Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö moni enää ihan tavallista rannekelloa, jossa ei ole älyominaisuuksia?

Vierailija
09.04.2024 |

Kaikki ne joilla on ranteessa kello, niin se on älykello.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyttää. En omista älykelloa, enkä tule koskaan omistamaankaan. Saa käyttäjästään vaikutelman, miten juoksee ja suorittaa elämäänsä kieli vyön alla. Jatkuva itsensä tarkkailu ei ole tervettä. 

Itse käytän silloin tällöin älykelloa. Vain stressitasot kiinnostaa eri tilanteissa. Töissä olenkin oppinut himmailemaan tietyissä tilanteissa. Mutta ei kyllä kiinnosta sykkeet, kalorit tms.

Vierailija
22/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäin kelloni on Casio G-shock, eikä sekään ole kovinkaan älykäs

Casio G-shock on ihan laatukello ja kelloharrastajien arvostama kvartsikellojen klassikko.

Itselläni on edelleen toimiva g-shock jonka ostin nuorena opiskelijana 1990-luvun lopulla. Paristonvaihtoja lukuunottamatta edelleen soiva peli. 

Vertaa johonkin Apple watchiin joka on 3-4v kuluttua SAR-romua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän työkuvioissa ym. mekaanista hyvin konservatiivistä automaattikelloa. Vapaa-ajalla käytän rymy-Casiota.

Jos urheilisin tavoitteellisesti varmaankin hommaisin jonkin urheilukellon, mutta käytännössä pysyn kyllä riittävän hyvin kärryllä rasitustasoista ym. ilmankin. Varsinaiselle älykellolle en ole vielä keksinyt mitään käyttöä.

Vierailija
24/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on useampi arvokello tilanteen mukaan. Älykello on sitten treenatessa. Ajattelin pojallekin antaa Omegan rippilahjaksi.

Vierailija
25/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän perinteistä nahkarannekkeista selkeätauluista rannekelloa.

Olen googlaillut älykelloa joka mittaisi verenpaineen. On niitä olemassa mutta kun ne vaan on niin perkeleen rumia! En suostu sellaista pitämään.

Vierailija
26/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloajan saa vaikka tällä palstalla.                     pb

Vierailija
27/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Otin kymmenen vuoden jälkeen uudelleen käyttöön, kun kyllästyin kaivamaan puhelinta taskusta nähdäkseni ajan. Säästää aikaa, keskittymistä ja myös puhelinta, kun se ei ole vaarassa tippua käsistä kun sen kiireessä kaivaa esiin. 

Vierailija
28/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan rannekellot ovat nykyään nuorillakin sitä "viimeistä huutoa".

Vierailija
29/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykello hyv esimerkki ussavuttomien turhakkeesta: jengi ei tiedä nukkuneensa ilman jotai anturia xD varmaan siitä voi katsoa onko saanut orkun tai ejakuloinutkin kun on elämästä vieraantunut...kukaan ei myöskään alkukiiman jälkeen tsekkaile niit viestejä ja 1/100 maksaa yhtään mitään sillä kun ei se raha sinne tyhjästä tule...aivan naurettavaa kulutushysteriaa taas luotu helpon dopamiinin koukussa rimpuileville reppanoille. 

Kyllä kunnon laatukello vaan on hieno asia, kunhan ei ole rolex! ne on luusereiden kuten LV-veskat.

Vierailija
30/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan tavallinen pieni ja sievä Tissot-rannekello. Aina pitää kellon olla ranteessa, en osaa yhtään olla ilman Älykellot ovat liian isoja ja rumia.

Vierailija
31/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt aina peruskelloja. Kerran innostuin älykelloa kokeilemaan. Kyllästyin parissa viikossa jatkuvaan lataamiseen ja sen ominaisuuksien säätämiseen. Sen koommin en ole älykelloja katsellut. Kaikki perinteiset kellot kiinnostaa paljon. Joka päivä ranteessa. 

Vierailija
32/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitata ja suorittaa koko elämääni, enkä halua tietää koko ajan kaikista viesteistä. Mulla on kolme erilaista rannekelloa eri tilanteisiin, koska haluan nähdä kellonajan pitämättä puhelinta jatkuvasti mukana. 

Vierailija
33/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän, jo 50 vuotta joku tiuku ranteessa.

2 automaattia ja 3 kvartsikellloa, fiiliksen mukaan ranteessa.

Eikä mitään keskusta-yksiön hintaisia vaan ihan käyttö kelloja.

Vierailija
34/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista enää rannekelloa, älykello on minulle turha kapistus, minulla on aivot.

Vierailija
35/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret kerää esim. Rolex, Tudor jne merkkikelloja

Vierailija
36/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko täynnä kelloja,myöskin taskukelloja löytyy,nykyään kännykkä näyttää ajan.

Vierailija
37/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rannekelloa, en edes omista älykelloa. Sykemittaria käytin joskus 2000-luvun alussa, en tarvi sitä kuntoiluuni enää. Tällä hetkellä käytän lähes yksinomaan teräksistä Omega Seamasteria, muitakin kelloja kyllä on.

N56

Vierailija
38/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän titaanirunkoista ja titaanirannekkeella varustettua Leijona-rannekelloa. Katson siitä äjan, enkä tuhlaa sitä yhdyssanojen opiskeluun, koska osaan ne.

Olen vähän kellohullu. Vanhin kelloni on yli satavuotias kultakello. Ostan itselleni joskus lahjaksi rannekellon. Muutama on saatu naisystäviltäni lahjoiksi. On lähes käyttämättömiä aikanaan kalliita Citizen- ja Leijonakelloja. On digiä ja viisaria ja joissain molempiakin. Joku on niitä jopa himoinnut. Kaksi titaanikelloa on myös ja ne olivat minusta tosi halpoja ja ovat käyttökelloina. Mukavan kevyitä ja tyylikkäitä. Ns. älykellolle en ole keksinyt mitään tarvetta. Kenenkään rannekelloon en kiinnitä huomiota.

Vierailija
39/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole älykelloa, enkä tarvitse sellaista yhtään mihinkään. Käytän kaunista, pienehköä "normaalia" naisten rannekelloa, kuten olen käyttänyt yli 50 vuotta.

Vierailija
40/103 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitata ja suorittaa koko elämääni, enkä halua tietää koko ajan kaikista viesteistä. Mulla on kolme erilaista rannekelloa eri tilanteisiin, koska haluan nähdä kellonajan pitämättä puhelinta jatkuvasti mukana. 

Mitähän varten pitäisi olla ns. älykello. Vapaa- ajalla ei ole rannekello ranteessa, töissä kyllä ettei myöhästy kahvi- tai ruokatunneilta tai vahingossa tee ylimääräisiä minuutteja töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi