Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1416)
Tyydytin itseni juuri lohikäärme pimpsaa mallintavaan flesuun missä on suomut. Kiihokkeena käytiin kuva mayeriaalia seksikkäistä lohikäärme tytöistä.
Kyllä, samalla selailen chaturbaten malleja.
Kuvitteellinen naisystävä teki juuri minulle hitaan ja kiusoittelevan hoidon käsillään. Vei ihanasti reunalle, muttei viimeistellyt. Hymyili vaan ja lupasi, että jatkoa seuraa kun olen siivonnut kodin. Asun yksin ja koitan tällä lailla motivoida itseäni, eli nyt vaan lattioita imuroimaan muna kovana :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri vatsallani kulli kovana pikkuhousun aukosta ja hieron allani olevaan pyyhkeeseen. Katselen pokea ja välillä löysin tämän ketjun. Nussin vielä pyyhettä hetken. Nyt on tarve laukaista kunnon mällit.
pidätkö naisten pikkuhousuja vaiko kalsareita?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellinen naisystävä teki juuri minulle hitaan ja kiusoittelevan hoidon käsillään. Vei ihanasti reunalle, muttei viimeistellyt. Hymyili vaan ja lupasi, että jatkoa seuraa kun olen siivonnut kodin. Asun yksin ja koitan tällä lailla motivoida itseäni, eli nyt vaan lattioita imuroimaan muna kovana :D
Toivottavasti lähdet ulos ja löydät sieltä panoseuraa. Ei kukaan tule ovellesi kullia vailla vaikka olisi kuinka puhtomopattu huusholli.
Runkkaan. Oon ollu kiimoissani koko aamun, useempaan otteeseen oon kiihottanut itseni laukeamisen partaalle, mutta olen malttanut olla menemättä loppuun. Lueskelen palstalta pervouksia ja nautin kädestäni, joka liukuu rasvatulla kullillani. Oon ihan kivikovana ja se kiihottaa lisää...
Kyllä, hieron klitoristani lelulla tässä samalla ja sängyllä makaan alasti puhelimen kanssa. Aaah, laukeaminen alkaa olla tosi lähellä ja sängylle on jo kertynyt pieni lammikko alleni
käsi on jo housuissa, hyvälle tuntuu. yksin kotona viikon. ehkä tulee vatkattua useammmankin kerran .
Vierailija kirjoitti:
käsi on jo housuissa, hyvälle tuntuu. yksin kotona viikon. ehkä tulee vatkattua useammmankin kerran .
Tee hyvää itsellesi. Nauti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hieron klitoristani lelulla tässä samalla ja sängyllä makaan alasti puhelimen kanssa. Aaah, laukeaminen alkaa olla tosi lähellä ja sängylle on jo kertynyt pieni lammikko alleni
Täällä samoin puhelin mukana housut laskettuna puoleen reiteen ja kalu kovana ja turvonneena kun luin kirjoittamasi viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä samoin puhelin mukana housut laskettuna puoleen reiteen ja kalu kovana ja turvonneena kun luin kirjoittamasi viestin.
Tee loppuun...täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee loppuun...täysillä.
Joko tulit..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee loppuun...täysillä.
Joko tulit..?
Vielä jatkuu nautin ajan kanssa, miten siellä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee loppuun...täysillä.
Joko tulit..?
En nyt tyydytä itse. Seuraan sun nautintoa. T. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee loppuun...täysillä.
Joko tulit..?
Kostuuko yhtään housuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee loppuun...täysillä.
Joko tulit..?
Kostuuko yhtään housuissa
Ainakin nyt, kun kysyit noin.
Onko sulla millainen tilanne nyt voitko kokeilla kosteutta sormella Nyt ja jatkaa siitä
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla millainen tilanne nyt voitko kokeilla kosteutta sormella Nyt ja jatkaa siitä
Joo, kokeilen... on liukas ja kastuu lisää koko ajan.
Klitoris tuntuu tykkäävän. Siirrän sormen sen päälle.
Lueskelen näitä juttuja, sellainen puoliseisokki päällä, välillä ihan kunnolla jäykkänä, välillä käy lähes velttona. Tätä kun jatkaa, niin illemmalla voi sitten olla nalli herkemmällä. Eli kysymykseen vastaus: en... vielä.