Olenko liian kiltti kun en kelpaa naisille?
Palkka ja koulutus on kunnossa, näytän myös hyvälle ja panostan omaan ulkonäkööni.
Mistä johtuu se etten kelpaa naisille?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on huomauttanut, että olen liian elitistinen. Käynyt mm. yliopiston, jota joudun pyytelemään anteeksi. Toisaalta myös varallisuuteeni on kiinnitetty huomiota, se on vain sellainen keskiverto, kun miehellä pitää olla omakotitalo, kesämökki ja Tesla. Se, että on korkeakoulutettu eikö varoissaan, on tuplahäpeä- siinä vasta tyhmä mies joka ei pärjää edes maisterin paperit taskussaan.
On ikävää, ettei Tinderistä tule oikein muita kuin uhriutuvia lähäreitä, joilla on entisen ukon pelivelat niskassaan. Vaikka itselläni koulutuksella ei ole mitään merkitystä ja jos ihminen itse pystyy vuokransa ja ruokansa maksamaan, mielestäni se riittää ihan hyvin.
Oletko jotenkin poikkeus viiteryhmässäsi? Joillakin alueilla tuo on ihan normia ja sieltä löytyy myös naisia, joille tuo on normaalia. Jos kuitenkin olet nousukas, vaikea päästä porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on huomauttanut, että olen liian elitistinen. Käynyt mm. yliopiston, jota joudun pyytelemään anteeksi. Toisaalta myös varallisuuteeni on kiinnitetty huomiota, se on vain sellainen keskiverto, kun miehellä pitää olla omakotitalo, kesämökki ja Tesla. Se, että on korkeakoulutettu eikö varoissaan, on tuplahäpeä- siinä vasta tyhmä mies joka ei pärjää edes maisterin paperit taskussaan.
On ikävää, ettei Tinderistä tule oikein muita kuin uhriutuvia lähäreitä, joilla on entisen ukon pelivelat niskassaan. Vaikka itselläni koulutuksella ei ole mitään merkitystä ja jos ihminen itse pystyy vuokransa ja ruokansa maksamaan, mielestäni se riittää ihan hyvin.
Kannattaa katsoa, mitä aatetta nainen kannattaa. Sote-alalla on paljon vasemmistolaista ajattelua. Jos et laita palkkaasi menemään saman tien ja sinulle kertyy varallisuutta, niin väistämättä tulee kahnausta ja mielipide-eroja, jotka pitemmän päälle muodostuvat esteeksi parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se raaka totuus taas paljastui: jätkis on täysin "äidin neuvojen" mukainen, vain supliikki ja röyhkeys puuttuu.
Täällä sitten vittuilumyrsky!
Eli röyhkeä paskiainen pitää olla suominaiselle!
Naiset rakastaa Andrew Tatea, vaikka mies ruoskii heitä sängyllä. Useat mallinmitoissa olevat palasivat vielä hänen luokseen lukuisten pahoinpitelyjen jälkeen, koska oli niin ihana ja vakuuttava. Supliikki, karisma ja raha ratkaisevat.
Olisimpa minäkin Andrew Tate.
Ap, luettelit tossa noita teknisiä ominaisuuksia. Mutta onko sulla luonne? Millainen?
ps paska provohan tää on, mutta jos joku alakoululainen näitä sattus lukemaan niin hyvä ohjata niitä oikeaan suuntaan
No jospa panostat likaa , vapaalla kai myös sinulla kravatti tai solmio kaulassa ?
Jospa otat rennosti vapaalla , jätät kotiin kravatin ja somion puet rennosti ,Farkkuihin jätät pois siis , hieno pukusi hengariin .
Osta vaikka työkintaat eikö sitten käänny naisten päät ?
Kokeileppa .
Vierailija kirjoitti:
Voi höppänää!
Ehkä olet ylimielinen ja tyhmä? Huonot sosiaaliset taidot? Et ole mukavaa seuraa?
Minkälaisia naisia Ap katselee/ haluaa? Veikkaan että tavoittelet vääränlaisia naisia.
Kiltti mies kelpaa aina. Luonne ja arvot ovat tärkeämpiä kuin se ulkonäkö. Kyllä myös miehen pitää olla huolehtivainen. En minä ainakaan halua mitään jännä miestä johon ei voi luottaa.
N. 36 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se raaka totuus taas paljastui: jätkis on täysin "äidin neuvojen" mukainen, vain supliikki ja röyhkeys puuttuu.
Naiset rakastaa Andrew Tatea, vaikka mies ruoskii heitä sängyllä. Useat mallinmitoissa olevat palasivat vielä hänen luokseen lukuisten pahoinpitelyjen jälkeen, koska oli niin ihana ja vakuuttava. Supliikki, karisma ja raha ratkaisevat.
Nämä naiset ovat epävarmoja, traumoja kokeneita, hysteerisia naisia. Heitä on helppo kontrolloida koska heillä ei ole itsetuntoa.
Tällaisen naisenko sinä haluat? Kertoo paljon myös miehestä, joka haluaa tällaisen naisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin poikkeus viiteryhmässäsi? Joillakin alueilla tuo on ihan normia ja sieltä löytyy myös naisia, joille tuo on normaalia. Jos kuitenkin olet nousukas, vaikea päästä porukkaan.
Kyllä, olen poikkeus. Ongelma on myös se, etten varmaan mikään alfauros ole, sillä en oikein pääse akateemisten kanssa treffeille, vaikka tahtoisin. Kyllä tämä koulutusviha vaikuttaa myös omiin ajatuksiini polaroivasti, vaikken nyt mihinkään tate-porukoihin ole liittymässä.
Liika ulkonäkökeskeisyys ei ole viehättävää. Kiltteys merkityksessä "kind" on. Vaikutat aloituksen perusteella aika pinnalliselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mä en edes tiedä kuka on Andrew Tate.
Sun oma mielikuva ja käsitys itsestäsi ei ehkä vastaakaan todellisuutta, omakuvasi saattaa olla jollain lailla vääristynyt.
Määrittele "kiltti". Jos kiltti on aidosti ystävällinen, kunnollinen ja empaattinen, niin keskimääräinen nainen kyllä tuosta todellakin tykkää. Jos kiltti onkin alistuvainen, heikko ja selkärangaton, eh, tulee olemaan enemmän haasteita, ilmeisistä syistä johtuen. Aika usein itseään kiltiksi kutsuva tuntuu myös olevan passiivisaggressiivinen teeskentelijä, joka uhriutuu ja esittää heikkoa, kunnes pääseekin toisen niskan päälle, jolloin todellinen mulkun luonne paljastuu.
Hyväksy että et kelpaa naisille.
Sitten jätät ne naiset rauhaan itsesi takia.
Ostat keinovaginan, käytät sitä kerran viikossa ilman visuaalista ärsytystä.
Hyväksyt itsesi täysin.
Ala harrastaa jotain, mikä vie kaiken aikasi ja rahasi.
Kehity siinä hyväksi.
Saat ystäviä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Tate ole kirjaimellisesti sutenööri, joka hyödyntää huonoista oloista tulevia naisia? Vähän sama kuin joku setämies menee thaikkuihin ja rahalla ostaa seksiä, ja nyt onkin yhtäkkiä "aito" naistenmies. Ei tavallinen nainen ole kiinnostunut kummastakaan. Tate taitaa vielä olla jonkinasteinen homo, koska on sanonut, että mieluummin harrastaisi seksiä hyvännäköisen tr4nsseksuaalin kuin ruman naisen kanssa.
Omat tuttavani käyvät maksullisissa.
Ovat elämäänsä pettyneitä 50v miehiä
Työ on..mutta he haluavat kauniin nuoren naisen.
Sellaisen saa rahalla.
Ovat ihan yviä ihmisiä,
mutta kulli ei nouse 50 vuotiaan naisen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Omat tuttavani käyvät maksullisissa.
Ovat elämäänsä pettyneitä 50v miehiä
Työ on..mutta he haluavat kauniin nuoren naisen.
Sellaisen saa rahalla.
Ovat ihan yviä ihmisiä,
mutta kulli ei nouse 50 vuotiaan naisen edessä.
Vaimo on jättänyt nämä miehet 50 vuotiaana.
Toki yhdellä oli lievä alko ongelma.
Toisen vaimo jätti voidakseen kokea lesboilua /oli bi.
Nämä esimerkkejä.
Kumpikin rakastaa nuoria kauniita naisia.
Panevat niitä joka toinen viikko,
rahat menee h.uoriin.
Oman ikäisiään eivät edes vilkaise
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia naisia Ap katselee/ haluaa? Veikkaan että tavoittelet vääränlaisia naisia.
Kiltti mies kelpaa aina. Luonne ja arvot ovat tärkeämpiä kuin se ulkonäkö. Kyllä myös miehen pitää olla huolehtivainen. En minä ainakaan halua mitään jännä miestä johon ei voi luottaa.
N. 36 v
Kelpaako 50v jätetty perheenisä
Kalju, mahaa on..
Tykkää nuorista.
Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.