Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh mitä teinit luulee 30-40 vuotiaitten tekevän?

Vierailija
21.01.2007 |

Siivoavan koko ajanko? Lukevan kirjoja ja neulovan sohvalla? Ihmettelen näitä kommentteja jossa ihmetellään miten " vanhukset" voivat olla tietokoneella surffaamassa!?

Mä olen 38v ja käyn paskalla, luen kioskikirjallisuutta sekä ammattikirjallisuutta, käytän muotivaatteita ja farkkuja (hui), katson telkasta kaunareita ja idolisia, skippaan uutisia (taas hui), puhun paskaa naapureista, kaivan nenää.

Ainoa eroa 15 vuoden takaiseen elämään on perhe ja akateeminen tutkinto, vakituinen työ sekä oma kämppä.

t. keski-ikäinen kakara

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, nuoret on ikärasisteja. Heillä on jokin käsittämätön ajatus siitä, että kolmikymppisenä elämä loppuu.

Mutta samalla tavalla minä ajattelin teininä. Ikälopuilta nuo näyttivät.

Miten itse ajattelet kuusikymppisistä juuri nyt? Minä uskon, että he kokevat elämänsä ihan eri tavalla kuin mitä me kuvittelemme. Luultavasti hekin ovat ihan niitä samoja nuoria ihmisiä sisäpuolella, vaikka ulkokuori rapistuukin.

(Ja sitten tulee hoitajasetä ja lässyttää, että :" Otapas Maire nyt kiltisti nämä lääkkeet ja tuliko kakka aamulla?" Toivottavasti kukaan ei lässytä minulle sitten vanhuksena.)

Nimittäin ei 60-vuotiaat tarvitse hoitajia, ne käy useinkin töissä vielä jne.

Vierailija
22/23 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, numero kymppi, se olikin vitsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän tarvitse mitään luulla, vaan he tietävät, mitä keski-ikäiset tekevät. Ainakin meidän teinit tietävät, että viihdyn koneella, kuuntelen heviä, pukeudun bändipaitoihin ja käyn rock-keikoilla, mutta olen myös huolehtivainen perheenäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi