IL: Uudessa deittisovelluksessa mennään suoraan treffeille - juttelu on "turhaa"
"Slipper-sovelluksessa ei swaippailla profiileja tai mätsäillä. Savolaisen sovelluksessa selataan treffi-ilmoituksia, joissa ehdotetaan suoraan jotakin aktiviteettia ja ajankohtaa. Ilmoituksen tekijä valitsee jonkun aktiviteettiin ilmoittautuneista henkilöistä, ja tällöin muut ilmoittautuneet katoavat näkyvistä. Valinta on kuitenkin mahdollista perua.
Siinä on myös sellainen hauska detalji, että deittipäivän aikana myös valitun ilmoittautujan chatti poistuu automaattisesti, kun esimerkiksi Tinderissä niitä saattaa jäädä roikkumaan. Tässä on tavallaan pakko heti vaihtaa yhteystiedot, jos yhtään kiinnostaa. Tästä siis puuttuu se kiusallinen jälkipeli, missä täytyy jälkikäteen kysellä viesteillä toisen fiiliksiä, ja että nähdäänkö vielä, sovelluksen kehittäjä Marko Savolainen kertoo."
Valistunut arvaukseni on, että sovellus ei ota tuulta siipien alle.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/4b0fd204-a158-472d-ac31-d8fa98b8…
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Niin, olet valmis useampaan tapaamiseen, ja mitä ilmeisimmin panomies, vaan et raiskuri. Uskon, että monelle naiselle sovit hetken huviksi.
Seksiwolttaajat haluavat naisen ensitapaamisella kotiinsa, mieluiten suikkarin ja sitten naisen ulos. En usko, että kukaan muu kuin ammattilainen tähän lähtisi, ja heistäkin harva.
Paneminen on mukavaa. Se on toisaalta mun kannalta vähän sääli, että useimmat tasokkaat (kauniit ja älykkäät) naiset harvemmin ihan pelkkään seksiseuraa etsivät, joten miehenä täytyy hieman "värittää" todellisia motiiveja seuranhaun osalta.
Eiköhän valtaosa naisista näe lävitsesi :)
Kevyt tapailu ja seksi voi sopia monelle naisellekin sitä oikeaa odotellessa, ja mukava häntäheikki, jolla on jo seuraava kottarainen kiikarissa, sopii tarkoitukseen paremmin kuin epätoivon rajalla keikkuva takertuja - kukaan ei halua toiveikasta tai raivokasta varjoa ikkunan taa kuikuilemaan.
Järkyttävän surkea deittisovellusidea! 😂 Vain mies voi keksiä jotain näin typerää.
Amerikan hömpötystä treffailu. ei kuulu suomalaiseen kultturiin.
Miettikää nyt jotain oman elämänsä Allua, joka toiveikkaana kirjaa aktiviteetin KALIAA MIKKELIM BAARISSA klo 18 ja sitten odottaa, että pääsisi valitsemaan tarjokkaita 🥺
Siis tämähän on täysin oikealla linjalla. Se paskanjauhanta siellä sovelluksessa on turha välivaihe, koska vasta livenä näkee että onko jutulla minkäänlaista tulevaisuutta. Treffeille vaan ahkerasti, se katalogin selailu kotona ei johda mihinkään. Paitsi jos se riittää tarkoitukseksi joillekin.
Ainoa vika tuossa on se, että pitäisi nyt edes kuva nähdä toisesta etukäteen etää saa edes jotain osviittaa siitä että voisiko mahdollisesti olla viehätystä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kun ekaa kertaa liityin deittisovellukseen, niin osumien tullessa avasin keskusteluita itse. Joihin ei sitten vastattu mitään. Osa poistui, osan poistin itse kun aikaa riittävästi kului.
Opin nopeasti, että osuma on oikea osuma vasta kun toinen aloittaa keskustelun.
Jos ja kun match tarkoittaa, että molemmat osapuolet ovat kiinnostuneet toistensa profiileista, niin minkä takia arvelet ettei sinun avausviesteihisi vastattu mitään? Kysyn ihan uteliaisuudesta tätä.
Nii-in. En ollut riittävän kiinnostava, mutta silti ollut pakko vetää oikealle, syystä jota en tiedä. Tuon takia lopulta poistuin koko sovelluksesta, kun eihän tuossa toiminnassa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän on täysin oikealla linjalla. Se paskanjauhanta siellä sovelluksessa on turha välivaihe, koska vasta livenä näkee että onko jutulla minkäänlaista tulevaisuutta. Treffeille vaan ahkerasti, se katalogin selailu kotona ei johda mihinkään. Paitsi jos se riittää tarkoitukseksi joillekin.
Ainoa vika tuossa on se, että pitäisi nyt edes kuva nähdä toisesta etukäteen etää saa edes jotain osviittaa siitä että voisiko mahdollisesti olla viehätystä vai ei.
Jos ehtii treffeille ehkä pari kertaa kuukaudessa, olisi kiva voida valikoida ne henkilöt. Pelkän ulkonäön ja perustietojen perusteella hankala valita kenet menee tapaamaan.
Jos haluat jotain ilmaiseksi vedä käteen.
-Vanha suomalainen sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olet valmis useampaan tapaamiseen, ja mitä ilmeisimmin panomies, vaan et raiskuri. Uskon, että monelle naiselle sovit hetken huviksi.
Seksiwolttaajat haluavat naisen ensitapaamisella kotiinsa, mieluiten suikkarin ja sitten naisen ulos. En usko, että kukaan muu kuin ammattilainen tähän lähtisi, ja heistäkin harva.
Paneminen on mukavaa. Se on toisaalta mun kannalta vähän sääli, että useimmat tasokkaat (kauniit ja älykkäät) naiset harvemmin ihan pelkkään seksiseuraa etsivät, joten miehenä täytyy hieman "värittää" todellisia motiiveja seuranhaun osalta.
Jaksaisit siis oikeasti treffailla nättiä naista pari-kolme kuukautta ennen seurustelun aloittamista?
Vierailija kirjoitti:
Kaappi-homojen ja kaappi-kulissi-bi-miesten
sovellus.
Joko pannaan töiden jälkeen? Muija ja lapset ostoksilla pari tuntia.
m - m
Näillehän on jo se karttaan perustuva puskaseksisivu. Suosittu näkyi olevan. Tästä uutisoitiin silloin dildometsäkesänä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, miesten mielestä. Mieluummin suoraan asiaan, eli sitä pimperoo. Se kai tässäkin on ollut ajatuksena, että jätetään se naisten haluama, eli turha höpöttely pois, ja nähdään livenä= se mitä miehet haluaa, eli onko pantava, ja jos on, mies haluaa tutustua muuten.
Tämän sovelluksen ongelma on se, että miehet varmasti haluavat käyttää, ja naiset eivät. Kehittäjä ajattelee miehille tyypillisesti, että on keksinyt kuningasidean, joka ratkaisee deittailun ongelman, ja on manspleinannut myös sen, miten naiset ajattelee, eikä ole oikeasti vaivautunut selvittämään, miten naiset oikeasti toimii, ja mitä naiset haluaa. Testannut muutamalla kaverillaan, eikä todennäköisesti edes oikeasti niitä muutamaa naista kuunnellut, kun on omaan kuningasideaansa niin sokeasti uskonut.
Tämän sovelluksen nimi saattaa muuttua Flopperiksi......🤣
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän surkea deittisovellusidea! 😂 Vain mies voi keksiä jotain näin typerää.
Tottakai- tämä on miehen idea: saa potentiaalisesti pillua tai missin, jos on läski , rumis, niin voi lähteä karkuun, mutta jos tavis tai edes nätti, niin mies voittaa aina. Nainen ei koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisit siis oikeasti treffailla nättiä naista pari-kolme kuukautta ennen seurustelun aloittamista?
