IL: Uudessa deittisovelluksessa mennään suoraan treffeille - juttelu on "turhaa"
"Slipper-sovelluksessa ei swaippailla profiileja tai mätsäillä. Savolaisen sovelluksessa selataan treffi-ilmoituksia, joissa ehdotetaan suoraan jotakin aktiviteettia ja ajankohtaa. Ilmoituksen tekijä valitsee jonkun aktiviteettiin ilmoittautuneista henkilöistä, ja tällöin muut ilmoittautuneet katoavat näkyvistä. Valinta on kuitenkin mahdollista perua.
Siinä on myös sellainen hauska detalji, että deittipäivän aikana myös valitun ilmoittautujan chatti poistuu automaattisesti, kun esimerkiksi Tinderissä niitä saattaa jäädä roikkumaan. Tässä on tavallaan pakko heti vaihtaa yhteystiedot, jos yhtään kiinnostaa. Tästä siis puuttuu se kiusallinen jälkipeli, missä täytyy jälkikäteen kysellä viesteillä toisen fiiliksiä, ja että nähdäänkö vielä, sovelluksen kehittäjä Marko Savolainen kertoo."
Valistunut arvaukseni on, että sovellus ei ota tuulta siipien alle.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/4b0fd204-a158-472d-ac31-d8fa98b8…
Kommentit (206)
Voi kun se olisikin noin helppoa meillä miehilläkin. En minä ainakaan uskalla mennä kenellekään tuntemattomalle naiselle tuosta vaan juttelemaan. Sieltä tulee vaan vihainen katse tai jopa painu vit**** tai pahimmassa tapauksessa vielä joku syyte. Tinderistä en oo löytänyt oikein yhtään mitään. Siellä moni ilmeisesti vaan testaa jotain markkina-arvoaan tms muuta ihan typerää ja lapsellista. Itse oon tinderissä tositarkoituksella yrittänyt kumppania löytää. Naisilla on rima niin korkealla että ei tälläinen tavallinen, kiltti, ystävällinen, huumorintajuinen ja täysin raitis mies riitä. Tinderissä monet matchit ovat kehuneet myös komeaksi. Etenkin silmiä aina kaikki kehuu. Niistä oon saanut kuulla koko elämäni. Pitää olla ensinnäkin jotain 3 metriä pitkä ja käytävä salilla viidesti päivässä. Ja kun sitten saa matchin jonku naisen kanssa joka kiinnostaa ja yrität kirjoitella hänen kanssaan. Saan vaan lyhyen vastauksen aina kysymykseen mutta en mitään takaisin että keskustelu etenisi. Siitä ei vaan tuu sitten mitään eikä johda mihinkään. Oon vähän niinku luovuttanut ja yrittänyt valmistautua vaan olemaan yksin.
Mies vuosimallia -86
Onko kukaan kokeillut sovellusta? Onko se edes olemassa vielä?
Onko kukaan kokeillut tätä ja missä paikkakunnilla?
Woohoo! Minä, viiskybäinen setämies, jouduin/pääsin simpsakan nelikymppisen tätinaisen kaffitreffipyynnön kohteeksi isossa marketissa käydessäni viime viikolla. Kahdesti oli törmätty hyllyillä - ekalla hän kysyi apua, tokalla vertailtiin kokemuksia tarkastelun alla olevissta esineistä ja kolmannella hän sitten rohkaistui kysymään josko lähtisin.
No en lähtenyt, koska ns sosiaaliset velvollisuudet joihin vedoten ("kiitos, mutta pitää hakea juniori futistreeneistä...") pääsi peräytymään tilanteesta asiallisesti - pettymys leidin kasvoilla oli todettavissa selkeästi. Ilman velvoitteita olisin lähtenyt samantien, sen verran hauska ja vetävän oloinen mimmi oli kyseessä, suorastaan MILF-aatelia.
Vielä 30 vuotta sitten nettideittailu oli outojen hyypiöiden hommaa. Tänään se on arkipäivää.
Ja näin paljastuit ikääntyvän, katkeroituvan neitsytsedän voimafantasiaksi :)