Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"

Vierailija
08.04.2024 |

'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."

Näinkö on?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010294523.html

Kommentit (4445)

Vierailija
4441/4445 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on käyttäny asemaansa muiden alistamiseen jo aikojen alusta lähtien. On ihan oikein että miehille sanotaan nyt ei ja että totuus miehen asemasta tulee nyt päin pläsiä. Jos et perusta perhettä ja ole hyvä elättäjä, olet ihan turha ja sinun sukusi ei jatka. 

Vierailija
4442/4445 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on käyttäny asemaansa muiden alistamiseen jo aikojen alusta lähtien. On ihan oikein että miehille sanotaan nyt ei ja että totuus miehen asemasta tulee nyt päin pläsiä. Jos et perusta perhettä ja ole hyvä elättäjä, olet ihan turha ja sinun sukusi ei jatka. 

Vetikö mies kakkoseen kun noin kiukuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/4445 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta kuin tuo alituinen naisten uhriuttaminen ja marttyyriuden alleviivaaminen. Niin säälittävää sellainen.

Vierailija
4444/4445 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole vain nuorten miesten ongelma. Olen 45-vuotias ja koko ikäni odottanut, että kelpaisin naisille. Koskaan ei ole yksikään nainen yrittänyt lähestyä, vaikka olen töissä käynyt ja veroja maksanut. Baareissa sai litkiä tuoppeja yksin, kaupan jonossa ei kukaan tullut vetämään hihasta. Koskaan en päässyt peruskoulussa hitaita tanssimaan. Mutta minkäs teet kun on naisten markkinat etkä ole tasokas mies.

No mutta et kai kuitenkaan ajattele, että sinulle olisi luvattu nainen ja parisuhde, tai että ne sinulle jotenkin kuuluisivat? 

Jostain syystä et myöskään ole nostanut tasoasi tai itse lähestynyt ketään naisihmistä?

Nyt on vähän myöhäistä millekään tasojen nostolle tässä iässä. Ei naisia saa lähestyä ellei ole komea, menestyvä ja muutenkin paketti kasassa oleva mies. 

Vierailija
4445/4445 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo itse tajunnut tehdä alotteita?? Tajuatko että ei Suomessa kukaan tule kaupan kassalla iskemään tai nainen låhesty miestä. Kyllä naisena olettaa miehen tekevän sen aloitteen. 

Olen tajunnut sen, että tasoisellani miehellä ei ole mitään asiaa lähestyä naisia (netin ulkopuolella). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä