suostuvaista naisseuraa, niin eihän siinä mitään, eikä ketään häiritä. Sellainen ei oman määritelmäni mukaan ole setämies.