Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runkkaatko nyt?

Vierailija
10.04.2024 |

Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.

Kommentit (1416)

Vierailija
21/1416 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen näitä juttuja, sellainen puoliseisokki päällä, välillä ihan kunnolla jäykkänä, välillä käy lähes velttona. Tätä kun jatkaa, niin illemmalla voi sitten olla nalli herkemmällä. Eli kysymykseen vastaus: en... vielä.

Vierailija
22/1416 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytin itseni juuri lohikäärme pimpsaa mallintavaan flesuun missä on suomut. Kiihokkeena käytiin kuva mayeriaalia seksikkäistä lohikäärme tytöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1416 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samalla selailen chaturbaten malleja. 

Vierailija
24/1416 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteellinen naisystävä teki juuri minulle hitaan ja kiusoittelevan hoidon käsillään. Vei ihanasti reunalle, muttei viimeistellyt. Hymyili vaan ja lupasi, että jatkoa seuraa kun olen siivonnut kodin. Asun yksin ja koitan tällä lailla motivoida itseäni, eli nyt vaan lattioita imuroimaan muna kovana :D

Vierailija
25/1416 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri vatsallani kulli kovana pikkuhousun aukosta ja hieron allani olevaan pyyhkeeseen. Katselen pokea ja välillä löysin tämän ketjun. Nussin vielä pyyhettä hetken. Nyt on tarve laukaista kunnon mällit.

pidätkö naisten pikkuhousuja vaiko kalsareita?

Vierailija
26/1416 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteellinen naisystävä teki juuri minulle hitaan ja kiusoittelevan hoidon käsillään. Vei ihanasti reunalle, muttei viimeistellyt. Hymyili vaan ja lupasi, että jatkoa seuraa kun olen siivonnut kodin. Asun yksin ja koitan tällä lailla motivoida itseäni, eli nyt vaan lattioita imuroimaan muna kovana :D

Toivottavasti lähdet ulos ja löydät sieltä panoseuraa. Ei kukaan tule ovellesi kullia vailla vaikka olisi kuinka puhtomopattu huusholli. 

Vierailija
27/1416 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan. Oon ollu kiimoissani koko aamun, useempaan otteeseen oon kiihottanut itseni laukeamisen partaalle, mutta olen malttanut olla menemättä loppuun. Lueskelen palstalta pervouksia ja nautin kädestäni, joka liukuu rasvatulla kullillani. Oon ihan kivikovana ja se kiihottaa lisää...

Vierailija
28/1416 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hieron klitoristani lelulla tässä samalla ja sängyllä makaan alasti puhelimen kanssa. Aaah, laukeaminen alkaa olla tosi lähellä ja sängylle on jo kertynyt pieni lammikko alleni

Vierailija
29/1416 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkupaskalla istun.

Vierailija
30/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsi on jo housuissa, hyvälle tuntuu. yksin kotona viikon. ehkä tulee vatkattua useammmankin kerran .

Vierailija
31/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käsi on jo housuissa, hyvälle tuntuu. yksin kotona viikon. ehkä tulee vatkattua useammmankin kerran .

Tee hyvää itsellesi. Nauti.

Vierailija
32/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, hieron klitoristani lelulla tässä samalla ja sängyllä makaan alasti puhelimen kanssa. Aaah, laukeaminen alkaa olla tosi lähellä ja sängylle on jo kertynyt pieni lammikko alleni

Täällä samoin puhelin mukana housut laskettuna puoleen reiteen ja kalu kovana ja turvonneena kun luin kirjoittamasi viestin.

Vierailija
33/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä samoin puhelin mukana housut laskettuna puoleen reiteen ja kalu kovana ja turvonneena kun luin kirjoittamasi viestin.

Tee loppuun...täysillä.

Vierailija
34/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee loppuun...täysillä.

Joko tulit..?

Vierailija
35/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee loppuun...täysillä.

Joko tulit..?

Vielä jatkuu nautin ajan kanssa, miten siellä ?

Vierailija
36/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee loppuun...täysillä.

Joko tulit..?

En nyt tyydytä itse. Seuraan sun nautintoa.  T. Nainen. 

Vierailija
37/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee loppuun...täysillä.

Joko tulit..?

Kostuuko yhtään housuissa

Vierailija
38/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee loppuun...täysillä.

Joko tulit..?

Kostuuko yhtään housuissa

Ainakin nyt, kun kysyit noin.

Vierailija
39/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla millainen tilanne nyt voitko kokeilla kosteutta sormella Nyt ja jatkaa siitä

Vierailija
40/1416 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla millainen tilanne nyt voitko kokeilla kosteutta sormella Nyt ja jatkaa siitä

Joo, kokeilen... on liukas ja kastuu lisää koko ajan. 

Klitoris tuntuu tykkäävän. Siirrän sormen sen päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi