Työpaikan 40-vuotias setämies hymyilee ja juttelee firman nuorien ja kauniiden naisten kanssa muttei meidän iäkkäämpien
Onko tämä työpaikkakiusaamista ja voiko siitä valittaa?
Kommentit (132)
Sillä on peräsuolenlaskeuma, siksi virnistys
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla oma tytär siinä iässä, että kohta setämiehet alkaa lirkutella sille. Ahistaa lapsen puolesta jo nyt, kun muistan miten inhottavaa ja ahdistavaa se oli. Olen opettanut lapselle kyllä sitä, että ei ole pakko sietää ja kuunnella, mutta nuoret ihmiset ovat arempia kuin aikuiset ja siihenhän tämä setämiestenkin peli perustuu, ahdistelevat sellaisia, jotka eivät vielä uskalla nostaa melua.
Juuri tämän takia feminismi kukoistaa ja on heikko syntyvyys. Katkerat äidit aivopesee tyttärensä miesvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siis se, että setämiehet eivät ole kiinnostuneita täti-ihmisistä?
Jos viiskymppinen täti-ihminen on pitänyt itsensä timmisä kunnossa, ovat kolmekymppiset miehetkin hänestä kiinnostuneita. He arvostavat täti-ihmisen elämänkokemusta. Kolmekymppinen mies on paljon jaksavampi kuin viiskymppinen setämies. Täti-ihnisen tulee ymmärtää arvonsa.
Niin jos lähinnä puhutaan vain seksistä.
-30m
Vierailija kirjoitti:
Todelliset setämiehet +50v ei kuluta aikaansa näihin ihan junnuikäisiin naisiin. Monella tuon ikäisellä miehellä on jo varallisuutta jonkun verran kertynyt. Mikäli heitä kiinnostaa nuori misu seksin merkeissä, niin ei muuta kuin klikkaus tietyille sivustoille ja valitsemaan sieltä. 100 eurolla homma hoituu ja setämies on tyytyväinen.
Toki on sellaisia "tyrkkyjä" onnenonkijoita, turha sitä on kiistää, jotka itse aktiivisesti pyrkivät varakkaiden setämiesten iholle. Tarkoituksena saada miehen pää pyörälle ja houkutella hänet loveen. Mutta näissä tapauksissa se nuori nainen on aina aloitteellinen, ei se setämies.
Miksi maksaa 100 euroa kun saa ilmaiseksi?
Ja entäs jos setämies haluaa isäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla oma tytär siinä iässä, että kohta setämiehet alkaa lirkutella sille. Ahistaa lapsen puolesta jo nyt, kun muistan miten inhottavaa ja ahdistavaa se oli. Olen opettanut lapselle kyllä sitä, että ei ole pakko sietää ja kuunnella, mutta nuoret ihmiset ovat arempia kuin aikuiset ja siihenhän tämä setämiestenkin peli perustuu, ahdistelevat sellaisia, jotka eivät vielä uskalla nostaa melua.
Neuvo tytärtäsi pukeutumaan hijabiin. Se suojaa setämiesten ällö katseilta.
Miksi? Onko hän muslimi? miksi ei voi pukeutua löysiin mukaviin vaatteisiin? Ainiin koska haluaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti ottaen tuo on aika kamalaa. Tyttäreni oli 19-vuotiaana miesvaltaisessa työpaikassa ja se ahdistelun määrä. Vaihtoi alaa. Näin ne naiset ahdistellaan hyväpalkkaisilta aloilta jo nuorina.
Mikä oli ala?
Fantasia. Kuten koko feikki tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen -päivä on mennyt.
Setämiehet ovat alinta pohjasakkaa, eikä työpaikan naisten tarvitse ottaa heitä millään tavoin huomioon, paitsi pakolliset työasiat.
Nuoret naiset on kohteliaita siihen asti, kunnes työpaikka on varma - koeajalla setämiehenkin vitsit naurattaa. Sitten hekin muuttuvat "katkeriksi, vanhoiksi mustiksiksi", iästä riippumatta.
No eipä ole näin käynyt. 😉
-setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viiskymppinen täti-ihminen on pitänyt itsensä timmisä kunnossa, ovat kolmekymppiset miehetkin hänestä kiinnostuneita. He arvostavat täti-ihmisen elämänkokemusta. Kolmekymppinen mies on paljon jaksavampi kuin viiskymppinen setämies. Täti-ihnisen tulee ymmärtää arvonsa.
Tällä palstalla on useissa ketjuissa saanut hyväksynnän se, että viis-kuuskymppisen naisen kannattaa ensi sijassa tavoitella 20-30 vuotta itseään nuorempaa miestä. Naisen ikäiset miehet eivät enää tahdo kelvata kuin maksullisille naisille, jotka tunnetusti eivät aseta ikärajoja, kun vain maksu löytyy. Toivotetaan lopuksi vielä uudestaan tervetulleeksi.
Mutta kun ne 40+ naiset ei käy kenellekään paitsi ehkä säälistä ja jos on riittävässä humalassa.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kotka on mustis
T: Setämies työpaikaltasi
Joskus setämies on niin vanha, niin vanha käppänä. Nauti vielä, kun voit🤭
Jeph! Nautintoa ja kysyntää on kunnes kuolema korjaa. Toisin kuin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee näistä kolmekymppisistäkin nelikymppisiä. Sitten niistä tulee työpaikkojen setämiehiä joita rupeaa kiinnostamaan nuoret kesä mirrit. Sinä olet jo siinä vaiheessa jotain kyydenkympin ja eikä ketään kiinostas enään kapinen kotikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti ottaen tuo on aika kamalaa. Tyttäreni oli 19-vuotiaana miesvaltaisessa työpaikassa ja se ahdistelun määrä. Vaihtoi alaa. Näin ne naiset ahdistellaan hyväpalkkaisilta aloilta jo nuorina.
Mikä oli ala?
Maanrakennus.
Eli oikeasti taito ei riitännyt viellä käyttämään maanrakennus koneita ja lapion varteen liian laiska. Lapiohommissa voi myös katketa rakennekynsi ja ei voi näpelöida puhelinta koko ajan. Pitänyt keksiä sitten joku tarina että ovat ahdistelleet ulos.
Itsekin setämies ja perseet tarkastellaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin tänään nuoren kesäkollin kanssa töissä. Olen 40. Onko tämä paha?
Miten kesäkolli pärjäsi puuman otteissa?
Ihan hyvin, vaikutti olevan sopiva asenne ja jalat maassa. Se avustaa mua kesällä yhdessä projektissa ja siihen ei voi ihan millaista tahansa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on peräsuolenlaskeuma, siksi virnistys
Ei ole, vaan niillä vanhemmilla kotkilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin tänään nuoren kesäkollin kanssa töissä. Olen 40. Onko tämä paha?
Miten kesäkolli pärjäsi puuman otteissa?
Ihan hyvin, vaikutti olevan sopiva asenne ja jalat maassa. Se avustaa mua kesällä yhdessä projektissa ja siihen ei voi ihan millaista tahansa ottaa.
Lapsenteko projektina?
Jos vanha mies juttelee pelkästään nuorten naisten kanssa, hänellä on mielessä yksi asia ja se on seksi. Niistä himokkaista katseista huomaa ja huulten lipomisesta.
Normaalia että mies on kiinnostunut kauniista naisista, eikä niistä vähemmän kauniista. Deal with it.
Miesten naisviha ilmenee monissa muodoissa, tämä miehentyngän tekemä aloitus on vain yksi esimerkki siitä.
Maanrakennus.