Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian kiltti kun en kelpaa naisille?

Vierailija
10.04.2024 |

Palkka ja koulutus on kunnossa, näytän myös hyvälle ja panostan omaan ulkonäkööni. 

Mistä johtuu se etten kelpaa naisille?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy että et kelpaa naisille.

Sitten jätät ne naiset rauhaan itsesi takia.

Ostat keinovaginan, käytät sitä kerran viikossa ilman visuaalista ärsytystä.

Hyväksyt itsesi täysin.

Ala harrastaa jotain, mikä vie kaiken aikasi ja rahasi.

Kehity siinä hyväksi.

Saat ystäviä...

Ap paljasta IKÄSI..

mies on jätettä kun tulee 50 mittariin

vain hyvin varakas saa nuorelta "ilmaiseksi"

Vierailija
42/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia naisia Ap katselee/ haluaa? Veikkaan että tavoittelet vääränlaisia naisia.

Kiltti mies kelpaa aina. Luonne ja arvot ovat tärkeämpiä kuin se ulkonäkö. Kyllä myös miehen pitää olla huolehtivainen. En minä ainakaan halua mitään jännä miestä johon ei voi luottaa.

N. 36 v

Kelpaako 50v jätetty perheenisä

Kalju, mahaa on..

Tykkää nuorista.

Tykkää huorista....???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel-vibat. Naiset näkee sun pinnan alle. 

Vierailija
44/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..minne meneit?

Oletko kilttityttö trolli??

Vierailija
45/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota vastakkaista sukupuolta enää uskalla lähestyä. Katse,sana saatikka kosketus johtaa heti käräjille, syytettynä seksuaalisesta häirinnästä yms.

Vierailija
46/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vian ei  tarvitse olla iso kun se on päässä.

Pään viat ovat pelkkää plussaa.

Vierailija
47/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kaikkea kiltin vastakohtaa ja tyttöjä riittää minulle! Mutta olen pitkä 193 cm ja komea 16v pahapoika!

T. Alfa 193cm 😎

Vierailija
48/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina otilla kaupassa käydessä. Suoritan ostokseni kohtuu ripeästi mutta halutessaan nainen voisi tehdä tuttavuutta. Sen kun nykäisee hihasta.

Vierailija
49/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka puhuu lähäreistä tai muista ammattiryhmistä sun tavalla, ei ole mukava. 

Jos saat tinderistä vaan epäsopivia treffikumppaneita, kannattaisiko hyödyntää sitä yliopistotutkintoa oman ajattelun taustalla ja päätyä toteamaan, että ehkä vika ei ole naisissa vaan peilissä. Etsitkö kenties jotain sellaista jota ei ole oikeasti olemassa? 

Meitä ihan tavallisia naisia, jotka etsimme fiksua, koulutettua ja kunnollista ( ei kilttiä!!!!) miestä, on aika paljon. Mielenkiintoista, että et ole yhteenkään meistä törmännyt.

Vierailija
50/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen katsoin dokumentin Antero Taatelista. Kaveri kohtelee naisia todella rumasti ja jopa laittomasti niin kyllä naisia on jonoksi asti. Toista se on meikämandariinilla kun käy töissä, maksaa asuntolainaa ja ajelee Hondalla niin ei naisia näy yhtäkään. Noh ei mahda mitään ei musta ole naistenhakkaajaksi

Vierailija
51/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen katsoin dokumentin Antero Taatelista. Kaveri kohtelee naisia todella rumasti ja jopa laittomasti niin kyllä naisia on jonoksi asti. Toista se on meikämandariinilla kun käy töissä, maksaa asuntolainaa ja ajelee Hondalla niin ei naisia näy yhtäkään. Noh ei mahda mitään ei musta ole naistenhakkaajaksi

Jokainen voi itse miettiä mitä naiset haluaa! Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!

https://cdn.discordapp.com/attachments/660247111421526049/1227382650574…;

Vierailija
52/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet jäykän, tympeän, hyökkäävän tai neuroottisen oloinen? Jos on rennon oloinen ja pilkettä silmäkulmassa, niin ei tarvitse täyttää välttämättä mitään aloituksessa kerrottuja ominaisuuksia. 

Vierailija
53/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin myös katsomaan dokkaria mutta lopetin vartin katsottuani. Niin säälittävä kiukutteleva mieslapsi, että ei paljon himot hyrrää. 

Vierailija
54/54 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse miettiä mitä naiset haluaa! Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!

https://cdn.discordapp.com/attachments/660247111421526049/1227382650574…;

Naisen paikka ei ole poliisina! Naisilla tunteet estää poliisina työskentelyn selvästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi