Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen ottaa kädellä miehen sukuelimestä kiinni...

Vierailija
08.04.2024 |

Aiheuttaako se tuntemuksia omassa sukuelimessä? Miehillähän tunnetaan olevan sormien ja peniksen välillä yhteys, että naisen sormettaminen ja hyväily voi aiheuttaa voimakkaita penistuntemuksia, mitkä ovat siis eri tuntemuksia kuin pelkkä kovettuminen. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti aiheuttaa tuntemuksia, olisi outoa jos ei.

Vierailija
2/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti vääntää tahi puristaa, niin sattuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin kiihottaa ja tuntuu hyvältä pimpassa koskettaa miestä kullista ja hyväillä häntä. Toisen nautinto kiihottaa itseäkin ja se supererottuva ero kiihottaa myös mikä meissä on. Itse penis ja sen nytkähtelyt ja herkkyys, pippelin kostuminen saa aikaan minussakin kostumista. Se on niin kova ja sen asento sillain koholla reilusti niin että melkein miehen vartaloa vasten. Kuumottaa se miten mies seuraa ja nauttii mun käsihoidostani hänelle.

Vierailija
4/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin kiihottaa ja tuntuu hyvältä pimpassa koskettaa miestä kullista ja hyväillä häntä. Toisen nautinto kiihottaa itseäkin ja se supererottuva ero kiihottaa myös mikä meissä on. Itse penis ja sen nytkähtelyt ja herkkyys, pippelin kostuminen saa aikaan minussakin kostumista. Se on niin kova ja sen asento sillain koholla reilusti niin että melkein miehen vartaloa vasten. Kuumottaa se miten mies seuraa ja nauttii mun käsihoidostani hänelle.

Mille se tuntuu pimpassa?

Vierailija
5/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellaista kihelmöintiä ja tiettyä kuumotusta, tuntuu hyvältä tehdä toiselle hyvää. Haluaisin aina levittää jalkoja ja antaa paikoille ilmaa miestä hyväillessäni. Mulla näin.

Vierailija
6/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellaista kihelmöintiä ja tiettyä kuumotusta, tuntuu hyvältä tehdä toiselle hyvää. Haluaisin aina levittää jalkoja ja antaa paikoille ilmaa miestä hyväillessäni. Mulla näin.

Aika samaa kuin miehellä tuo alku siis. 

Vierailija
7/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kivasti kirjoitettu. Varsinkin tuo eron kuvaileminen oli mukava. 

-mies-

Vierailija
8/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyväilen miestä suudellessa aika hellästi munista ja kalusta. Mua se kiihottaa miten mies reagoi ja haluaa vaan enemmän seksiä. Suutelee kovempaa ja huohottaa kiihkosta. Kostun siitä lisää ja haluan seksiä.

Vierailija
9/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että vaimollani sama. Nuorempana hän aina puristeli vain kassejani, mutta nykyisin vanhemmiten alkanut puristamaan kovassa kalustani ennen kuin alan nuolemaan. Siinä vaiheessa kun ollaan vierekkäin sängyllä ja minä hiero pilluja ja kovettuvaa klitorista. Huomannut, ettei vaimo malta lopettaa kullini puristelua, kun siitä on tullut paksu ja kivikova.  Makustelee siinä aika pitkään ja kyllä sen huomaa, että klitoriskin kovettuu kovaksi. 

Vierailija
10/20 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketatteko sitä ikinä kun mies nukkuu?

Vierailija
11/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kivasti kirjoitettu. Varsinkin tuo eron kuvaileminen oli mukava. 

-mies-

Mikä ero? Mielestäni katkeran mielen kuvaama avioero jäi hieman vajaaksi. 

Vierailija
12/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen vaimoni koskettelee ja suoraan tarttuu vehkeeseeni lähes päivittäin. Se tapahtuu usein aamuisin. Suurin osa tästä koskettelusta ei ole tarkoitus johtaa välittömästi seksiin. Toisinaan taas pikapanot jo aamulla keittiössä.

Vaimo jaksaa kehua sen kokoa ja ulkonäköä. Kaikki siitä kehusta ei välttämättä ole kirjaimellista totta, mutta miten uskomattoman hyvältä se tuntuukaan. Myös minä kehun päivittäin hänen uskomattoman kaunista ja pientä pimppaansa ( hän on yli 40 ja pienikokoinen kaikkialta ).

Nykyinen puolisoni saattaa myös näyttää oman pimpsansa tai paljaan peppunsa minulle koska tahansa kun olemme kahden. Sekin tapahtuu usein aamuisin tai hänen iltasuihkunsa jälkeen. Vilauttelua, vihjailua ja suoraa toimintaa koska tahansa odottamatta.

Hän myös kiusoittelee hyvin mielellään, vaikka laittamalla sormen pimppaansa ja tuomalla sen sitten minulle haistettavaksi ja niin monta muuta.

Nykyisellä ja ensimmäisellä vaimolla on eroa kuin yöllä ja päivällä kirjaimellisesti. Ensimmäinen vaimo ei oikein koskaan tehnyt aloitetta. Hänen aloitteessa rajoittuvat Max 1 - 3 kertaan vuodessa yleensä enemmän päihtyneenä. Ei tosin ollut päihdeongelma. Joinakin vuosina ei ensimmäistäkään aloitetta. Ja seksi tuntui valtaosin olevan "velvollisuus seksiä".

Toinen vaimoni taas on seksuaalisesti hyvin avoin ja aloitteita hän tekee tuon 1 - 3 krt viikossa johon lisätään minun aloittamani kerrat. Tämä toinen ottaa sen myös suuhunsa pyytämättä, jota ei tainnut tapahtua koskaan ensimmäisen kanssa.

Nykyinen kysyy miten haluan, kampeaa itse päälle ratsastamaan, pyörittää peppuaan, puhuu tuhmia, haluaa roolileikkejä, kiusottelee toisilla naisilla MINUA varten ( hän itse on bi ) ja on kaikilla seksuaalisuuden osilla hyvin hyvin taitava. Valehtelematta paras sängyssä koskaan johon olen itse törmännyt.

Ulkoinen olemus; tämä uusi ja viimeinen rakkaani pitää huolta kehostaan. Hänelle lihominen on täysin no no. Tästä voinee jo päätellä mitä ensimmäinen vaimoni taas oli. Täysin vastakkaista. Liikkuminen tai oikeastaan minkään muun kuin sosiaalisen median käyttö oli ihan no no. Siivoaminen no no no. 

Vaatteet nykyinen rakastaa pukeutua naisellisesti jo ihan arjessa, paljon mekkoja ja naisellisia juttuja, saatikka jos menee töihin tai mihinkään ulos. Ensimmäinen vaimo verhoutui "lakanaan".

Nykyinen kerää katseita useilta miehiltä. Pääsääntöisesti miehet arvioivat hänen ikänsä 10v+ alakanttiin. Minä en siitä saa mustasukkaisuutta, vaan tuntuu hyvältä kun tietää, että vaimo kelpaisi monen matkaan ja onpa sitä yritetty jopa minun paikalla ollessa.

Siitä voisi kuvitella, että nykyinen vaimoni on jotenkin kaikkien miesten lemmikki, mutta ei. Sen uskollisempaa naista saa hakea eikä silti löydä. Oikein mihinkään hän ei lähtisi kuin yhdessä, paitsi töihinsä. Suoraan töistä kotiin aina, ellei kaupassa pysähdy 20min. Baareihin tai minkäänlaisiin iltarientoihin hän ei yksin halua lähteä. Eikä ole kyse absolutismista tai uskonnosta ei. Hän on omaehtoisesti ollut päihteetön ja savuton jo viitisen vuotta.

Mihinkään tähän en kehoita saati pakota. Tottakai täysin saa menoistaan, ystävistään ja muusta päättää, mutta kun ei halua kuin kanssani. Kertoo joskus miten miehet yrittävät iskeä ja miten aiempi pomo jopa "yritti naittaa" paikallisen kohtuullisen menestyvän yksityisyrittäjän kanssa. On rahaa ja kaikki miehiset Trophyt. Minä en edes omista autoa.

Nykyinen kertoo päivittäin rakastavansa minua ja hän osoittaa sen. Olen onnenmies. Tällaista en osannut edes kuvitella olevan olemassa ja totta, mutta kyllä se on. Vieressä nukkuu maailman kaunein, rehellisin, uskollisin ja kuumin nainen ja hän kuuluu minulle

Vierailija
13/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen vaimoni koskettelee ja suoraan tarttuu vehkeeseeni lähes päivittäin. Se tapahtuu usein aamuisin. Suurin osa tästä koskettelusta ei ole tarkoitus johtaa välittömästi seksiin. Toisinaan taas pikapanot jo aamulla keittiössä.

Vaimo jaksaa kehua sen kokoa ja ulkonäköä. Kaikki siitä kehusta ei välttämättä ole kirjaimellista totta, mutta miten uskomattoman hyvältä se tuntuukaan. Myös minä kehun päivittäin hänen uskomattoman kaunista ja pientä pimppaansa ( hän on yli 40 ja pienikokoinen kaikkialta ).

Nykyinen puolisoni saattaa myös näyttää oman pimpsansa tai paljaan peppunsa minulle koska tahansa kun olemme kahden. Sekin tapahtuu usein aamuisin tai hänen iltasuihkunsa jälkeen. Vilauttelua, vihjailua ja suoraa toimintaa koska tahansa odottamatta.

Hän myös kiusoittelee hyvin mielellään, vaikka laittamalla sormen pimppaansa ja tuomalla sen sitten minulle haistettavaksi ja niin monta muuta.

Nykyisellä ja ensi

Lol. Lässynlässyn. Niin pitkä lätinä, ettei loppuun jaksa ees lukea.

Vierailija
14/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut sekavasta avauksesta hevon paskan vertaa! Mitä miehen sormien ja peniksen välisellä yhteydellä (?) on tekemistä sen kanssa, jos nainen ottaa käsillään kiinni peniksestä?

Vierailija
15/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen miehelleni penishierontaa runsaan öljyn kanssa. Voi sitä kiemurtelua ja huokailua, ja lopuksi tuleminen. Suosittelen, netistä löytyy videoita haulla penismassage ja mies kiittää. N 32.

Vierailija
16/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut sekavasta avauksesta hevon paskan vertaa! Mitä miehen sormien ja peniksen välisellä yhteydellä (?) on tekemistä sen kanssa, jos nainen ottaa käsillään kiinni peniksestä?

Luetunymmärtäminen on tunnetusti suomessa huonontunut. 

Vierailija
17/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan oikeasti se suomalaisten sivistystaso joka on tässä ketjussa näytillä? Siis keskustelu pyörii pissan, kakan ja värkkien ympärillä ja mitään vähänkään ajatusta vaativaa ei synny. Tai jos joku tekee sellaisen aloituksen niin ei tule yhtään järkevää kommenttia ja ketju ilmiannetaan heti. Tätä palstaa lukiessa alkaa väkisinkin tuntua, että olemme vajonneet alas ja yhteiskunnallinen ja taloudellinen tilanne on vain peilikuva siitä mitä olemme henkisesti...

Vierailija
18/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos on peräsuolenlaskeuma, tai on jännämies kyseessä 🥺

Vierailija
19/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa oli selkeä kysymys, mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää. Miehen sormi ei voi niin hiljaa naisen pilluun koskea, etteikö kulli siitä kuulisi. Kysymys kuului toimiiko naisen kosketus miehen kulliin samalla tavalla, onko yhteys pilluun.

Vierailija
20/20 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...kuumin nainen ja hän kuuluu minulle" sä et voi omistaa ketään. Jaskaa kirjoittelet. Luepas oma tekstisi ajatuksella, niin löydät kyllä syyt, miksi on liian keksitty tarina. Sä olet omistushaluinen mini muna, et muuta.