Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

86kg/164cm/63v

Vierailija
10.04.2024 |

Olen syönyt herkkuja: pizzaa, olutta, suklaata, pullaa... kahden vuoden ajan. Ihan mitä mieli on tehnyt. Paino pysähtyi tuohon, miksiköhän ei enää noussut?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ketju poistui, olin just laittanut tämän kysymyksen.

Nyt aloin tsempata 

2vk lenkillä 3 krt viikossa, tavallista kotiruokaa pienempiä annoksia, herkut minimiin

2kg lähtenyt

Vierailija
2/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen ketju poistui, olin just laittanut tämän kysymyksen.

Nyt aloin tsempata 

2vk lenkillä 3 krt viikossa, tavallista kotiruokaa pienempiä annoksia, herkut minimiin

2kg lähtenyt

Ja siis kymmenisen kiloa on tarkoitus vähentää, vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lisää painoa pitää syödä vieläkin enemmän. Tosin nytkin sitä näyttää olevan aika tavalla.

Vierailija
4/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat lisää painoa pitää syödä vieläkin enemmän. Tosin nytkin sitä näyttää olevan aika tavalla.

En kysynyt tätä, vaan miksi pysähtyi tuohon herkuttelemisesta huolimatta

Kiitos epäkohteliaasta vastauksesta

Vierailija
5/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg/165cm/ 58v

Paino nousi 5 kiloa tupakanpolton lopttamisen jälkeen. Ja on jämähtänyt tähän ihan fiksusta syömisestä huolimatta.

Millekään kitukuurille en ala, aloitanko tupakanpolton uudelleen?

Vierailija
6/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt lääketieteellistä kysymystä täältä? 

Vierailija
7/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällähän ne kokemusasiantuntijat on...

Vierailija
8/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75kg/165cm/ 58v

Paino nousi 5 kiloa tupakanpolton lopttamisen jälkeen. Ja on jämähtänyt tähän ihan fiksusta syömisestä huolimatta.

Miksi paino muka nousee tupakanpolton lopettamisen jälkeen? Korvataanko siinä yksi addiktio toisella? Tupakki sipsipussiin? Älkääkä viitsikö kirjoittaa sitä "ruokahalu paranee" -puppua

Vierailija
9/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa omat mittanne ja käytännön vinkit terveellisempään elämään

Vierailija
10/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm paino 65kg ja ikä 63v. Olen yrittänyt laihtua ja välillä pääsenkin 62kg, mutta sitten taas paino karkaa. Liikun oikeastaan joka päivä, vähintäänkin lenkin koiran kanssa ja varsinkin kesäaikaan käyn polkujuoksemassa. Talvisin hiihdän satoja kilometrejä ja käyn uimassa ainakin kilometrin kerran viikossa. Syö ihan tavallista kotiruokaa enkä välitä karkeista ja herkuista. Siltikin vaikea pitää paini kurissa. 

Mulla ei ole sulle muuta neuvoa, kuin pienentää annoskokoja, nähdä nälkää ja liikkua todella paljon. 

Vierailija
11/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75kg/165cm/ 58v

Miksi paino muka nousee tupakanpolton lopettamisen jälkeen? Korvataanko siinä yksi addiktio toisella? Tupakki sipsipussiin? Älkääkä viitsikö kirjoittaa sitä "ruokahalu paranee" -puppua

Ei ole puppua. Hajuaisti paranee, makuaisti sen myötä. Ruoka maistuu paremmalle, ja tuoksuu. Makea maistuu, jos ei tupakoidessa ollutkaan niin

Vierailija
12/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy varmaan siksi, että Lääketiede on teoriaa, käytäntö on jossain muualla. 

Vierailija
13/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75kg/165cm/ 58v

Mieti: keuhkosyöpä /muutama kilo -> kumman valitset?

Vierailija
14/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

65/164/N57 ja juuri mietin että pitäisi alkaa laihduttamaan koska mielestäni en ole normaalipainoinen vaikka taulukko näyttääkin. Mulla on hirveä pallomaha.

Vierailija
15/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75kg/165cm/ 58v

Kyllä siinä korvataan addiktio vähemmän epäterveellisellä addiktiolla... ihan ruualla. Ei ihan sipsipussiin kuitenkaan...  So?

Vierailija
16/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

168cm paino 65kg ja ikä 63v. Olen yrittänyt laihtua ja välillä pääsenkin 62kg, mutta sitten taas paino karkaa. Liikun oikeastaan joka päivä, vähintäänkin lenkin koiran kanssa ja varsinkin kesäaikaan käyn polkujuoksemassa. Talvisin hiihdän satoja kilometrejä ja käyn uimassa ainakin kilometrin kerran viikossa. Syö ihan tavallista kotiruokaa enkä välitä karkeista ja herkuista. Siltikin vaikea pitää paini kurissa. 

Mulla ei ole sulle muuta neuvoa, kuin pienentää annoskokoja, nähdä nälkää ja liikkua todella paljon. 

Saman ikäisiä ollaan, mulla vaihdevuosien alkaessa alkoi paino helposti kertymään, nuorena olin helposti hoikka

Ap

Vierailija
17/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm, 68 kg, 57v. Oon laihtunut 8,5 kg ja ihan tyytyväinen tähän. Tavoite on 60 - 65 kg. Katsotaan. Painon putoaminen pysähtyy sit kun se on keholle luonnollisessa kohdassa. Jos väkisin pitää laihduttaa ja vaikea pysyä tietyssä painossa terveellisestä ruokavaliosta huolimatta, silloin se ei ole keholle luonnollinen normaali paino.

Ja miten laihduin/laihdun? Jätin sokeripitoiset tuotteet pois, juon paljon vettä, syön 3 ateriaa päivässä ja ehkä yhden välipalan enkä syö iltaisin. Tää sopii mulle.

Vierailija
18/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo veden juonti unohtuu usein... paitsi helteillä

Vierailija
19/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 cm, 68 kg, 57v. Oon laihtunut 8,5 kg ja ihan tyytyväinen tähän. Tavoite on 60 - 65 kg. Katsotaan. Painon putoaminen pysähtyy sit kun se on keholle luonnollisessa kohdassa. Jos väkisin pitää laihduttaa ja vaikea pysyä tietyssä painossa terveellisestä ruokavaliosta huolimatta, silloin se ei ole keholle luonnollinen normaali paino.

Ja miten laihduin/laihdun? Jätin sokeripitoiset tuotteet pois, juon paljon vettä, syön 3 ateriaa päivässä ja ehkä yhden välipalan enkä syö iltaisin. Tää sopii mulle.

Millä herkuttelet?

Vierailija
20/31 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Kyllä elämään pitää nautintoja mahtua: grillimakkara&olut helteellä, suklaata marraskuussa...

Kohtuudella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi