Minkälaisia mittoja teille hoikilla tai muuten pienikokoisilla on?
En nyt tarkoita pelkkää painoa ja pituutta vaan kehon ympärysmittoja (lantio, hartiat jne). Vaikea hahmottaa minkä kokoinen itse olen, joten kaipaan vertailukohtia.
Kommentit (48)
Reisien yläosa ei ole lantiota joten mitatkaa lantion leveimmästä kohdasta. Reidet ovat eri malliset jokaisella.
Mittasin ihan mielenkiinnosta. En ole ns. petite-tyyppinen pieni, mutta aika kapea yläosasta. Saa toki olla eri mieltäkin.
Pituus 169 cm
Paino 60-62 kg, riippuen päivästä
Rinnanympärys 85 cm, liivit kokoa 70B
Vyötärö 75 cm
Lantio 97 cm
Vierailija kirjoitti:
Mittasin ihan mielenkiinnosta. En ole ns. petite-tyyppinen pieni, mutta aika kapea yläosasta. Saa toki olla eri mieltäkin.
Pituus 169 cm
Paino 60-62 kg, riippuen päivästä
Rinnanympärys 85 cm, liivit kokoa 70B
Vyötärö 75 cm
Lantio 97 cm
Ei kai noilla mitoilla ole minkääntyyppinen pieni.
Vierailija kirjoitti:
Pituus 186cm, paino 72kg sekä kaverilla pituus 14cm, samoin ympärysmitta.
Voisinko tutustua tuohon kaveriin, vaikuttaisi sopivan kokoiselta?
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lantio 84 cm, vyötärö 62.
Mä oon aina ihmetelly, et miten näin kapeet mitat ilmottaneet ihmiset mittaa lantion? Mistä kohtaa? Eikö se yleensä mitata leveimmästä kohdasta? Mun 13v on lantioltaan ton 84cm, mitattiin kun ostettiin kuukautispöksyjä, joista siis aikuisten xs kokokin on liian suuri.
Joten mistä noin kapea nainen saa housuja itselleen? Lasten osastolta?
Kun kattoo esim koko taulukoita niin 38-40 on koko M. 32 koon lantio on 88cm ja noi pienenee 4cm välein, eli tällä periaatteella 84cm vastais kokoa 30.
Mittaavat varmaan ihan oikeasta kohdasta. Tuokin jolle vastasit on todella hoikka nainen vyötäröstä päätellen. Osalla on kapeammat lantionluut, osalle kertyy pääasiassa rasva muualle, kuin alavartaloon ja osa on tosi hoikkia. Koossa 34/XS lantio on yleensä noin 88-90cm, koossa 32/XXS se on noin 84-86cm.
Oma lantioni oli aikuisena bmi 16:ssa 87cm, mutta minulla on leveät lantionluut ja rasvaa kertyy aika paljon alavartaloon.
En ole mittaillut ympäryksiä, mutta paino 44,1kg ja kuppikoko 75C. Olen lyhyt.
👍