Työpaikan 40-vuotias setämies hymyilee ja juttelee firman nuorien ja kauniiden naisten kanssa muttei meidän iäkkäämpien
Onko tämä työpaikkakiusaamista ja voiko siitä valittaa?
Kommentit (132)
Aloittaja on varmasti joku ikärasisti Raimo 55-v.
Tämä on setämiehen tekemä aloitus. Paistaa kilometrin päähän.
Kyllä miehetkin saa luonnon kauneudesta nauttia.
En välittäisi vaikka juttelisi aasin kanssa.
Tarvitset vain itseäsi vanhempia setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Höh. Pitäisikö firmojen palkata sellaisia jotka kiinnostuvat myös vanhemmista naisista. Ehkä ulkomailta länsimaista. No ei vaan.
Ei helevetissä. Pitää olla työrauha ja mä olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehetkin saa luonnon kauneudesta nauttia.
Nyt en ymmärrä mitä luonnonkauneus tähän liittyy? Vanhemmat naiset eivät voi olla luonnonkauniita?
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen -päivä on mennyt.
On, mutta viimeinen käyttöpäivä ei ole vielä.
Miksi kukaan välittää tuollaisesta miesh*rosta. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti yhdellä tehtaalla kun viereisen linjan ukot kerääntyi aina pörräämään tehtaalle eksyneiden nuorten naisten ympärille juttelemaan... samaan aikaan linjalla sattui häiriö ja alkoi rytinä kuulua, romua lensi jo lattialle ennenkuin huomasivat ja sitten kiroillen juoksivat pysäyttämään linjan ja siivoamaan sen paskakasan xD
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan välittää tuollaisesta miesh*rosta. Anna olla.
Miesherot ovat haluttua kamaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelin tänään nuoren kesäkollin kanssa töissä. Olen 40. Onko tämä paha?
Miten kesäkolli pärjäsi puuman otteissa?
Mua vain naurattaa naistenmiesten naiivius, luulevat olevansa jotain. Sanonpahan vain että minä en siihen lankaan mene. Naurattakoon vain ketä tahansa mutta toivon todella että karma kostaa tällaisille häntäheikeille.
Oksettaa p*llua vonkaavat äijät.
On kyllä huvittavaa seurata näitä teerenpelejä. Kuvittelen mielessäni luonto-ohjelman selostuksen "uros näkee tilaisuutensa koittaneen ja lähestyy naarasta kahviautomaatin luona. Uros väläyttää hampaitaan. Naaras työntää rintansa eteen."
Niin kuin Pirjo Heikkilän ääni Siskonpedissä https://youtu.be/3FnQd3P5k50?si=ecOlAZFQSWweub0V
Vierailija kirjoitti:
Mua vain naurattaa naistenmiesten naiivius, luulevat olevansa jotain. Sanonpahan vain että minä en siihen lankaan mene. Naurattakoon vain ketä tahansa mutta toivon todella että karma kostaa tällaisille häntäheikeille.
Ootko sinä niitä joita kukaan ei valitse?
Tietysti kannattaa jutella nuorten ja nauravaisten naisten kanssa eikä pilata päiväänsä juttelemalla naama norsunvitulla oleville haahkoille. T: Setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sinä niitä joita kukaan ei valitse?
Mistä niin päättelit? Tuosta yhdestä viestistä vai?
Sit on näitä nuoria naisia jotka flirttailee sedille.😫
Sääliks käy setämiehen vaimoa. Aviomiehen perässä kaikki naiset. Tai pitäiskö vaimon olla ylpeä, oma mies kelpaa muillekin ? 😂