Mikä on naisen ihannepituus?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Mitä lyhyempi, sen parempi. Kunhan on "normaalikasvuinen".
Jotta tunnet olevasi iso ja voimakas, oikea mies.
Oma vaimo on 175 cm, joten vastaan 175 cm.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on paljon aasialaisista vamoista haaveilevia miehiä, että varmaan sellainen 150 cm
Minä olen kylläkin nainen, 153 cm.
Miesseuraa on ollut tarjolla aina. Siitä lähtien, kun tansseihin menin 15-vuotiaana.
Tyttöporukassa mentiin ja tyttökaverit pysyivät ryhmänä koko illan, mutta koska ei tyttöseura ollut se, mitä olin hakemassa, liukenin porukasta ja olin yksikseni. Heti uskalsivat pojat lähestyä. Hupaisaa oli se, että kiinnostuneet pojat olivat usein "liian" pitkiä, ja halusin sopusuhtaisempaa tanssi- ym. seuraa.
Puolisokseni tipahtikin taivaasta juuri passeli tyyppi, 172 cm, jos nyt vain pituuksista puhutaan. - Hyvin on tanssiaskeleet sopineet yhteen - 49 vuotta oltu naimisissakin.
Puhdasverinen savo-karjalainen yhdistelmä. :D
Vierailija kirjoitti:
Alle 160cm. Petite kokoinen on paras.
Juuri näin, yhtään pidempi nainen pelottaa seksuaalisesti. EN koe edes olevani mies, jos vastapuoli ei ole pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, yhtään pidempi nainen pelottaa seksuaalisesti. EN koe edes olevani mies, jos vastapuoli ei ole pienempi.
Miten lyhyt olet sitten?
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys. Kukaan ei voi pituudelleen mitään.
Ryhti vaikuttaa kaikilla.
Hartiat lysyssä vie jopa 5 cm pituudesta.
Yllättää ja ihmetyttää nää lyhyyttä ihannoivat kommentit, koska lyhyyden mukana tulee lähes poikkeuksetta myös persjalkasuus, ja yleensähän miehet kuolaa pitkäsäärisiä naisia.
1m ja tasainen päälaki. Ei hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys. Kukaan ei voi pituudelleen mitään.
Ja miesten pituudesta keskustellaan jatkuvasta. Kerrankin puhutaan myös naisten pituudesta!
Vierailija kirjoitti:
150cm
Pätkä
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman nopeimmista pikajuoksijoista on Shelly Ann Fisher-Pryce. Hän on 152 cm pitkä. Siis, jos haluaa juoksijaksi, ei tarvitse olla kovin pitkä.
Kyllä naisen pitää olla vähintään 170 cm, kuten tyttäreni on. Vaatteiden löytäminen on paljon helpompaa pitkälle. Itse olen vain 155 cm. Joudun lyhentämään kaikki housujeni lahkeet.
Olen noin 170 cm ja olen joutunut usein pidennyttämään housunlahkeita, koska olen myös hoikka eikä minun kokoiselleni hoikalle ole ollut saatavilla oikean kokoisia vaatteita. Farkuista en välitä, niitä kyllä olisi monessakin koossa.
Minulla on ollut kumppaneita väliltä 153-180 cm, ja noi on sellaisia noin mittoja. En mitannut enkä tarkemmin kysellyt. Tummia, brunetteja ja vaaleita. Kaikki on ollut ihan sopivan mittaisia minulle, 173 cm mittaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150cm
Lapsistako haaveilet?
Luuletko ettei kukaan aikuinen ole 150cm?
Vierailija kirjoitti:
Selvitä ensin mitä petite tarkoittaa
Reitevä, persevä ja rintava, pituudella ei oo väliä kuhan painaa alle 200kg,eikä oo yli 3m pitkä.
Olen 168 cm nainen. Isäni on samanmittainen, vain 168 cm, äitini 165 cm joten minusta tuli aika pitkä kun geenejäni katsoo. Siskoni on 164 cm.
Olen ihan tyytyväinen pituuteeni, yhtään pidempi en ainakaan haluaisi olla. Ehkä 160-165 olisi sellainen mukavin