"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan mieheni kanssa pitkän ja hyvän parisuhteen. Missä vaiheessa minun pitää sitten lempata tuo mies?
Palstapeikon mukaan heti, kun lapsiluku on täynnä. Minulla on kaksi lasta. Ne lapset ovat jo aikuisia, ja minäkin mietin, että pitäisikö tuo mies nyt lempata ennen vai jälkeen tänä vuonna koittavan 28. hääpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät isoista rinnoista, ei hoikista poika vartaloisista naisista.
Miehet tykkäävät hoikista tiimalasivartaloista, ihan tutkitusti kaikissa kulttuureissa, myös jotkut sademetsän intiaanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä sun vaimo on sun kanssa kulissi liitossa ja sillä on muita miehiä tai sitten se on sun kanssa omaisuuden takia."
Hyvin se sitten pitää kulisseja yllä kun minä en ole mitään huomannut ja se vaimo tienaakin vielä minua selvästi enemmän. Mutta ehkä se raukka tosiaan kuvittelee minulla olevan jossain jemmassa miljoonia joita en vain ole koskaan näyttänyt.
Juu, ei ole hätää, jos vaimolla ei ole kaveriiltoja tai työmatkoja, sitten tiedät ettei ole toista miestä, kun on sun kanssa kaikki vapaa-ajat. Ei pussaile baarissa toisten miesten kanssa.
Minä en tuhlaa elämääni kuvitellen mitä minun vaimollani voisi jossain olla. Jos minä en riitä niin sitten en riitä enkä minä sille mitään voi ei
Monelle sopii avoin suhde.
Joskus tuli ohjelma missä naisella oli kaksi miestä ja se oli niille miehille ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät hoikista tiimalasivartaloista, ihan tutkitusti kaikissa kulttuureissa, myös jotkut sademetsän intiaanit.
Miehet tykkäävät hoikista, joilla on isot rinnat.
Naisella pitää olla kunnon rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi yksi mies otti ruman vaimon, mutta sitten tajusin, että se on se pituusjuttu. Mies on lyhyt ja vaimo on ruma lyhyt.
Tasoteoria on kumoamaton, hyvä että se aletaan hyväksymään täälläkin.
Yksi työkaveri sanoi, että hän ei voi laihduttaa liikaa, koska sitten posket on rumilla lommoilla, niihin tulee sellaiset rumat kuopat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin miksi yksi mies otti ruman vaimon, mutta sitten tajusin, että se on se pituusjuttu. Mies on lyhyt ja vaimo on ruma lyhyt.
Jos on lyhyt joutuu tyytymään vaimoon, jolla on rumat kasvot. Kunhan vaimo on lyhyempi. Sitten saa myös niitä lyhyitä poikia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri sanoi, että hän ei voi laihduttaa liikaa, koska sitten posket on rumilla lommoilla, niihin tulee sellaiset rumat kuopat.
Tuo on totta.
Kukaan ei halua niitä rumia lommoposkia.
"Monelle sopii avoin suhde."
Aika harvalle se oikeasti sopii mutta niille joille sopii niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät hoikista, joilla on isot rinnat.
Naisella pitää olla kunnon rinnat.
Jotkut miehet tykkää isoista rinnoista, mutta sitäkin oli tutkittu, että miehet tykkää eniten B- tai C-kupin rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lyhyt joutuu tyytymään vaimoon, jolla on rumat kasvot. Kunhan vaimo on lyhyempi. Sitten saa myös niitä lyhyitä poikia.
Sitten tuskaillaan, kun koulun luokkakuvassa kaikki tytöt on poikaa pidempiä ja jääkiekosta ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos se mies on varakas tai kuuluisa. Muuten kyllä joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan oli puhe ettei omaisuudesta ole hyötyä, jos ei mene naimisiin ilman avioehtoa.
Naiset lukevat välillä noita jääkiekkojoukkueiden miesten pituuksia ja sitten luetellaan kuka on hyvännäköinen ja kuka ruma pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan oli puhe ettei omaisuudesta ole hyötyä, jos ei mene naimisiin ilman avioehtoa.
Sitten täällä on puhuttu paskaa. Varallisuus, status, komeus, pituus, nuo ratkaisee, oli avioehtoja tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten täällä on puhutt
No, ei tietenkään varallisuudesta ole hyötyä, jos ei mennä naimisiin ja nainen saa puolta omaisuutta.
Vai vietkö naisen esim. Mersulla töihin joka aamu ja haet töistä. Miten saat sovittua työajat?
Jos nainen joutuu kulkemaan töihin linja-autolla niin mitä hyötyä on siitä, että miesystävällä on Mersu?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan mieheni kanssa pitkän ja hyvän parisuhteen. Missä vaiheessa minun pitää sitten lempata tuo mies?
Siinä vaiheessa kun se ei enää täytä sinun määritelmiäsi hyvästä parisuhteesta. Muista nostaa rimaa jatkuvasti! Älä tyydy! Ja kriteeritkin on ok muuttaa! Eilen herkkä koti-isä joka lukee lapsilleen, tänään jännittävä ex-jääkiekkoilija joka sammaltaa eikä oppinut kunnolla edes lukemaan, mutta osaa ottaa sut rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen joutuu kulkemaan töihin linja-autolla niin mitä hyötyä on siitä, että miesystävällä on Mersu?
Mies voisi antaa sen Mersun naisen käyttöön ja mennä itse linja-autolla.
Mitä hyötyä sun omaisuudesta naiselle on, jos et mene naimisiin ilman avioehtoa?
Nyt olisi korkea aika leikkauttaa nuo hörökorvat ja kun olet laiha niin sun posket on semmoisilla lommoilla, että pikkuisen täytettä poskiin.