Myydäkö uudet vaunut, joihin on vauva kuollut?
Kommentit (7)
ts. kuinka kauan on aikaa tapahtuneesta kun jo raha mielessä?
Itse kai työntäisin vuosiksi jonnekin varaston nurkkaan. Mies ehkä myisi.
Kyllä ne voi myydä, mutta älä kerro ostajalle kuolleesta vauvasta.
Ostajana en haluaisi ostaa moisen historian omaavia vaunuja.
Miten ne vaunut siitä likaantuu jos pieni lapsi nukkuu pois: luultavasti kätkytkuolemasta kyse. Tuskin niissä ruumis on ollut edes tunteja. En ymmärrä pointtia...
Meillä kuoli vauva kohtuun selittämättömästi kolme viikkoa ennen laskettua aikaa.
Myin itse hänen koskemattoman äitiyspakkauksensa, mutta itse henkilökohtaisesti hänelle ostamiaan vaatteita en ole pystynyt myymään, vaan säilytän muistona ja olen käyttänyt niitä hänen jälkeensä syntyneellä pienokaisella kyllä ihan hyvällä mielellä.
Minä säilyttäisin teinä vaunut tulevia tarpeita varten. Jos niinkin ikävä asia kuin kätkytkuolema on niissä käynyt, ei se vaunujen vika ole, vaan niin olisi käynyt missä tahansa muussakin paikassa. Ymmärrän kyllä, jos vaunuihin liittyy ikäviä muistoja, mutta voisiko asian kääntää niin, että vaunut olivat se turvallinen, ihana paikka, jossa vauvanne siirtyi täältä ikuisuuteen.
Itse ajattelisin hänen turvaavan sisarustensa unen noissa vaunuissa ja herättelevän, jos heidän unensa alkaa käydä liian syväksi.
Moni meistä tallaa tänäkin iltana lattioita, joissa on maannut kuollut ihminen.
Tuskin ovat mitkään tappajavaunut ja vaikea uskoa, että kukaan haluaisi säilyttää muistona vaunuja, joista lapsi on löytynyt elottomana.
Otan osaa suruunne.
kyllähän se kovin surulliselta kuulostaa, en ehkä ostajana ostaisi sellaisia vaunuja, jos tietäisin. :(