Työpaikan 40-vuotias setämies hymyilee ja juttelee firman nuorien ja kauniiden naisten kanssa muttei meidän iäkkäämpien
Onko tämä työpaikkakiusaamista ja voiko siitä valittaa?
Kommentit (132)
Muistan kun joku ukko tuli juttelemaan minulle bussissa ja kuinka ei onnistunut minua hurmaamaan. Se johti hänen puolelta piilov*ttuiluun ja meni seuraavan muijan luokse. Säälittävä miehenkuvatus.
Aasialaiset harjoittelijat <3 <3
Vien lounaalle ja *tuen*!
👴🏻
No mitä se sinun tenapöksyjäsi kutkuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joku ukko tuli juttelemaan minulle bussissa ja kuinka ei onnistunut minua hurmaamaan. Se johti hänen puolelta piilov*ttuiluun ja meni seuraavan muijan luokse. Säälittävä miehenkuvatus.
Eihän sitä saa, jos ei yritä. Vanhan liiton herrasmies. Tuli sentään suoraan juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sit on näitä nuoria naisia jotka flirttailee sedille.😫
Setämies on luomakunnan kruunu! T: Setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä saa, jos ei yritä. Vanhan liiton herrasmies. Tuli sentään suoraan juttelemaan.
Herrasmies.... no ei todellakaan. Tökerösti töksäyttelevä ääliö. Olin vain helpottunut kun lähti pois. Kuppia oli myös ehkä otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies.... no ei todellakaan. Tökerösti töksäyttelevä ääliö. Olin vain helpottunut kun lähti pois. Kuppia oli myös ehkä otettu.
Herrasmiehet ottaa aina pari rohkaisuryyppyä laadukasta skottia. Ei siitä neidin pidä pahastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehet ottaa aina pari rohkaisuryyppyä laadukasta skottia. Ei siitä neidin pidä pahastua.
🤣😂 kovasti nyt yritän saada pointsit tälle miehelle joka epäonnistui tämän neidin pokaamisessa 🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Puhutko minusta? Noin se juuri menee ja vanhemmat ovat tosiaan kateellisia nuorten blondien saamasta huomiosta.
Varsinkin, kun ovat itse aikansa toitottaneet meetoota. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣😂 kovasti nyt yritän saada pointsit tälle miehelle joka epäonnistui tämän neidin pokaamisessa 🤣😅
Pitäähän meidän surkimusten pitää yhtä.
Poikasten fantasiaketjuja. Kiviäkin kiinnostaa joku flörtti.
Töitä siellä ollaan tekemässä ja jos ois tottakin niin taitaa vaan tympiä semmoiset ällösedät niitä nuorempia naisiakin.
Suomessa se n.k. työrauha on kuitenkin aika tärkeä asia vieläkin. Ei kukaan kehtaa mennä toista häiriköimään, jos näkee toisen duuniin keskittyneenä.
Sääliksi käy niitä nuoria naisia. Sedät pysykööt kaukana myös meistä vanhemmista naisista työpaikalla.T. keski-ikäinen täti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy niitä nuoria naisia. Sedät pysykööt kaukana myös meistä vanhemmista naisista työpaikalla.T. keski-ikäinen täti-ihminen
Yllä katkera norsunvittunaama avautuu kun ei saa huomiota :D
Vierailija kirjoitti:
Nauratti yhdellä tehtaalla kun viereisen linjan ukot kerääntyi aina pörräämään tehtaalle eksyneiden nuorten naisten ympärille juttelemaan... samaan aikaan linjalla sattui häiriö ja alkoi rytinä kuulua, romua lensi jo lattialle ennenkuin huomasivat ja sitten kiroillen juoksivat pysäyttämään linjan ja siivoamaan sen paskakasan xD
Kerrankin vanhaa koppeloakin nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Poikasten fantasiaketjuja. Kiviäkin kiinnostaa joku flörtti.
Töitä siellä ollaan tekemässä ja jos ois tottakin niin taitaa vaan tympiä semmoiset ällösedät niitä nuorempia naisiakin.
Suomessa se n.k. työrauha on kuitenkin aika tärkeä asia vieläkin. Ei kukaan kehtaa mennä toista häiriköimään, jos näkee toisen duuniin keskittyneenä.
Työpaikkojen herrasmies sedillä on yleensä suhteita. Kannattaa nuorten naisten vain kestää huonot iskuyritykset, jos aikovat jatkossakin selvitä työpäivästä meikkaamalla ja puhelinta käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tapahtuu ihan luonnostaan. Ei sinun siitä tarvitse murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tapahtuu ihan luonnostaan. Ei sinun siitä tarvitse murehtia.
Ei ole tapahtunut mun kohdalla. Kun on meitä kauniita ja nuoremman näköisiä keski-ikäisiä naisia.
Ohis
Vakavasti ottaen tuo on aika kamalaa. Tyttäreni oli 19-vuotiaana miesvaltaisessa työpaikassa ja se ahdistelun määrä. Vaihtoi alaa. Näin ne naiset ahdistellaan hyväpalkkaisilta aloilta jo nuorina.
No daa. Onhan tämä vauva.fi.