Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko pestä hiuksenne vähän useammin?

Vierailija
09.04.2024 |

Oksensin kun jollain asiakkaalla oli niin rasvaiset hiukset. Ihan oikeasti.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa sain kerran yksityisviestin joltain tuntemattomalta äidiltä, joka syytti mua lasteni myrkyttämisestä kun vastasin johonkin galluppiin peseväni etenkin kesäisin lasten päät shampoolla kun hikoilevat. :D

Vierailija
62/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammaryhmissä saa tosiaan paheksuvia kommentteja tai vähintään katseita, jos uskaltaa kertoa pesevänsä lapsensa hiukset edes kerran viikossa muulla kuin vedellä... Itse en ainakaan myöntänyt ikinä vaikka pesin, koska se haukkuminen alkoi samantien miten murrosikään asti riittää pelkkä vesi. Suunnilleen ta poit lapsesi, jos käytit lastenshampoota.

Näin jälkikäteen lähinnä naurattaa tämä, mutta itsekään en uskaltanut kenellekään kertoa, että pesin lapsen hiukset säännöllisesti. Se arvostelu oli jotain ihan käsittämätöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen yleensä joka päivä. Omaan hirveät liruhiukset.

Vierailija
64/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsen hiuslaatu on aina ollut sellainen, että vaatii hoitoainetta säännöllisesti, että ei takkuunnu. Kauhea poru nousi useamman kerran, kun lapsen ollessa pieni kerroin peseväni lapsen hiukset pari kertaa viikossa ja käyttäväni hoitoainetta melkein joka toinen päivä.

Nyt hän on murrosiän kynnyksellä ja pesee hiuksensa joka toinen päivä tai aina, kun on hikoillut. Hirveä marina tullut monelta suunnalta, kun pesee liikaa. En oikein ymmärrä miten varsinkin lasten hiusten pesu aiheuttaa niin kummallisen paljon tunteita.

Vierailija
65/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen yleensä joka päivä. Omaan hirveät liruhiukset.

Minäkin pesen joka päivä, koska liikun ja hikoilen päivittäin. Veikkaan, että nämä harvemmin hiuksiaan pesevät eivät oikeasti liiku koskaan kunnolla tai vaihtoehtoisesti eivät ole koskaan puhtaita. 

Vierailija
66/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava (vanhempi nainen) käy kerran viikossa kampaajalla pesettämässä hiuksensa, koska yksinkertaisesti ei pysty itse enää tukkaansa pestä. Kädet ei nouse. Saako tällaiset tulla kuontalo pesemättä kampaajalle?

Vierailija
67/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi, ainakaan Ap:n määräyksestä.

Vierailija
68/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pesin jo pienten lasten päänahan kun karstaa tuli päänahkaan. Toki sitä pehmoisella harjallakin irroteltiin. 

Vierailija
69/69 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaissa kampaamoissa hiukset pestään aina ennen kun tehdään jotain, ja sitten tarvittaessa vielä  pestään uudestaan kun on leikattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi