Björn Wahlroos varoittaa Suomea: Kapitalistit äänestävät jaloillaan
Wahlroos määritteli, että oikeudenmukaisuudesta on kiva puhua, mutta se ei voi olla ainoa kriteeri, koska jos ei ole töitä eikä talouskasvua, ei ole sosiaaliturvaa, eikä pian oikeudenmukaisuuttakaan.
- Järjestys romahtaa, mikä on jokaisessa epäonnistuneessa maassa nähty kautta maailman.
Palautuminen on toki Wahlroosin mukaan mahdollista, kuten vaikkapa Kreikan esimerkki osoittaa, mutta miksi mennä kuilun reunalle alun alkaenkaan. Wahlroos haluaisi muistuttaa siitä tai tästä huolissaan olevia ekonomisteja siitä, että ajatusten pitäisi ennen kaikkea kohdistua valtion talouden tilaan.
- Päällimmäisin huoli on se, ettei talous Suomessa ole kasvanut 16 vuoteen.
https://www.verkkouutiset.fi/a/bjorn-wahlroos-varoittaa-suomea-kapitali…
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle Wahlroos, entinen kommaria, suurimpia maaltaloustukien kuppaajie. Mies on irvikuva siitä kapitalistista mitä tahtoo esittää. Onnekas peluri, kuka pelaa sitä ideologiaa tai poliittista peliä mikä hänelle kulloinkin sopii. Kuka kuuntelee Nallea? Joku kuka ei osaa ajatella omilla avoillaan.
Maataloustukia saa jos viljelee, ei niitä huvikseen makseta. Siksi wahlroos ja herlin (joku niistä ainakin) saa maataloustukiaisia viljelybisneksiinsä.
Muuten veikkaan että wahlroosin kuuntelijoita on enemmän kuin sinun kun et näytä muuta lausuvan kuin väsyneitä vasemmistohokemia jotka on kuultu tuhanteen kertaan ennenkin. Lisäksi wahlroos sentään tajusi ettei vasemmistolaisuus vie minnekään, toisin kuin sinä.
Elon Muskinkin rikkautta väitetään onnenpotkuksi mutta kun niitä onnenpotkuja sattuu samalle ihmiselle kerta toisensa jälkeen kuten muskille ja wahlroosille
Suosittelen lukemaan Walter Isaacsonin kirjoittaman Muskin elämänkerran. Kerrassaan hengästyttävä teos. Musk on ihan uskomaton kaveri ja on monta kertaa laittanaut kaikki pelimerkit pöydälle ja pakon edessä tehnyt maanisesti töitä. Ei todellakaan ole mikään onnenkantamoinen.
Juuri tämä moraaliton ja selkärangaton toiminta yhdistää näitä ahneita. Kaikki on minun ja vain minun ja minun itseni aikaansaamaa.