Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runkkaatko nyt?

Vierailija
10.04.2024 |

Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.

Kommentit (1420)

Vierailija
461/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekala

Vierailija
462/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä kärpäseksi kattoon näkemään miten mustekala uppoaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hartiajumi@meiliboxi.fi jos ihana nainen haluaisi runkara yhdessä mukavan miehen kanssa.

Vierailija
464/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kohta aloitan, olen just tullut suihkusta ja menen sängylle peilin kanssa, dildo kaapista mukaan. Harmi, kun mieheni on töissä.

N58

Saan tuosta kivan seisokin onko pillu jo märkänä ?

Vierailija
465/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kohta aloitan, olen just tullut suihkusta ja menen sängylle peilin kanssa, dildo kaapista mukaan. Harmi, kun mieheni on töissä.

N58

Kerro lisää..🥰

Vierailija
466/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi. Parikymppiset tsirpuset eivät anna aikaa T:Hopeakettu

Vierailija
467/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Vauva-palstalla kiihottaa?

Tuli jo? 

Vierailija
468/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo? 

Eipä tämä palsta oikein kiihota, tai no ehkä jotkut tekemiset... Monet jutut on kyllä ihan dseltä jostain 😅 Mieheni ihmettelee, kun näitä joskus luen🙄 Yhden työkaverini mies käy vaimoltaan salaa näillä sivuilla😏 Salaa käy mielestään, vaimo kyllä sen huomannut... Tekee sitten "uusia" toimintaehdotuksia! J a tuli jo!!!71

N58

Vierailija
469/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo? 

Eipä tämä palsta oikein kiihota, tai no ehkä jotkut tekemiset... Monet jutut on kyllä ihan dseltä jostain 😅 Mieheni ihmettelee, kun näitä joskus luen🙄 Yhden työkaverini mies käy vaimoltaan salaa näillä sivuilla😏 Salaa käy mielestään, vaimo kyllä sen huomannut... Tekee sitten "uusia" toimintaehdotuksia! J a tuli jo!!!71

N58

Joo..joskus ihan hyviäkin keskusteluja ja kiihottaviakin jopa..hyvä kun sait laukastua..minulla vielä pati jäi piippuun

Vierailija
470/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo? 

N58

Tulipas mulla kirjoitusvirheitä! Olen täältä kyllä tosiaan itsekin saanut rohkaisua esim. kuusysiin! Koitas nyt saada tulemaan... Voin ottaa vielä uuden kierroksen, katson ensin netistä jotain ja sitten suihkulla...

N58

Vierailija
471/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo? 

N58

Tulipas mulla kirjoitusvirheitä! Olen täältä kyllä tosiaan itsekin saanut rohkaisua esim. kuusysiin! Koitas nyt saada tulemaan... Voin ottaa vielä uuden kierroksen, katson ensin netistä jotain ja sitten suihkulla...

N58

Otappa uusiksi ja kerro tänne niin minullakin tulee

Vierailija
472/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla miten suihku toimi. Anttoiko nautintoa.

Vierailija
473/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 15 min hämärässä nurkassa peppu paljaana katse kohti seinää.

Oli ihan hyvä aikalisä tarkastella omia seksuaalisia turhaumia ja häpeän tunteita

m37

Vierailija
474/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla herätessäni pimppini oli ihan märkä ja olin kiimaisessa tilassa. Liekö uni ollut kiihottava en muista enää. Sormeilin itseni laukeamaan...

Vierailija
475/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen 36v. ja avioliitossa miehen kanssa. Usein kuitenkin masturboidessa tykkään katsella netistä ihania, seksikkäitä naisia ja samalla tyydyttää itseäni. Joskus haaveilen ajatuksesta, että meillä olisi sängyssä joku toinen nainen mukana... Mieheni ei tiedä näistä pikkufantasioista mitään 🤫

Vierailija
476/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta myöhemmin illalla, kunhan vaimo on lähtenyt nukkumaan.

Vaimon vuoro on sitten aamulla tai viimeistään viikonloppuna. Pahimmat paineet pitää purkaa ennen sitä.

Vierailija
477/1420 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla miten suihku toimi. Anttoiko nautintoa.

Kyllähän suihku toimi oikeikn hyvin

Vierailija
478/1420 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aamusuihkunkin aikaan on kiva helliä itseänsä. Lämmin pehmeä vesisuihku käsin aukaistuun klitorikseen tekee tosi hyvää. Lisäksi voi hyväillä peppuaan... Seuraabakdi rintojaan toisella kädellä

N58

Vierailija
479/1420 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin aamusuihkunkin aikaan on kiva helliä itseänsä. Lämmin pehmeä vesisuihku käsin aukaistuun klitorikseen tekee tosi hyvää. Lisäksi voi hyväillä peppuaan... Seuraabakdi rintojaan toisella kädellä

N58

Haittaisiko jos joku olisi oven tai seinän takana kuulemassa?

M37

Vierailija
480/1420 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N58

Pilluun voisi työntyä kovalla kalulla takaapäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan