Käyttääkö moni enää ihan tavallista rannekelloa, jossa ei ole älyominaisuuksia?
Kaikki ne joilla on ranteessa kello, niin se on älykello.
Kommentit (103)
En käytä kelloa, en tavallista enkä älyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnittää huomiota jos jollakin juhlissa on sitten muovirimpula ranteessa.
Muovi rimpula ? Minulla älykello on metallia ja oikeaa lasia, hihna on silikonia.
En edes omista älykelloa, mutta tavallinen 80-luvun tyylinen musta digitaaliCasio on useinkin ranteessa, on siitä vaan paljon kätevämpi katsoa kellonaika kuin kaivella puhelinta taskusta esille.
Ei oo kännyköiden jälkeen ollut tavallista kelloa sitä ennen oli, niitä kyllä meni rikki yks kello hajos jossain tappelussa koulussa sitten niitä on myös kadonnut. Älykelloa voi käyttää normaalina kellona siinä on isolla kellon ajan näyttö jos ei tavallista viisarinäyttöä halua. Jotenkin silloin aikoinaan kun pääosin oli viisari kelloja tykkäsin digitaalisesta kellonäytöstä joten kai mä olin aikaani edellä silloin aikaa ennen internettiä.
Kaunis naisellinen Tag Heur menee koruna ja samalla ihan jokapäiväisenä välineenä. Ei muita kelloja
Minä en ole käyttänyt rannekelloa yhtään kertaa tällä vuosituhannella. Useampi rannekello on jossakin kaapin kätköissä. Ja olen niin älykäs, että älykello on minulle ihan turha kapistus.
Putin ainakin käyttää erilaisia arvokelloja jä pyrkii niillä näyttämään varallisuuttaan ja valtaansa. Suomessakin on näitä wannabe Putineja jotka pullistelevat egoaan kallilla kelloilla.
Vierailija kirjoitti:
Älykello hyv esimerkki ussavuttomien turhakkeesta: jengi ei tiedä nukkuneensa ilman jotai anturia xD varmaan siitä voi katsoa onko saanut orkun tai ejakuloinutkin kun on elämästä vieraantunut...kukaan ei myöskään alkukiiman jälkeen tsekkaile niit viestejä ja 1/100 maksaa yhtään mitään sillä kun ei se raha sinne tyhjästä tule...aivan naurettavaa kulutushysteriaa taas luotu helpon dopamiinin koukussa rimpuileville reppanoille.
Kyllä kunnon laatukello vaan on hieno asia, kunhan ei ole rolex! ne on luusereiden kuten LV-veskat.
Rolex luusereille? Taitaakin olla oikein asiantuntija palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Putin ainakin käyttää erilaisia arvokelloja jä pyrkii niillä näyttämään varallisuuttaan ja valtaansa. Suomessakin on näitä wannabe Putineja jotka pullistelevat egoaan kallilla kelloilla.
Sillä erolla että Suomessa on vain kourallinen harrastajia, jotka tunnistaa "arvokellon" sellaisen nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Käytän titaanirunkoista ja titaanirannekkeella varustettua Leijona-rannekelloa. Katson siitä äjan, enkä tuhlaa sitä yhdyssanojen opiskeluun, koska osaan ne.
Just ostin Huutonetistä samanlaisen! Vielä ei ole tullut perille, toivottavasti myyjä ei huijannut... Oli kyllä hyvät palautteet monen vuoden ajalta hänellä :-)
Vierailija kirjoitti:
Käyttänyt aina peruskelloja. Kerran innostuin älykelloa kokeilemaan. Kyllästyin parissa viikossa jatkuvaan lataamiseen ja sen ominaisuuksien säätämiseen. Sen koommin en ole älykelloja katsellut. Kaikki perinteiset kellot kiinnostaa paljon. Joka päivä ranteessa.
Minkä rimpulan hankit ? Kerran viikossa lataus, joka kestää noin 15 minuuttia, eikä ole pitänyt mitään säätää kuin kaksi vuotta sitten kun tämän uusimman hankin.
Älykellot ovat sama juttu kuin reliikit yli-isot kellot sieltä milleniumin toiselta kybältä. Silloin oli leveät d&g:t ja vastaavat hottia, nyt jääkiekon kokoiset älykellot. Niissä on hyvä puoli että isokokoisella käyttäjällä iso älykello näyttää sopivalta. Sirolla naisella taas koomiselta se jääkiekko kun on kyynärpäässä asti pakenemassa.
Omega Constellation women on varsin kaunis, mutta jollekkin liian pieni, sitten ostetaan pingpong-merkkinen 200 euron älykello kun se näyttää käyttäjän mittasuhteisiin hyvälle vaikka sen toimintoja ei monikaan edes käytä.
Sveitsiläiset ovat aina osanneet tehdä ensiluokkaisia hienomekaanisia tuotteita ja arkikäyttöön soveltuvat rannekellot ovat myös kauniita.
Itsellä Bering rannekello varmaan kuudetta vuotta jatkuvassa käytössä. Edelleen hyvän näköinen, kun on safiirilasi ja ohut metalliranneke. Matkoille otan mukaan auringosta virran saavan silikonirannekkeisen kellon, joka näyttää lelulta, mutta kestää uimisen, mennyt jo pari rantalomaa sen kanssa. Ketään ei kiinnosta varastaa.
Lisäksi on pari juhlakelloa, joista yksi mekaaninen Orient automaatti kaunotar, joka toimii vaikka maailmasta loppuisi akut tai paristot. Minusta automaattikello on hieno tekniikan taidonnäyte.
Mikään kelloistani ei ole maksanut paria sataa enempää. Jos olisi varaa ylimääräinen kymppitonni, niin hankkisin jonkin kalliimman naisten Grand Seikon Japanista. En niin välitä sveitsin kelloista itselleni, vaan pidän japanilaisista
Olen siis nainen. Ja minuun kyllä tekee vaikutuksen, jos miehellä on ranteessa jotain muuta kuin älykello. Ei sen tarvitse olla tuhansien arvoinen. Voi olla vaikka vintage Zenith.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on jonkin verran koruina sellaisia isoja metallirannekkeisia analogisia kelloja.
Naisille sen sijaan on olemassa muitakin koruja kuin vain kelloja, mistä johtuen naisilla hyvin harvoin näkee mitään muuta kuin älykelloja. Älykellon toiminnon ovat ylivertaiset perinteisiin kelloihin verrattuna. Vähän niin kuin vertaisi tietokonetta ja kirjoituskonetta toisiinsa.
Onkin hieno yhdistelmä pitää muovinpala älykelloa ja timattikaulakorua esim.
Muunlaista ei töissä saa käyttääkään. Sitäpaitsi perinteiset kellot on tyylikkäitä, älykellot ei.
Käytän tavallista eloa.Ostettu Lidi tarjous aina.
Salilla tai lenkillä on älykello. Sitten on "ryskäkello", perintökello ja ja halpa ja kallis siisti kello. Perintökello on isän sveitsiläinenn kultakello mallia 1954 ja käytän sitä lähinnä perhejuhlissa. Halpa siisti on kvartsi jonka voi ottaa matkalle tai yöhön. Se kallis siisti on sveitsiläinen automaatti.
Jos rannekelloa käyttäisin niin se ei olisi mikään muovilelu.
Käytän vain G-Shock kelloja. Tutki itse, mikä niistä tekee oivan valinnan....
Käyttääkö joku rannekelloa epäironisesti kuin korkeintaan asusteena? Samat jotka vielä ajattelevat mummonmarkoissa.