Työpaikan 40-vuotias setämies hymyilee ja juttelee firman nuorien ja kauniiden naisten kanssa muttei meidän iäkkäämpien
Onko tämä työpaikkakiusaamista ja voiko siitä valittaa?
Kommentit (132)
Ja tuostako olet kateellinen? Ehkä ei kannataisi. Ei se mies varmasti niin ihmeellinen ole.
Nuorille naisille annan tietysti enemmän huomiota, mutta toki isken silmää myös vanhemmille naisille.
M45
Et ole oikeaa setämiestä nähnytkään. Se on oikeasti se tyyppi, joka on yliajalla. Eläkeikä alkanut, muttei suostu jäämään. Ei tee varsinaisesti edes töitä, vaan kertoo limaisia juttuja kaikille alle 50v naisille ja koskettelee muka vahingossa. Kesätyötyttöjen hartioita koittaa päästä hieromaan ja valistaa koko firman henkilökuntaa siitä, että miehet on miehiä ja naiset naisia. Ja jos joku puhuu esihenkilöistä, hän korjaa aina että esimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy niitä nuoria naisia. Sedät pysykööt kaukana myös meistä vanhemmista naisista työpaikalla.T. keski-ikäinen täti-ihminen
Tuo tapahtuu ihan luonnostaan. Ei sinun siitä tarvitse murehtia.
Ei ole tapahtunut mun kohdalla. Kun on meitä kauniita ja nuoremman näköisiä keski-ikäisiä naisia.
Ohis
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Kuulostaa upealta saada tehdä työt rauhassa kun muut lätisevät keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä haluaisin jutella setämiehen kanssa, liian vanha. Katseeni kääntyy niiden nuorten kesäkollien vatsalihaksiin ja kiinteisiin pakaroihin. Nam!
Niin minäkin. Mistä tuli mieleen, että pitääpi ostaa kesäkolleille palasaippuoita firman saunailtaan.
T: Gay setämies.
Vierailija kirjoitti:
Setämies 40 vee on ikärajoitteinen. Vähän ajan päästä se saa varoituksen, jos edes katsoo niihin naisiin, joten anna papan nauttia vielä muutama vuosi harhaluuloistaan.
Mahtaa harmittaa kun ei saa kutsua "papan" ja neidon häihin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen -päivä on mennyt.
Jeph. siksi miehet katselee niitä joissa päiväys on vielä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, että saat olla rauhassa. Otat popparit esiin ja seuraat setämiehen edesottamuksia. Tee huvikseen vaikka tilastoa käytetyimmistä lirkutuksista.
Ei kykene kun kateuden sappi on noussut korviin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin saa luonnon kauneudesta nauttia.
Nyt en ymmärrä mitä luonnonkauneus tähän liittyy? Vanhemmat naiset eivät voi olla luonnonkauniita?
kun aika alkaa tuomaa mätää niin voidaan jo puhua erään tason luonnottomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sit on näitä nuoria naisia jotka flirttailee sedille.😫
Luovat miellyttävän työympäristön. vielä kun laittavat sellaisen valkoisen tiukan topin niin uuulalallala
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joku ukko tuli juttelemaan minulle bussissa ja kuinka ei onnistunut minua hurmaamaan. Se johti hänen puolelta piilov*ttuiluun ja meni seuraavan muijan luokse. Säälittävä miehenkuvatus.
Ja sitten onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joku ukko tuli juttelemaan minulle bussissa ja kuinka ei onnistunut minua hurmaamaan. Se johti hänen puolelta piilov*ttuiluun ja meni seuraavan muijan luokse. Säälittävä miehenkuvatus.
Eihän sitä saa, jos ei yritä. Vanhan liiton herrasmies. Tuli sentään suoraan juttelemaan.
Herrasmies.... no ei todellakaan. Tökerösti töksäyttelevä ääliö. Olin vain helpottunut kun lähti pois. Kuppia oli myös ehkä otettu.
Herrasmiehet ottaa aina pari rohkaisuryyppyä laadukasta skottia. Ei siitä neidin pidä pahastua.
🤣😂 kovasti nyt yritän saada pointsit tälle miehelle joka epäonnistui tämän neidin pokaamisessa 🤣😅
Mutta ei epäonnistunut seuraavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy niitä nuoria naisia. Sedät pysykööt kaukana myös meistä vanhemmista naisista työpaikalla.T. keski-ikäinen täti-ihminen
Ei ole tapahtunut mun kohdalla. Kun on meitä kauniita ja nuoremman näköisiä keski-ikäisiä naisia.
Ohis
Ja yksi setämies joka on elton john tapaan iloinen puppeli pinkissä paidassa.
Mulla alkaa olla oma tytär siinä iässä, että kohta setämiehet alkaa lirkutella sille. Ahistaa lapsen puolesta jo nyt, kun muistan miten inhottavaa ja ahdistavaa se oli. Olen opettanut lapselle kyllä sitä, että ei ole pakko sietää ja kuunnella, mutta nuoret ihmiset ovat arempia kuin aikuiset ja siihenhän tämä setämiestenkin peli perustuu, ahdistelevat sellaisia, jotka eivät vielä uskalla nostaa melua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla oma tytär siinä iässä, että kohta setämiehet alkaa lirkutella sille. Ahistaa lapsen puolesta jo nyt, kun muistan miten inhottavaa ja ahdistavaa se oli. Olen opettanut lapselle kyllä sitä, että ei ole pakko sietää ja kuunnella, mutta nuoret ihmiset ovat arempia kuin aikuiset ja siihenhän tämä setämiestenkin peli perustuu, ahdistelevat sellaisia, jotka eivät vielä uskalla nostaa melua.
Toivottavasti käy kuin mun tyttärelle (23), työpaikallaan on kaksi naista, toinen lesbo, ja muutama kolmekymppinen mies. Kaikki asiallisia ja rento tunnelma.
Kohta tulee kesätyöntekijöitä. Toimistoon nuoria opiskelijanaisia 😍
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Ja yksi setämies joka on elton john tapaan iloinen puppeli pinkissä paidassa.
Setämiesten ALFA uros.
Täällä on kokonainen ketju sen jonkun italialaisbändin laulajasta.
Miehillä ei varmaan ole vähintään samoja ajatuksia niistä toimiston tytöistä?
Miksi minä haluaisin jutella setämiehen kanssa, liian vanha. Katseeni kääntyy niiden nuorten kesäkollien vatsalihaksiin ja kiinteisiin pakaroihin. Nam!