69 asento, nainen ei halua
Olen mies ja aiemmin nauttinut seksissä paljon 69 asennosta. Nykyisessä suhteessa naiseni ei halua missään nimessä edes kokeilla tuota, vaikka nauttii suuseksistä molemminpuolin.
Aluksi ajattelin että tämä on vain ohimenevä ilmiö ja voimme kokeilla kun hän ei enää häpeile kroppaansa edessäni yhtään. Nyt on mennyt pari vuotta ja tuo ei vieläkään onnistu.
Harmittaa jättää jotain niin nautinnollista kokonaan pois seksistä, miten voisin taivutella häntä kokeilemaan? Naiset ehkä ymmärtävät paremmin mistä on kyse?
Kommentit (20)
Pystyy paremmin keskittyy ottaa vastaan nautintoa ja antaa sitä toiselle ku se ei tapahdu yhtä aikaa.
Miksi miehet tykkää tuosta asennosta niin paljon?
En minä ainakaan häpeile kehoani ja rakastan ottaa mieheltäni suihin milloin missäkin asennossa.
Suuseksin vastaanottamisesta sen sijaan en niin kauheasti välitä, ei pääse lemppari top vitoseen esim., mutta jos mies erityisesti haluaa nuolla niin sitten ihan erillisenä aktiviteettina.
En tykkää 69-asennosta, en ole ikinä halunnut alkua pidemmälle kokeilla (exälle tämä olisi ollut pakkomielle asentona 😒). En tykkää esimerkiksi naamalle istumisestakaan ja on helpotus että nykyisessä suhteessa sitä ei mieskään toivo kun ei ole alistuva.
Ellei naisesi ole ilmaissut, että syy on häpeily, niin älä oleta. Minulla syy on ainakin se että asento tuntuu epäseksikkäältä, en voi sen aikana nauttia suihinotosta enkä suuseksin vastaanottamisesta ja en vain halua.
Vierailija kirjoitti:
Toivovat märkää pierua silmilleen.
Parhaimmillaan 69 voi mennä kilpailuksi siitä kumpiko onnistuu nopeammin toisen laukaisemaan.
Onhan se nyt todella ankea asento. Ainakin sen päällä olevan näkökulmasta. Tyhmää säätämistä.
en näytä seksikäältä niin en halua kokeilla. Hei sitä miestä nyt ei todelakaan kiinosta tuossa vaihessa milä näyttät. Ja voi olla että ei ehkä sun paras asento tulemiseen mutta hei ehkä mies fantasioi tuosta ja jos sinä teet tuon miehen mieliksi niin hän taas tekee jotain mitä sinä kaipaat.
Tulipa mieleen, että olisi kiva kokeilla kuusysiä niin, että mies olisi päällä. Hänen tehtävänsä sitten olisi nuolemisen lisäksi huolehtia ettei paina minua mistään kohdasta liikaa ja että muna on juuri sopivalla korkeudella. Että ei vahingossa tunge liian syvälle suuhuni tai pidä liian ylhäällä. Eli käytännössä ottaen keskittyy olemaan sopivassa kohdassa ja antamaan suuseksiä. Saa sitten kertoa onko oikein nautinnollinen, jopa lempiasento.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy paremmin keskittyy ottaa vastaan nautintoa ja antaa sitä toiselle ku se ei tapahdu yhtä aikaa.
Putkiaivojen ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kullin liikuttelu naisen suussa tuntuu hyvältä. Pillun nuoleminen ja räpläys kiihottaa myös miestä. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt todella ankea asento. Ainakin sen päällä olevan näkökulmasta. Tyhmää säätämistä.
Voi olla myös kyljellään molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos selityksestä, mutta itse en silti tajua tuota. Itsellä suuseksin antamiseen littyy aina myös se että olen itse kiihottunut. Ja siihen ei ainakaan haitaks ole se että joku ottaa suihin samalla
Yks tyttöystävä tuosta piti, etenkin niin että oli itse päällä. Tosin kerran kun orgasmin yhteydessä lorautti desimitallisen verran pissaa suuhuni se laski itsellä hieman intoa tuohon enää ryhtyä
Olen itse nainen ja muilta naisilta kuulee usein etteivät he pidä 69, varsinkaan jos ovat se päällä oleva. Kuulemma ei voi keskittyä saamaan ja antamaan nautintoa kun tapahtuu liikaa, ei voi itse tulla kun keskittyy antamaan miehelle orgasmin, ahdistaa miltä näyttää miehen silmissä yms.
Miksi mihinkään seksiin täytyy lähteä sillä ajatuksella että molempien on tultava ja mielellään ensimmäisen asennon aikana? Kamalat suorituspaineet ja nautinto jää toissijaiseksi. Ottakaa se esileikkinä tai pienenä kisana, saatko toisen tulemaan ennen kuin laukeat itse. Ja hei, kyllä se mies on sun ulkonäön arvioinu jo ajat sitten, ei se 69 paljasta mitään uutta.
Aluksi "esileikiksi" yhtäaikaa. Sitten nainen keskeyttää imemisen ja keskitytään siihen naisen laukaisuun. Laukeamisen jälkeen mahdollisesti pieni lepohetki ja sitten on meihen laukaisun vuoro. Hankala se tosiaan yhtäaikaa on siihen laukeamiisen asti tähdätä
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen ja muilta naisilta kuulee usein etteivät he pidä 69, varsinkaan jos ovat se päällä oleva. Kuulemma ei voi keskittyä saamaan ja antamaan nautintoa kun tapahtuu liikaa, ei voi itse tulla kun keskittyy antamaan miehelle orgasmin, ahdistaa miltä näyttää miehen silmissä yms.
