Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"

Vierailija
08.04.2024 |

'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."

Näinkö on?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010294523.html

Kommentit (4417)

Vierailija
3481/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomies, jolla on hieno asunto joka menee perinnöksi hänen lapsilleen.

Onpa hyötyä naiselle.

No, ei ole. Mitä se mies pystyy tarjoamaan uudelle naiselle, kysyn vaan?

Olisiko ihan vaikka rakkautta ja hyvän parisuhteen?

Ei parisuhde ole naiselle hyvä jos nainen ei saa miehen rahoja.

Jos nainen ei niitä saa niin miksi leuhkit deitti ilmoituksessa, että sulla on omakotitalo.

Pistä niitä omia ominaisuuksia siihen ilmoitukseen eikä omaisuutta.

Miksi miehillä on deitti ilmoituksissa, että on omakotitalo tai kesämökki tai moottoripyörä tai että matkustaa paljon.

Miksi leuhkit. Mitä se omakotitalo siihen parisuhteeseen kuuluu?

Vierailija
3482/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain hoikilla naisilla ei ole rintoja.

Osa pitää topattuja rintaliivejä.

En arvostelisi toisten ylipainoa, jos itsellä ei ole edes rintoja.

Yläluokkaiset pienet rinnat >>> alaluokkaiset isot rinnat

Vähemmän älykkäät nopean elämän strategian miehet suosii usein enemmän isoja rintoja, älykkäät hitaan elämän strategian miehet suosii enemmän hoikkuutta ja sopusuhtaisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "tulevaisuus joka heille miehinä kuuluisi" on hassuinta mitä olen kuullut pitkään aikaan.

Ei kenelläkään ole varmaa luvattua tulevaisuutta, ei lapsilla eikä aikuisilla.

Ehkä miesten suurin ongelma tällä hetkellä on juuri tuo ajatusmalli, että heille on muka luvattu samanlainen elämä kuin heidän isillään oli, ja jos sitä ei saada, ensin kökötetään huoneessa, ja jos universumi ei ymmärrä vihjettä, niin sitten siirrytään äärioikeistolaiseksi. Kun ei oteta vastuuta elämästään.

Ehkä naisten suurin ongelma on siinä. että ne kuvittelee miehillä olevan ongelmia.

Ottaako vassarit vastuun elämästään, vai heittäydyttekö yhteiskunnan kannateltavaksi? Edes porsiminen ei onnistu ilman toisten rahoja.

Jatkat siis viettämällä tämänkin päivän näitä loppuun kuluneita fraasejasi hokien? Saatko ihan fyysistä nautintoa naisten solvaamisesta? 

Missä solvaan naisia?

Vierailija
3484/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä sinä tiedät mitä sun nainen puhuu kavereiden kanssa."

Kyllähän sitä nyt arjessa näkee kuitenkin miten se toinen suhtautuu, mitä sanoo ja mitä tekee. Jos yli 20 vuotta on onnistuttu elämään hyvässä sovussa ja harmoniassa ja molemmilla on mukavaa niin minulle on lopulta aika sama mitä joku selkäni takana puhuu. Ei se ainakaan tunnu mihinkään vaikuttavan.

Vierailija
3485/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyötyä naiselle.

Jos nainen ei niitä saa niin miksi leuhkit deitti ilmoituksessa, että sulla on omakotitalo.

Miksi miehillä on deitti ilmoituksissa, että on omakotitalo tai kesämökki tai moottoripyörä tai

Sitä minäkin ihmettelen, kun naisethan valitsee miehen luonteen perusteella.

Vierailija
3486/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyötyä naiselle.

Missä deitti-ilmoituksessa?

Vierailija
3487/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiedät oikein hyvin ettei tuo pidä paikkaansa."

Miten niin? Yli 20 vuotta hyvää avioliittoa takana joten jotain minä olen parisuhteista oppinut.

"Tai no, naisten määritelmä tuelle ja kumppanuudelle on se, että mies unohtaa omat tarpeensa ja keskittyy palvelemaan naista pyyteettömästi."

Höpsistä nyt. Ei ole olemassa mitään yhtä mallia jota kaikki naiset toteuttaisivat. Naisia on yhtä monta erilaista kun on naistakin. Ja ihan merkittävä osa kykenee kyllä oikein hyvin hyvään ja tasapuoliseen parisuhteeseen.

Eivät kykene, suurin osa päätyy eroon koska nainen vaatii ja vaatii. 

Vierailija
3488/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän älykkäät nopean elämän strategian miehet suosii usein enemmän isoja rintoja, älykkäät hitaan elämän strategian miehet suosii enemmän hoikkuutta ja sopusuhtaisuutta. 

Yläluokkaiset = luokan entiset rumat nörtit.

Vierailija
3489/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat hiirulaiset.

Hiket, hikarit

Vierailija
3490/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi enemmän kuin nainen. Vain säälittävät 29% on kohtalaisen tasa-arvoisia tulojen kannalta."

Mikä nyt sitten on se merkittävä? Miesten ja naisten keskipalkkojen ero on noin 700e/kk joka veroprogression jälkeen tarkoittaa miehille sen 350-400e/kk enemmän käteen kuussa. Onko se sitten niin iso ero että tekee miehestä elättäjän ja naisesta siipeilijän? No jokainen päätelköön itse.645  

Vierailija
3491/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Yli 20 vuotta hyvää avioliittoa takana joten jotain minä olen parisuhteista oppinut.