Täh? Minulla ainakin on toiminut sellainen, että joko toisilla tai kolmansilla treffeillä siirrytään seksuaaliseen kanssakäymiseen. Mitä siis tarkoitat tuolla parin-kolmen kuukauden treffailulla? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, miesten mielestä. Mieluummin suoraan asiaan, eli sitä pimperoo. Se kai tässäkin on ollut ajatuksena, että jätetään se naisten haluama, eli turha höpöttely pois, ja nähdään livenä= se mitä miehet haluaa, eli onko pantava, ja jos on, mies haluaa tutustua muuten.
Tämän sovelluksen ongelma on se, että miehet varmasti haluavat käyttää, ja naiset eivät. Kehittäjä ajattelee miehille tyypillisesti, että on keksinyt kuningasidean, joka ratkaisee deittailun ongelman, ja on manspleinannut myös sen, miten naiset ajattelee, eikä ole oikeasti vaivautunut selvittämään, miten naiset oikeasti toimii, ja mitä naiset haluaa. Testannut muutamalla kaverillaan, eikä todennäköisesti edes oikeasti niitä muutamaa naista kuunnellut, kun on omaan kuningasideaansa niin sokeasti uskonut.
Mikä deittisovelluksista on sellainen, minkä naiset kokevat heille sopivaksi? Mikä siitä tekee sellaisen? Ja jos sellaista ei vielä ole keksitty, niin millainen se olisi? Ja jos naiset tietävät mikä toimisi, niin miksi kukaan nainen ei vielä ole tällaista deittisovellusta kehittänyt?
Kevyt tapailu ja seksi voi sopia monelle naisellekin sitä oikeaa odotellessa, ja mukava häntäheikki, jolla on jo seuraava kottarainen kiikarissa, sopii tarkoitukseen paremmin kuin epätoivon rajalla keikkuva takertuja - kukaan ei halua toiveikasta tai raivokasta varjoa ikkunan taa kuikuilemaan.
En tiedä näkevätkö. Kaikki näistä naisista vain ovat kertoneet/kirjoittaneet etteivät etsi pelkkää seksiseuraa vaan jotain vakavampaa suhdetta. Oletin että he olivat ihan tosissaan. Toisaalta ei mua juurikaan kiinnosta mitä he etsivät tai näkivätkö lävitseni, kunhan itse saan seksiä. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä deittisovelluksista on sellainen, minkä naiset kokevat heille sopivaksi? Mikä siitä tekee sellaisen? Ja jos sellaista ei vielä ole keksitty, niin millainen se olisi? Ja jos naiset tietävät mikä toimisi, niin miksi kukaan nainen ei vielä ole tällaista deittisovellusta kehittänyt?
En ole itse kauheasti deittisovelluksia käyttänyt, koska olen löytänyt aika kivasti potentiaalisia ihmisiä muutenkin, mutta joskus tuli kokeiltua OkCupidia. Se oli silloin mielestäni aika kiva, koska ihmiset kirjoittivat siihen pitkän tekstin kuvien lisäksi. Bonuksena oli vielä se, että saattoi kysymyksiin vastaamalla saada jotain yhteensopivuusprosentteja, tosin itse en näitä juuri tuijotellut, vaan pidin sitä lähinnä vähän viihteellisenä juttuna. Sittemmin OkCupid on kuulemma muuttunut eikä toimi enää ihan samalla lailla. Mutta itse koin sen hyväksi juuri siksi, että oli paljon tekstiä. Siellä myös taisi saada rajattua kätevästi hakuja seksuaalisen suuntautumisen tai suhdetoiveiden perusteella, jos muistan oikein.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä näkevätkö. Kaikki näistä naisista vain ovat kertoneet/kirjoittaneet etteivät etsi pelkkää seksiseuraa vaan jotain vakavampaa suhdetta. Oletin että he olivat ihan tosissaan. Toisaalta ei mua juurikaan kiinnosta mitä he etsivät tai näkivätkö lävitseni, kunhan itse saan seksiä. Elämä on valintoja.
Itse en liene kaltaisiisi törmännyt, koska yhden illan juttuja tai lyhyitä säätöjä ei ole kertynyt (muita kuin sellaisia, joista oli alusta asti ajatuksenakin, että kyseessä ei ole sen kummempaa). Mutta itse siis kyllä etsin vakavaa suhdetta, mutta ei se sitä tarkoita, että itsekään haluan vakavaa suhdetta kaikkien kohtaamieni kanssa. Joidenkin kanssa saatan itsekin haluta vain seksisuhteen tai kevytsuhteen, ja minulla on oletuksena, että sama pätee vastapuoleenkin: eli vaikka hän hakisi vakavaa suhdetta, vasta aika näyttää, haluaako hän sitä juuri minun kanssani. En itsekään osaa tapailun alussa sanoa, haluanko vakavan suhteen, kevytsuhteen vai pelkkää seksiä - se selviää sitten ajan kanssa. Eli ainakaan itseäni ei edes haittaisi, jos kohdalle osuisi joku kaltaisesi, tai en ainakaan huomaisi, että hän kuvitteli huijanneensa minulta seksiä. Ei minulta voi huijata seksiä. Harrastan sitä jos tekee mieli, eikä tähän vaikuta yhtään se, "lupaileeko" toinen suhdetta vai ei. Haluaisin ihan yhtä paljon seksiä, ihan riippumatta, mitä toinen sanoo hakevansa. Aika moni aikuinen lienee kanssani vähän samoilla linjoilla, että aika näyttää, mitä jutusta tulee, ja seksiä voi harrastaa, jos molemmilla on sellainen fiilis.
Itse en liene kaltaisiisi törmännyt, koska yhden illan juttuja tai lyhyitä säätöjä ei ole kertynyt (muita kuin sellaisia, joista oli alusta asti ajatuksenakin, että kyseessä ei ole sen kummempaa). Mutta itse siis kyllä etsin vakavaa suhdetta, mutta ei se sitä tarkoita, että itsekään haluan vakavaa suhdetta kaikkien kohtaamieni kanssa. Joidenkin kanssa saatan itsekin haluta vain seksisuhteen tai kevytsuhteen, ja minulla on oletuksena, että sama pätee vastapuoleenkin: eli vaikka hän hakisi vakavaa suhdetta, vasta aika näyttää, haluaako hän sitä juuri minun kanssani. En itsekään osaa tapailun alussa sanoa, haluanko vakavan suhteen, kevytsuhteen vai pelkkää seksiä - se selviää sitten ajan kanssa. Eli ainakaan itseäni ei edes haittaisi, jos kohdalle osuisi joku kaltaisesi, tai en ainakaan huomaisi, että hän kuvitteli huijanneensa minulta seksiä. Ei minulta voi huijata seksiä. Harrastan sitä jos tekee mieli, eikä tähän vaikuta yhtään se, "lupaileeko" toinen suhdetta vai ei. Haluaisin ihan yhtä paljon seksiä, ihan riippumatta, mitä toinen sanoo hakevansa. Aika moni aikuinen lienee kanssani vähän samoilla linjoilla, että aika näyttää, mitä jutusta tulee, ja seksiä voi harrastaa, jos molemmilla on sellainen fiilis.
Kiitos mukavista sanoistasi! Tuli oikein lämmin fiilis kun luin tekstiäsi. En tuota olekaan noin hahmottanut, että naiset ajattelee asiasta näin. Mutta aina vain parempi juuri tällä tavoin, sillä sehän tarkoittaa, että olen aikamoisen vastustamaton mies naisten keskuudessa! Se tuntuu erittäin hyvältä :) Kiitos siis vielä kerran sinulle!
Mikä voisikaan mennä pieleen tollaisessa sovelluksessa? Kätevästi ei jää mitään viestejä ja ei tutustumista. No näen jo, kuinka Mika Moringin kaltaiset ihmiset pesiytyvät tonne. Voin jo kuvitella tällaisia ilmoisuksia:
Aktiviteetti; pitsaa ja seksiä blondin n19 kanssa.
Todellisuus; miestä odottaa keskellä ei-mitään kuusi linnakundia ja aktiviteettina on tän typeryksen ryöstäminen ja pahoinpitely.