Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko pestä hiuksenne vähän useammin?

Vierailija
09.04.2024 |

Oksensin kun jollain asiakkaalla oli niin rasvaiset hiukset. Ihan oikeasti.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta kahteen viikkoon on hyvä väli. Pitkät hiukset on niin hitaat kuivumaan, enkä halua kuivaajalla niitä vahingoittaa. Ovat tosi kauniit ja hyväkuntoiset.

Vaan jos kampaajaparka (tai muut kanssaihmiset) haistavat eltaantuneen hajun päänahastasi? Itse et sitä huomaisi. Ja kampaaja joutuu läheltä haistelemaan.

Itse en käy kampaajalla, niin tämäkään ei ole ongelmana. - eri

Kun vielä jouduin ruuhkabusseilla aamutuimaan kulkemaan niin kyllä pahaa teki kun todellakin haistoi pesemättömät päänahat.

Vierailija
22/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ilkkumista ja vähättelyä taas. Tottahan se on että tali, bakteerit yms alkavat haisemaan jos ei tarpeeksi usein päätänsä pese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin, että ihmiset pesisivät päänahkansa shampoolla edes joka toinen päivä. Eltaantunut nahka haisee kamalalta.

"Venynyttä nahkaa ja vanhat pallit" oli erään antiikkiliikkeen nimi. On mahtanu huonekalut haista pahalle....

Vierailija
24/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mulla on lyhyet niin pesen joka toinen päivä  Hiuksia on paljon ja ne on lyonnonkiharat, pitkinä niiden pesupäivä oli oikeasti koko päivä. Pesin siis vain viikobloppuisin. Teinit ois sabonu mulle, jos ne olisi haisseet.

Vierailija
25/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin, että ihmiset pesisivät päänahkansa shampoolla edes joka toinen päivä. Eltaantunut nahka haisee kamalalta.

"Venynyttä nahkaa ja vanhat pallit" oli erään antiikkiliikkeen nimi. On mahtanu huonekalut haista pahalle....

😂😂

Vierailija
26/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mulla on lyhyet niin pesen joka toinen päivä  Hiuksia on paljon ja ne on lyonnonkiharat, pitkinä niiden pesupäivä oli oikeasti koko päivä. Pesin siis vain viikobloppuisin. Teinit ois sabonu mulle, jos ne olisi haisseet.

Onneks on olemassa kuivashampoo. Sitä kun hieroo päähän eikä vaan suihki hiuksiin, niin se imee pahimmat hajut päänahasta. 

Vierailija
27/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haisteletko tarkoituksella muita ihmisiä vai? Itse pidän ainakin ihan keskiverto välin muihin ihmisiin, jolloin en tuohon ongelmaan ole törmännyt.

Vierailija
28/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haisteletko tarkoituksella muita ihmisiä vai? Itse pidän ainakin ihan keskiverto välin muihin ihmisiin, jolloin en tuohon ongelmaan ole törmännyt.

Voi kuule. En ole tuo mutta kaikilla ei ole yhtä herkkä hajuaisti. Ei sille voi mitään että haistaa. Ja kuvottaa.

Vierailija
29/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minulla vaan on tarkka hajuaisti. Riittää kun joku kävelee ohitseni niin haistan millä mätänemisasteella kyseinen ihminen on. 

Vierailija
30/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilöllistähän se on, joillain on kuiva päänahka, joillain rasvoittuva, joillain taliköhnäinen. Osalla haisee osalla ei. Mutta jos haisee niin sille ei voi mitään että se haju saattaa olla karmea muiden nenässä.

Vierailija
31/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta kahteen viikkoon on hyvä väli. Pitkät hiukset on niin hitaat kuivumaan, enkä halua kuivaajalla niitä vahingoittaa. Ovat tosi kauniit ja hyväkuntoiset.

Vaan jos kampaajaparka (tai muut kanssaihmiset) haistavat eltaantuneen hajun päänahastasi? Itse et sitä huomaisi. Ja kampaaja joutuu läheltä haistelemaan.

En ymmärrä, miksi joku kampaaja joutuu hiuksiani läheltä haistelemaan?

Ei ainakaan toistaiseksi ole lähennelty.

Et ymmärrä? Pesutilanteessa on aika lähellä samoin leikatessa. Pään yläpuolella ollessa haisee varmasti.

Yleensä ne kai pestään ennen leikkaamista kuitenkin. 

Ei

Onko sit epäkorrektia sanoa että kyllä nää nyt kannattais kuitenkin pestä? Tarjoaa vaikka kaupan päälle jos siitä kiinni. 

Vierailija
32/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minulla vaan on tarkka hajuaisti. Riittää kun joku kävelee ohitseni niin haistan millä mätänemisasteella kyseinen ihminen on. 

Vauva, lapsi, teini, aikuinen, keski-ikäinen, vanhus, muumio, kuollut

Vierailija
33/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂

Onpa hyvin keksitty nimi! 

Vierailija
34/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi joku kampaaja joutuu hiuksiani läheltä haistelemaan?

Ei ainakaan toistaiseksi ole lähennelty.

Et ymmärrä? Pesutilanteessa on aika lähellä samoin leikatessa. Pään yläpuolella ollessa haisee varmasti.

Yleensä ne kai pestään ennen leikkaamista kuitenkin. 

Ei aina, kaikki eivät halua pesua. Ja kuten sanottu, haisee ne pestessäkin.

En suostuisi leikkaamaan pesemättömiä hiuksia, jos olisin kampaaja. Sakset on kalliit ja ne menee pilalle, jos niillä rouskitaan kaikenmaailman hiekanjyviä ja katupölyä.

Vierailija
35/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos geeneissä on helposti rasvoittuva päänahka, niin ei se parane sillä, että pesee kerran viikossa. Sitten täytyy pestä vähintään joka toinen päivä. Päänahka ja hiukset ei tästä kärsi.

Vierailija
36/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi varmaa olla juu, mutta kyllä luulen hajun tulevan muualta kuin pelkästä päänahasta tai hiuksista.

Vierailija
37/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks on olemassa kuivashampoo. Sitä kun hieroo päähän eikä vaan suihki hiuksiin, niin se imee pahimmat hajut päänahasta. 

Mihin tarkotukseen mä olisin sitä käyttänyt? Hiukset oli aina kuohkeat, kiharat ja tuoksui hyvälle.

Vierailija
38/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi varmaa olla juu, mutta kyllä luulen hajun tulevan muualta kuin pelkästä päänahasta tai hiuksista.

Kyllä sen pesemättömän päänahan hajun tunnistaa. 

Vierailija
39/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivän välein pesen. Yhtään useammin mun päänahka haurastuu sen verran että alkaa verta vuotamaan. Oli huvittavaa yläasteella kun opettaja sai melkeen sydärin kun näki mitä myssyn alta löytyi.

Vierailija
40/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy kampaajalla, niin tämäkään ei ole ongelmana. - eri

Kun vielä jouduin ruuhkabusseilla aamutuimaan kulkemaan niin kyllä pahaa teki kun todellakin haistoi pesemättömät päänahat.

Lopeta tuo paskan mäiskytys. Vastaile itsellesi. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän