"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi enemmän kuin nainen. Vain säälittävät 29% on kohtalaisen tasa-arvoisia tulojen kannalta."
Mikä nyt sitten on se merkittävä? Miesten ja naisten keskipalkkojen ero on noin 700e/kk joka veroprogression jälkeen tarkoittaa miehille sen 350-400e/kk enemmän käteen kuussa. Onko se sitten niin iso ero että tekee miehestä elättäjän ja naisesta siipeilijän? No jokainen päätelköön itse.645
Sinulle on jo kerrottu etteivät keskiarvot pariudu keskenään.
Ei niin, Hyvätuloisilla ja koulutetuilla on yleensä hyvätuloinen koulutettu puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain hoikilla naisilla ei ole rintoja.
Osa pitää topattuja rintaliivejä.
En arvostelisi toisten ylipainoa, jos itsellä ei ole edes rintoja.
Yläluokkaiset pienet rinnat >>> alaluokkaiset isot rinnat
Vähemmän älykkäät nopean elämän strategian miehet suosii usein enemmän isoja rintoja, älykkäät hitaan elämän strategian miehet suosii enemmän hoikkuutta ja sopusuhtaisuutta.
Yläluokkaiset = luokan entiset rumat nörtit.
Osui ja upposi? :D
Lääkäri sairaalassa hiirulaisen ponihäntä päässä.
Rumasti sisustettu asunto. Raha ei tuo tyylitajua.
"Ehkä sun vaimo on sun kanssa kulissi liitossa ja sillä on muita miehiä tai sitten se on sun kanssa omaisuuden takia."
Hyvin se sitten pitää kulisseja yllä kun minä en ole mitään huomannut ja se vaimo tienaakin vielä minua selvästi enemmän. Mutta ehkä se raukka tosiaan kuvittelee minulla olevan jossain jemmassa miljoonia joita en vain ole koskaan näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi enemmän kuin nainen. Vain säälittävät 29% on kohtalaisen tasa-arvoisia tulojen kannalta."
Mikä nyt sitten on se merkittävä? Miesten ja naisten keskipalkkojen ero on noin 700e/kk joka veroprogression jälkeen tarkoittaa miehille sen 350-400e/kk enemmän käteen kuussa. Onko se sitten niin iso ero että tekee miehestä elättäjän ja naisesta siipeilijän? No jokainen päätelköön itse.645
Ei niin, Hyvätuloisilla ja koulutetuilla on yleensä hyvätuloinen koulutettu puoliso.
Kyllä, yhdessä ollaan vain rahan takia. Seksiä maksimissaan kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän älykkäät nopean elämän strategian miehet suosii usein enemmän isoja rintoja, älykkäät hitaan elämän strategian miehet suosii enemmän hoikkuutta ja sopusuhtaisuutta.
Rumat hiirulaiset.
Hiket, hikarit
Ei ne rikkaan perheen älykkäät ja komeat pojat mene myöhemmin naimisiin isorintaisen sutturan kanssa, vaan kauniin ja hoikan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä narsistisia kusipäitä löytyy Suomessa jotka antavat elämänohjeita muille aikuisille, vaikka heiltä ei ole kysytty yhtään mitään.
Ja tiedoksi kun arvostelet muiden painoa ja ulkonäköä niin käy leikkauttamassa se petolinnun persenaama mikä peilistä näkyy.
Sinulla on selvästi hyvin paha olla.
Naiset nyt vain ovat tuollaisia. Pitää ymmärtää.
Ai. Itse en ole tuolalista naista koskaan tavannut. Eikä varsinkaan se oma naiseni ole kyllä ollenkaan tuollainen.
Hän vain osaa pitää sen piilossa, naiset ovat hyviä näyttelemään kunnes ovat saaneet haluama
Tosi hyvä ja ennen kaikkea sitkeitä näyttelijöitä ovat olleet kaikki lähipiirini naiset kun eivät ole useassa vuosikymmenessäkään vielä paljastaneet haluavansa miehistä vain rahaa.
Varsinkin tuo oma vaimo ihmetyttää kun tienaa vuodesta toiseen pari tonnia kuussa enemmän kuin minä. Että milloin se oikein alkaa olla kanssani vain rahan takia? No ehkä sitten joskus eläkkeellä.
Pari tonnia enemmän? Mutta miehethän tienaa keskimäärin 700€ kuussa enemmän kuin naiset, joten ei tuo ole palstamammojen papereissa edes mahdollista.
Mutta niin, olet siis itse parisuhteessa yksisarvisen kanssa, Kaikkeen on poikkeus, nyt puhumme onneksi yleisessä tasolla asioista, emme sinun parisuhteestasi.
Vai koetko että esimerkiksi aloituksen väitteet koskevat sinua jotenkin?
Mitä sinulle on luvattu? Miksi olet ketkera? Miksi vihaat naisia?
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä sun vaimo on sun kanssa kulissi liitossa ja sillä on muita miehiä tai sitten se on sun kanssa omaisuuden takia."
Hyvin se sitten pitää kulisseja yllä kun minä en ole mitään huomannut ja se vaimo tienaakin vielä minua selvästi enemmän. Mutta ehkä se raukka tosiaan kuvittelee minulla olevan jossain jemmassa miljoonia joita en vain ole koskaan näyttänyt.
Juu, ei ole hätää, jos vaimolla ei ole kaveriiltoja tai työmatkoja, sitten tiedät ettei ole toista miestä, kun on sun kanssa kaikki vapaa-ajat. Ei pussaile baarissa toisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Koulutus ei korreloi naisilla tuloihin koska tuottavuus...
"Kannattaa päivittää lukunsa aina välillä."
Mihin sinusta niitä pitäisi päivittää?
https://seura.fi/terveys/hyvinvointi/totta-vai-tarua-yli-puolet-aviolii…
"Yli puolet avioliitoista päättyy eroon
Tarua. Tilastokeskuksen mukaan puolisoiden ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon noin 40 prosenttia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat hiirulaiset.
Hiket, hikarit
Ei ne rikkaan perheen älykkäät ja komeat poja
Miksi hääkuvassa sun naama on petolinnun perse.
Hoikka ei tarkoita kaunista.
Montako miestä sulla on ollut jotta olet kaunis?
Miehet tykkäävät isoista rinnoista, ei hoikista poika vartaloisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on usein niitä koulukiusattuja luokan nörttejä ja samoin niistä ajatellaan yhä edelleen, kun ovat lääkäreitä.
Nörtti, jolla on audi. Yhtä ruma kuin ennenkin siis.
Alaluokka on alaluokkaa, niiltä puuttuu myös sivistys ja käytöstavat, kuten tässäkin ketjussa näkyy.
Ihmettelin miksi yksi mies otti ruman vaimon, mutta sitten tajusin, että se on se pituusjuttu. Mies on lyhyt ja vaimo on ruma lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
"Kannattaa päivittää lukunsa aina välillä."
Mihin sinusta niitä pitäisi päivittää?
https://seura.fi/terveys/hyvinvointi/totta-vai-tarua-yli-puolet-aviolii…
"Yli puolet avioliitoista päättyy eroon
Tarua. Tilastokeskuksen mukaan puolisoiden ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon noin 40 prosenttia."
No aloita vaikka katsomalla tuota artikkelin päiväystä ja selvitä koska sen käyttämät luvut on julkaistu.
"Pari tonnia enemmän? Mutta miehethän tienaa keskimäärin 700€ kuussa enemmän kuin naiset, joten ei tuo ole palstamammojen papereissa edes mahdollista."
Keskiarvojen joukkoon mahtuu hyvin monenlaista.
"Mutta niin, olet siis itse parisuhteessa yksisarvisen kanssa, Kaikkeen on poikkeus, nyt puhumme onneksi yleisessä tasolla asioista, emme sinun parisuhteestasi."
Kyllä moni väitti juuri minun parisuhteeseeni liittyen että sen on pakko olla jotain muuta kuin se oikeasti on. Joten kyllä me puhuimme juuri minun parisuhteestamme joka on ihan oikea tosielämän suhde. Monet muut tuntuvat puhuvan jostain ihan kuvitteellisistä suhteista jotka tapahtuvat vain heidän päissään.
"Vai koetko että esimerkiksi aloituksen väitteet koskevat sinua jotenkin?"
No jos sanotaan että miehet sitä ja miehet tätä niin kyllähän ne minua miehenä silloin koskevat
"Mitä sinulle on luvattu? Miksi olet ketkera? Miksi vihaat naisia?"
En ole katkera enkä vihaa ketään. Siksi varmaan minulla onkin hyvä elämä ja mahtava parisuhde. Katkeruudella kun ei sellaisia yleensä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on usein niitä koulukiusattuja luokan nörttejä ja samoin niistä ajatellaan yhä edelleen, kun ovat lääkäreitä.
Alaluokka on alaluokkaa, niiltä puuttuu myös sivistys ja käytöstavat, kuten tässäkin ketjussa näkyy.
Juu, käytöstavat puuttuu monella, yksi esimerkki on ulkomaanmatkoilla leuhkminen työpaikoilla, rumaa yläluokkaa, narsistista käytöstä.
Minä haluan mieheni kanssa pitkän ja hyvän parisuhteen. Missä vaiheessa minun pitää sitten lempata tuo mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, käytöstavat puuttuu monella, yksi esimerkki on ulkomaanmatkoilla leuhkminen työpaikoilla, rumaa yläluokkaa, narsistista käytöstä.
Näytit matkakuvissa facebookissa tosi rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole hätää, jos vaimolla ei ole kaveriiltoja tai työmatkoja, sitten tiedät ettei ole toista miestä, kun on sun kanssa kaikki vapaa-ajat. Ei pussaile baarissa toisten miesten kanssa.
Minä en tuhlaa elämääni kuvitellen mitä minun vaimollani voisi jossain olla. Jos minä en riitä niin sitten en riitä enkä minä sille mitään voi eikä se varsinkaan millään sairaalla mustasukkaisuudella parane.
Jos minä edelleen saan rakkautta ja läheisyyttä kotona ja se tuntuu minusta aidolta ja vastavuoroiselta niin se riittää minulle.
Ehkä sun vaimo on sun kanssa kulissi liitossa ja sillä on muita miehiä tai sitten se on sun kanssa omaisuuden takia.