Käyttääkö moni enää ihan tavallista rannekelloa, jossa ei ole älyominaisuuksia?
Kaikki ne joilla on ranteessa kello, niin se on älykello.
Kommentit (103)
Käytän älykelloa satunnaisesti, noin 2 vkoa kerrallaan (akunkeston verran). Muutoin normi kelloa, 5 taitaa löytyä kaapista. Vanhin varmaan 30-vuotias.
Kiinnittää huomiota jos jollakin juhlissa on sitten muovirimpula ranteessa.
Riippuu vähän missä olen metsästämässä. Yhteen mun lookkiin kuuluu klassinen rannekello.
Älykello ei taida parantaa tyhmyyttä.
Asusteena sveitsiläinen kello puvun kanssa
mies
Otin rannekellon pois ranteesta kesällä 2018 kesämökkireissulla enkä ole sen jälkeen kelloa pitänyt.
M 49
Kyllä käyttää. En omista älykelloa, enkä tule koskaan omistamaankaan. Saa käyttäjästään vaikutelman, miten juoksee ja suorittaa elämäänsä kieli vyön alla. Jatkuva itsensä tarkkailu ei ole tervettä.
Käytän titaanirunkoista ja titaanirannekkeella varustettua Leijona-rannekelloa. Katson siitä äjan, enkä tuhlaa sitä yhdyssanojen opiskeluun, koska osaan ne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttää. En omista älykelloa, enkä tule koskaan omistamaankaan. Saa käyttäjästään vaikutelman, miten juoksee ja suorittaa elämäänsä kieli vyön alla. Jatkuva itsensä tarkkailu ei ole tervettä.
Just tämä. Antaa neuroottisen vaikutelman.
Ihan peruskelloja löytyy ja en mene älykellosuosioon mukaan. Lapsille ostettu myös kellot käteen n. 4v. jotta opitaan kello. Kun Koulu alkoi ostettiin herätyskellot että herää kouluun. Ei siis älykelloja eikä älylaitteita. Sitten kun oli tarpeeksi älliä päässä ja muutakin elämää, ostettiin kännykät. Mun mielestä toi perusrannekello pitäisi olla jokaisen ekaluokkalainen ranteessa.
Käytän.
Viime aikoina olen alkanut miettiä myös ei älypuhelimeen siirtymistä, kun nyt käytössä oleva hajoaa. Siirryin verrattain myöhään ylipäätään ja pärjäsin ihan hyvin.
Minä olen oikein mieltynyt vuoden 1987 Citizen anadigiin. Melkein kuin tuo linkin kello. Ei ole hirveästi älyä.
https://cdn.watchcharts.com/listings/7b58cded-f311-4a92-813d-f60cbcec52…
Miehillä on jonkin verran koruina sellaisia isoja metallirannekkeisia analogisia kelloja.
Naisille sen sijaan on olemassa muitakin koruja kuin vain kelloja, mistä johtuen naisilla hyvin harvoin näkee mitään muuta kuin älykelloja. Älykellon toiminnon ovat ylivertaiset perinteisiin kelloihin verrattuna. Vähän niin kuin vertaisi tietokonetta ja kirjoituskonetta toisiinsa.
Älykkäin kelloni on Casio G-shock, eikä sekään ole kovinkaan älykäs.
Kyllä käyttää. Kello kuuluu aikuisen miehen pukeutumiseen. Ja siis nimenomaan kello, ei mikään hemmetin sykemittari tai Apple watch.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, maksoi 50 000 euroa.
AP, PP, vai VC?
Käyttää.