Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyvät manikyyreissä?

Vierailija
26.05.2026 |

Olen pari kertaa käynyt. Ääliömäistä hommaa, todella.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan DI: n vaimo, mutta kylläkin manilyyreissä 

Vierailija
2/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerkesit ensin. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinunlaiset? 

Vierailija
4/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyryiset manistit, ns. kermaperseet, narsistit, kokoomusfrövyät sekä -homot.

Vierailija
5/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka huolehtivat ulkonäöstään

Vierailija
6/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, millainen minä nyt sitten olen? Olen kotirouva, mieheni on johtavassa asemassa. 
Meillä on paljon erilaisia juhlatilaisuuksia, joten on kiva, kun kädet ovat esittelykunnossa samppanjalasia pidellessä.

Käyn myös jalkahoidossa ja pedikyyrissä, koska jalatkin saavat tuntua ja  näyttää hyvältä.

Sama juttu kosmetologin kanssa, n. kerran kuukaudessa käyn hänen luonaan ottamassa kasvohoidon ja kulmien värjäyksen. Kampaajalla käyn 6 viikon välein, koska kampaukseni on lyhyt.

Vierailija
7/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, millainen minä nyt sitten olen? Olen kotirouva, mieheni on johtavassa asemassa. 
Meillä on paljon erilaisia juhlatilaisuuksia, joten on kiva, kun kädet ovat esittelykunnossa samppanjalasia pidellessä.

Käyn myös jalkahoidossa ja pedikyyrissä, koska jalatkin saavat tuntua ja  näyttää hyvältä.

Sama juttu kosmetologin kanssa, n. kerran kuukaudessa käyn hänen luonaan ottamassa kasvohoidon ja kulmien värjäyksen. Kampaajalla käyn 6 viikon välein, koska kampaukseni on lyhyt.

DI:n vaimo summonattu

Vierailija
8/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manilyyri on vararakkaitten harrastuksia. Ei niihin köyhillä ole varaa.

Vierailija
9/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka ei osaa tai viitsi rasvata käsiään tai lakata kynsiään :)

Tekorakennekynsi-manikyyrit sen sijaan täyttä hulluutta, kun miettii niitä bakteerimääriä mitä sellaisten kynsien alla muhii! Tosin ne meni pois muodista maailmalla koronan aikana ja jälkeen. Ehkä Suomessa ja Briteissä näkee vielä W T porukalla.

Vierailija
10/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ihmiset? Moni entiseltä työpaikalta kävi. Ja nythän on monia viatnamilaisia paikkoja avattu isoihin kaupunkeihin, kuin sieniä sateella, eli palvelusta ei tarvitse maksaa edes niin paljon mitä suomalaisissa paikoissa. Olen käynyt muutamassa kauneuspaikassa mallina,kun ovat tarvinneet harjoituskäsiä. Tullut siihen tulokseen, että haluan maksaa hyvästä palvelusta (ei vaan mekaanista ja töykeää palvelua) ja hyvästä tuloksesta, että jaksaa kynsipenkissä olla tunteja. Muutoin voin tehdä kynnet itsekin tai pitää välillä press-on-kynsiä. Ne kestävät hyvin laitettuna jonkun viikon, manikyyri ja rakennekynnet alkavat kasvaa siinä viikon kahden jälkeen sellaisiksi, että ne pitää huoltaa eli palvelukoukku on valmis. Kyllä laitetut kynnet silti iloa tuo ja samalla työllistää. Eivät ne silti mikään välttämättömyys ole.

Vierailija
11/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu toi on ollut? :D Olen selkeesti missannut jotain palstahulluutta.

Vierailija
12/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sinunlaiset? 

Kädet ovat työkalu. En todellakaan käy manikyyreissä. Ap

Vierailija
13/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kehtaat vielä kertoa tuon?

Vierailija
14/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI:n Lyrimaniassa oli tosi halpoja manilyyrejä eilen, itsekin kävin kokeilemassa. Oli ihana kokemus.

Vierailija
15/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaiset, jotka eivät harrasta tai työnsä puolesta tongi multaa tai paskaa :) 

Onhan niissä manikyyreissa ihan nätin näköisiä ja jotenkin kadehdin (positiivisella tavalla) ihmisiä, jotka jaksavat pitää huolta noin ulkonäöstään, mutta ei ole vaan mun juttu eikä tässä elämäntyylissä edes toimiva.

Vierailija
16/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Mulla on aina ollut luonnostaan tosi vahvat ja nopeasti kasvavat kynnet enkä halua pilata niitä. En edes käytä kynsilakkaa kun se tekee kynsistä hauraamman näköiset kun sen poistaa kynsilakanpoistoaineella. Sama meikissä, sehän vaan pilaa sitä omaa luonnollista ihoa. Toki näyttää ehkä kivalta mutta se on vaan maskia.

Vierailija
17/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu sana mani_kyyri. Kyyry kyrillinen. Pedikyyri.

Vierailija
18/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kehtaat vielä kertoa tuon?

Kyllä, ei mitään ongelmaa. Mainittakoon nyt, etten asu Suomessa ( en kyllä Dubaissakaan) ja kotirouvana (jos siis sitä tarkotit) olo on ihan normaalia menestyvän miehen perheessä. Enemmän joutuisi selittelemään, jos ei olisi kotirouvana, että eikö miehelläsi ole varaa pitää vaimoa kotona :D.

Vierailija
19/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn kaltaiset.

Vierailija
20/22 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APn kaltaiset.

Sisälukutaito.