Paljon sinulla jää omaa aikaa viikossa? Jonka voit käyttää miten haluat eikä kukaan häiritse
Kerro myös ikä, sukupuoli, elämäntilanne. Mahdollisesti lasten iät
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aika
Ja olen perheellinen, kolme lasta ja mies. He kaikki kuuluvat juurikin minun omaan aikaani.
M39
Töissä
Pakkosinkku
Lasten ikä 0-vuotta ja 0- kuukautta
Omaa aikaa jää viikossa sen 128h noin about. Joskus enemmän joskus vähän vähemmän. Nää on näitä valintoja
Noin 2 tuntia päivässä kun lapsi on mennyt nukkumaan ja isänsä valvoo häntä silloin. Olen 32v nainen ja meillä on 2v lapsi.
Ihan niin paljon kuin itse haluan.
24/7. Kolmen lapsen äiti. Ei minua lapset häiritse.
Kaikki aika on omaa tai sitten yhteistä miehen kanssa. Kahdestaan elelemme, lapset muuttaneet omilleen. Tämä tuntuu, että on elämän parasta aikaa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä nykyajan oma aika vouhotusta. Jos tekee lapsia, ei tietenkään voi elää kuin lapseton. Mutta aika harva asia on sellainen, jonka lapset estävät kokonaan.
31, parisuhteessa, töissä, lapseton. Vapaa-aikaa viikonloput ja työpäivän jälkeen. Muistaakseni meillä on aina priorisoitu lepo ja harrastukset eli vanhemmillakin oli paljon vapaa-aikaa. Kummallakin oli paljon kavereita ja kaksi harrastusta. Jotain sellaista odotan itsekin jos tulee jälkikasvua.
Iltaisin 1-2h kun lapsi nukkuu jo.. 40v/nainen/yh/yksi lapsi 6v.Joskus lapsi on kavereillaan useita tunteja,silloin myös sitten.
Ei koskaan? Minulla on parisuhde, lapsia ja ystäviä, joten aika harvoin olen kokonaan yksin. En kyllä koe heitä minään häiriötekijöinä ja saan tehdä omia juttujani ihan riittävästi.
Kaikki työn ulkopuolinen aika ja töissäkin about 7h, 11 h vuorosta. Ikä 48, ei lapsia, työ päivystysluontoinen yötyö.
Normaalinarjessa ei yhtään, en ole yksin iotona juuri koskaan ja tarvi kuinnsuunnitella että tekee jitain, niin teinillä on Tärkeää Asiaa.
Perheessä mies ja lukiolainen, 50+, asiantuntijatyö.
Joitain kertoja vuodessa otan pitkän vkl ja menen yksin kakkoskämpille.
Annan arkipäivistä 7 h 36 min työnantajalle. Muuten aikani on omaani. Puolison kanssa sitä aikaa jaan mielelläni. Lapsi asuu omillaan, hänen kanssaan viettämäni aika on juhlaa.
Silloin kun lapsi oli vielä pieni, hän oli tietenkin se, joka määritti perheen ajankäyttöä. Silloinkin molemmilla vanhemmilla oli mahdollisuus harrastaa ja tavata kavereita.
15-20 tuntia plus yöt 21-06.30.
Naimisissa, kolme lasta, iät 4, 5 ja 9. Olen työelämässä.
Ihan 24/7 eli 168h viikossa nyt kun olen työtön. Töissä ollessa sitten kaikki muu aika paitsi se minkä olen töissä ja mikä menee työmatkoihin. Tosin nekin teen mahdollisuuksien mukaan hyötyliikuntana fillarilla / jalan eli silloin sekin aika on ihan omaa jonka käytän kuten haluan.
166 tuntia. N34, ei lapsia.
Teen opinnäytetyötä, joten laskin että pari tuntia viikossa menee pakollisiin sähköposteihin tai teams-kokoukseen asian tiimoilta.
Kaikki aika