"Tai no, naisten määritelmä tuelle ja kumppanuudelle on se, että mies unohtaa omat tarpeensa ja keskittyy palvelemaan naista pyyteettömästi."

Höpsistä nyt. Ei ole olemassa mitään yhtä mallia jota kaikki naiset toteuttaisivat. Naisia on yhtä monta erilaista kun on naistakin. Ja ihan merkittävä osa kykenee kyllä oikein hyvin hyvään ja tasapuoliseen parisuhteeseen.

Jos se on sinun omakohtainen kokemuksesi, niin harmi. Mutta kannattaa yrittää päästä tuosta katkeruudestasi eroon. Itsellesi sinä sillä vain hallaa teet, et muille.

Vierailija
3492/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä narsistisia kusipäitä löytyy Suomessa jotka antavat elämänohjeita muille aikuisille, vaikka heiltä ei ole kysytty yhtään mitään.

Ja tiedoksi kun arvostelet muiden painoa ja ulkonäköä niin käy leikkauttamassa se petolinnun persenaama mikä peilistä näkyy.

Sinulla on selvästi hyvin paha olla. 

Naiset nyt vain ovat tuollaisia. Pitää ymmärtää.

Ai. Itse en ole tuolalista naista koskaan tavannut. Eikä varsinkaan se oma naiseni ole kyllä ollenkaan tuollainen.

Hän vain osaa pitää sen piilossa, naiset ovat hyviä näyttelemään kunnes ovat saaneet haluamansa.

Vierailija
3493/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä eräskin 169 cm mies puhumassa ihmisten ylipainosta.

Ostaisi ensin korkokengät.

Puhuu toisten ylipainosta, vaikka itse on nolon lyhyt.

Miksi ketään nolottaisi lyhyys, kun ei pituudella ole väliä, vaan luonne ratkaisee?

Miksi puhut toisten ylipainosta jos itse olet nolon lyhyt mies eli 175 cm tai alle.

Lizzo on tyrmäävä ja ihana, muistutat minua hänestä. ;)

Vierailija
3494/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit on usein niitä koulukiusattuja luokan nörttejä ja samoin niistä ajatellaan yhä edelleen, kun ovat lääkäreitä.

Nörtti, jolla on audi. Yhtä ruma kuin ennenkin siis.

Vierailija
3495/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisistä avioliitoista vähän alle puolet päätyy eroon joten hieman yli puolet kestää oikein hyvin. Suurin osa ei siis päädy eroon.

Vierailija
3496/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"51% parisuhteista on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi enemmän kuin nainen. Vain säälittävät 29% on kohtalaisen tasa-arvoisia tulojen kannalta."

Mikä nyt sitten on se merkittävä? Miesten ja naisten keskipalkkojen ero on noin 700e/kk joka veroprogression jälkeen tarkoittaa miehille sen 350-400e/kk enemmän käteen kuussa. Onko se sitten niin iso ero että tekee miehestä elättäjän ja naisesta siipeilijän? No jokainen päätelköön itse.645  

Sinulle on jo kerrottu etteivät keskiarvot pariudu keskenään.

Vierailija
3497/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sinun omakohtainen kokemuksesi, niin harmi. Mutta kannattaa yrittää päästä tuosta katkeruudestasi eroon. Itsellesi sinä sillä vain hallaa teet, et muille.

Se on miesten kokemus ihan lähipiireissä ja tilastoissa.

Katkeruutta ei ole, ei faktoista kannata olla katkera.

Vierailija
3498/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä narsistisia kusipäitä löytyy Suomessa jotka antavat elämänohjeita muille aikuisille, vaikka heiltä ei ole kysytty yhtään mitään.

Ja tiedoksi kun arvostelet muiden painoa ja ulkonäköä niin käy leikkauttamassa se petolinnun persenaama mikä peilistä näkyy.

Sinulla on selvästi hyvin paha olla. 

Naiset nyt vain ovat tuollaisia. Pitää ymmärtää.

Ai. Itse en ole tuolalista naista koskaan tavannut. Eikä varsinkaan se oma naiseni ole kyllä ollenkaan tuollainen.

Hän vain osaa pitää sen piilossa, naiset ovat hyviä näyttelemään kunnes ovat saaneet haluamansa.

Tosi hyvä ja ennen kaikkea sitkeitä näyttelijöitä ovat olleet kaikki lähipiirini naiset kun eivät ole useassa vuosikymmenessäkään vielä paljastaneet haluavansa miehistä vain rahaa.

Varsinkin tuo oma vaimo ihmetyttää kun tienaa vuodesta toiseen pari tonnia kuussa enemmän kuin minä. Että milloin se oikein alkaa olla kanssani vain rahan takia? No ehkä sitten joskus eläkkeellä.

Vierailija
3499/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osui ja upposi? :D

Vierailija
3500/4417 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisistä avioliitoista vähän alle puolet päätyy eroon joten hieman yli puolet kestää oikein hyvin. Suurin osa ei siis päädy eroon.

Kannattaa päivittää lukunsa aina välillä.