Miksi te aina haukutte muita, mutta ette koskaan itseänne?
Niin. Täällä nähtyä: miehet, naiset, työnantajat, poliitikot, kaupat, nettikaupat, puolisot, ex-puolisot, puolison sukulaiset, ym. ym. Kaikki saavat vuorollaan ja monasti yhtäaikaakin kuulla kunniansa ja monasti vielä solvausryöpyt päälle.
Teissä itsessännekin on yhtä jos toistakin vikaa! Mitähän jos alottaisitte nyt ihan reippaasti haukkumaan itsenne?
Kommentit (27)
En hauku muita, mutta se sisäinen kriitikko. Se vasta osaakin.
Ihan jatkuvasti, mutta en ymmärtänyt, että se niin paljon muita kiinnostaisi?
Kylläpä mie oon perseestä! Niin, siinäs kuulit! Tuhmeliini! räpsäisee käsineellä
Kyllä minä itseäni haukun. Mutta välillä esitän myös kritiikkiä muille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä väität noin? En hauku ketään täällä.
No tarkoitinkin tämän ketjun niille, jotka haukkuvat. Heitä on paljon. Kiitos jos sinä et sitä tee.
Ap
Haha, porukka täällä on niin harhaista, että realismi ja kritiikki puuttuu täysin😂😂
Ihmisethän usein toimii sillä tavalla että omat viat heitetään toisten syleihin kuin kuumaa kiveä ja loukataan sillä tavoin mikä loukkaisi itseä pahiten, ja halutaan nähdä mitä se toinen siihen sanoo tai reagoi, joka opettaisi sitä loukkaajaa miten selviytyä.
Vain fasisteja.
Käykääpä allekirjoittamassa! Vaihtakaa C k:ksi. Moderointifirman Tom "persu" Packalen vihaa demokratiaa kuten fasisteille on tyypillistä.
Haukun itseäni unissankin! Täällä en niinkään!
Entä itse? Otsikossa jo haukut muita :D
Mä olen läski, köyhä, ruma, vanha, vammanen, idiootti, älykääpiö, vähä-älyinen, työtön, ällötys! Saa jatkaa listaani, nämä nyt tuli ekak mieleen.
Minä haukun muita, koska huomasin, ettei muiden kehuminen, ystävällinen kohtelu tai puolustaminen aiheuta samaa käytöstä itseäni kohtaan. Lopulta tuli niin sanotusti mitta täyteen. En todellakaan tajua, mihin sanonta niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vain fasisteja.
Käykääpä allekirjoittamassa! Vaihtakaa C k:ksi. Moderointifirman Tom "persu" Packalen vihaa demokratiaa kuten fasisteille on tyypillistä.
Pahimpia fasisteja nykyään ovat kyllä demokraatit, koko vasemmisto vihreineen, koettavat kanseloida kaikki jotka ajattelevat eri lailla kuin he.
Vierailija kirjoitti:
Ha ha, se olisi hauskaa olla kuulemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha ha, se olisi hauskaa olla kuulemassa!
On moni kuullutkin! Ei ole kuulemma kivaa kuultavaa!
Vierailija kirjoitti:
Entä itse? Otsikossa jo haukut muita :D
Ei otsikossa ketään haukuttu, esitettiin vain kysymys niille, jotka täällä niin paljon haukkuvat eri ketjuissa muita.
Olet väärässä.
Ainakin minun kohdalla. Olen itse itseni kovin tuomari, jos on syytä. Kyllä joskus on.
Miksi sinä väität noin? En hauku ketään täällä.