Mikä on naisen ihannepituus?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150cm
Lapsistako haaveilet?
Siis millä logiikalla? Jos joku tykkää karvaisista miehistä niin haaveileeko hän gorillasta, tai jos tykkää kaljusta miehestä haaveileeko hän syöpäpotilaasta tai vauvasta. Siis mitä hittoa?🤣 olet varmaan sokea jos et erota aikuista naista lapsesta
Mieluummin pitkä eli yli 170 cm ja hiukan pyöreälanteinen. On parempia synnyttämään ja tulee terveitä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
140-145. M28
Japanilaiset ja korealaiset naiset ovat lyhyitä ja siroja.
Jep. Suominaiset saisi ottaa niistä mallia. Muutenkin ovat naisellisia ja kohteliaita. Eivät ole miesvihaajia (feministejä). M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
140-145. M28
Jep. Suominaiset saisi ottaa niistä mallia. Muutenkin ovat naisellisia ja kohteliaita. Eivät ole miesvihaajia (feministejä). M28
Kai sulla on aasialainen kumppanina sitten?
5 - 10 cm lyhyempi kuin minä. Vaimo täyttää kriteerin :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
140-145. M28
Maitoa saa ostamatta lehmää, if you know what I mean... ;) M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
140-145. M28
Maitoa saa ostamatta lehmää, if you know what I mean... ;) M28
Fetissit on hienoja juttuja
Yksi maailman nopeimmista pikajuoksijoista on Shelly Ann Fisher-Pryce. Hän on 152 cm pitkä. Siis, jos haluaa juoksijaksi, ei tarvitse olla kovin pitkä.
Kyllä naisen pitää olla vähintään 170 cm, kuten tyttäreni on. Vaatteiden löytäminen on paljon helpompaa pitkälle. Itse olen vain 155 cm. Joudun lyhentämään kaikki housujeni lahkeet.
170 cm. Sopivan amatsooni muttei liian hongankolistaja.
165cm - 168cm Ihanne mitta naiselle*
Vierailija kirjoitti:
Mitä lyhyempi, sen parempi. Kunhan on "normaalikasvuinen".
Miksi joitain miehiä viehättää nämä superlyhyet naiset?
160-180cm, itse olen 175cm. Mutta ihannenainen saa olla noiden ääripäiden ulkopuolellakin.
Itse olen noin 190 cm M. Mulle kelpaa kaikki siinä 165-185 paikkeilta korkeuden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä mitataan pituudella, naisia syyydellä. Täällä joidenkin sisään mahtuisi jo koko mies ;)
Rakastat äitiäsi liikaa.
En ikinä tapailisi miestä, jolle lyhyyteni on Se juttu. T:150 cm aikuinen nainen
160-168
m44