Miksi mihinkään seksiin täytyy lähteä sillä ajatuksella että molempien on tultava ja mielellään ensimmäisen asennon aikana? Kamalat suorituspaineet ja nautinto jää toissijaiseksi. Ottakaa se esileikkinä tai pienenä kisana, saatko toisen tulemaan ennen kuin laukeat itse. Ja hei, kyllä se mies on sun ulkonäön arvioinu jo ajat sitten, ei se 69 paljasta mitään uutta.
Ei minua kiinnosta laskea tai suorittaa orgasmeja, mutta sen lisäksi että saaminen tuossa minun mielestäni typerässä asennossa on lähes mahdotonta EN myöskään pysty nauttimaan suuseksin siitä osuudesta mistä oikeasti pidän: suihinotosta. Asento on kokonaisuudessaan epämiellyttävä. Että ei, en ota mitään kisaa :D
Ota sinä vaan. Tuskin itsekään lähtisit kisailemaan jossain seksiaktiviteetissa mikä inhottaa?
Onneksi miestäni ei voisi kuusysi vähempää kiinnostaa. Aiemmalla mieskokemuksella stressasi että tuon ja muidenkin itselleni älyttömien asentojen hinkuminen olisi vakio.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen, että olisi kiva kokeilla kuusysiä niin, että mies olisi päällä. Hänen tehtävänsä sitten olisi nuolemisen lisäksi huolehtia ettei paina minua mistään kohdasta liikaa ja että muna on juuri sopivalla korkeudella. Että ei vahingossa tunge liian syvälle suuhuni tai pidä liian ylhäällä. Eli käytännössä ottaen keskittyy olemaan sopivassa kohdassa ja antamaan suuseksiä. Saa sitten kertoa onko oikein nautinnollinen, jopa lempiasento
Meillä harrastetaan molemmin päin. Molemmat tykkää molemmista. Itse naisena en kauheasti mieti päällä ollessa runnonko, litistänkö, koska olen tietysti pienempi, niin mies ei pääse tukehtumaan vahingossa :) mies varmaan enemmänkin huolehtii.
Jäin ihmettelemään tuota, että "ei pysty keskittymään antamaan ja saamaan" sekö onkin sitten sen orgasmikuilun perimäinen syy. Naisten kehno keskittymiskyky. Yhdynnässäkin annetaan ja saadaan samalla molempiin suuntiin. Naiset lukemani mukaan tulevat helpoimmin yksin tai niin että makaa ja toinen nuolee ja/tai sormettaa.
Mun mies rakastaa tuota asentoa ja minustakin se on kivaa. Eli meillä minä kontillani miehen päällä, suukottelen, nuolen ja härnään mieheni penistä. Mies dildottaa ja sormeilee minua. Hänestä se näky on jtkn niin kiihottavaa, että meinaa laueta tosi nopeasti. Mutta hän ei halua laueta vielä eli se on vain esileikkiä. Seuraavaksi hän antaa minulle suuseksiä ihan perinteisessä asennossa jossa minä olen vain vastaanottavana osapuolena, yleensä laukean siinä. Sen jälkeen hän haluaa penetraatiota sekä päältä että takaa. Haluaa pitkittää omaa laukeamista niin kauan kuin mahdollista. Hän näiden kaikkien vuosien jälkeen toivoo ja yrittää antaa minulle vielä toisen orgasmin, vaikka tiedän ettei se ole mahdollista koska se ensimmäinen laukeaminen on niin voimakas ja täydellinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen, että olisi kiva kokeilla kuusysiä niin, että mies olisi päällä. Hänen tehtävänsä sitten olisi nuolemisen lisäksi huolehtia ettei paina minua mistään kohdasta liikaa ja että muna on juuri sopivalla korkeudella. Että ei vahingossa tunge liian syvälle suuhuni tai pidä liian ylhäällä. Eli käytännössä ottaen keskittyy olemaan sopivassa kohdassa ja antamaan suuseksiä. Saa sitten kertoa onko oikein nautinnollinen, jopa lempiasento.
Heh.. tästä tuli mieleen armas eksä, jolle ei millään mennyt jakeluun minkä vuoksi 69 päällekkäin ei toiminut meillä. Hän oli 30 cm pidempi kuin minä, ja aina kokeillessamme tuota hän mankui sekä mirriäni paremmin tarjolle, ja että ottaisin häneltä syvemmälle suihin. Ei jäänyt kuin sellainen pieni ongelma, että minä en kerta kaikkiaan pystynyt venymään molempiin suuntiin :D
Itselleni tuo 69 on muutenkin vähän jotenkin "turha" asento, kun en pysty keskittymään samanaikaisesti suihinottoon ja nuoltavana olemiseen. Jompi kumpi tai molemmat jää silloin omalta osaltani vähän sellaiseksi puolivillaiseksi lääppimiseksi mikä tuntuu tyhmältä, kun muuten tykkään suuseksistä molemmin puolin. Kivointa tuosta asennosta saa mielestäni silloin, jos pituuseroa ei ole liikaa ja kumpikin on kyljellään. Kylkiasento myös auttaa vähän siihen pituuseroon, kun pitempi osapuoli voi olla vähän koukussa.
Ei taida tykätä suihinotosta?